Wij hebben recentelijk een offerte binnen gehad voor het plaatsen van zonnepanelen en wilde deze even laten dubbelchecken.
Ik heb 3 fase, nieuwbouw uit 2017
er ligt nu een leiding naar beneden maar dat is een regulier stopcontact, die kan weg en gebruikt worden voor bekabeling
Ik kan zelf geen gekke dingen ontdekken, maar ben niet heel erg thuis in type panelen etc.
Mij lijkt de offerte ansich best redelijk.
15 panelen Jinko JKM365N-6RL3-B Full Black
1 omvormer Solis 4K-4G-3P 3-Fase
€5.165,00
21% btw
Totaal incl. Btw €6.249,65
Inclusief montage en weghalen van 2 bestaande panelen die er liggen vanaf de bouw
Zijn dit redelijke panelen en omvormer of moet ik verder zoeken?
Enige wat ik mij echt afvraag is de volgende zin.
Kabel middels bestaande situatie naar beneden in het AC traject, er ligt nog geen bestaande situatie voor panelen gezien de omvormer die wij hebben in het stopcontact zit en begreep dat dat geen wenselijke situatie meer is.
Dit zal ik sowieso na moeten vragen in mijn ogen moet stopcontact weg en op deze aansluiting een juiste manier van aansluiten plaats vinden.
Het gaat mij hier niet om dak ligging, etc puur om de gebruikte omvormer en panelen tegen de gegeven prijs.
Extra info
Ik heb 3 fase, nieuwbouw uit 2017
er ligt nu een leiding naar beneden maar dat is een regulier stopcontact, die kan weg en gebruikt worden voor bekabeling
Ik kan zelf geen gekke dingen ontdekken, maar ben niet heel erg thuis in type panelen etc.
Mij lijkt de offerte ansich best redelijk.
15 panelen Jinko JKM365N-6RL3-B Full Black
1 omvormer Solis 4K-4G-3P 3-Fase
€5.165,00
21% btw
Totaal incl. Btw €6.249,65
Inclusief montage en weghalen van 2 bestaande panelen die er liggen vanaf de bouw
Zijn dit redelijke panelen en omvormer of moet ik verder zoeken?
Enige wat ik mij echt afvraag is de volgende zin.
Kabel middels bestaande situatie naar beneden in het AC traject, er ligt nog geen bestaande situatie voor panelen gezien de omvormer die wij hebben in het stopcontact zit en begreep dat dat geen wenselijke situatie meer is.
Dit zal ik sowieso na moeten vragen in mijn ogen moet stopcontact weg en op deze aansluiting een juiste manier van aansluiten plaats vinden.
Het gaat mij hier niet om dak ligging, etc puur om de gebruikte omvormer en panelen tegen de gegeven prijs.

Extra info
[Voor 16% gewijzigd door Rubman op 14-02-2022 15:23]
Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.