Beste Tweakers,
Ik zit met een dilemma waar hopelijk een van jullie me bij kan helpen.
Mijn huidige set-up is als volgt:
TV hoek:
Denon xr-1600
subwoofer
L + R speakers
Centerspeaker
Platenspeler hoek:
Denon DP-300F
Denon HEOS amp HS2
L + R speakers
De platenspeler staat tegenover de TV in de woonkamer, ofwel de speakers die bij de platenspeler horen staan eigenlijk perfect voor een 5.1 opstelling. Ik wil dat graag zo gaan inrichten zonder dat ik al te veel extra kosten aan kwijt ben.
Wat heb ik zelf al gevonden:
- ik koop een receiver switch, het grote nadeel daarvan is dat ik die niet kan vinden voor een zacht prijsje.
- of ik trek een kabel van de platenspeler naar de receiver. Het nadeel daarvan is dat alles via de receiver gaat en ik 3 kabels moet trekken (2 voor luidspreker, 1 voor versterker). Daarnaast vraag ik me af of de receiver wel fijn 2.0 kan weergeven via de achterste boxen. Muziek weergeven via L + R speakers bij de tv is geen optie voor mij.
Note: zelf iets maken is voor mij geen optie.
Ik ben benieuwd naar jullie advies!
Ik zit met een dilemma waar hopelijk een van jullie me bij kan helpen.
Mijn huidige set-up is als volgt:
TV hoek:
Denon xr-1600
subwoofer
L + R speakers
Centerspeaker
Platenspeler hoek:
Denon DP-300F
Denon HEOS amp HS2
L + R speakers
De platenspeler staat tegenover de TV in de woonkamer, ofwel de speakers die bij de platenspeler horen staan eigenlijk perfect voor een 5.1 opstelling. Ik wil dat graag zo gaan inrichten zonder dat ik al te veel extra kosten aan kwijt ben.
Wat heb ik zelf al gevonden:
- ik koop een receiver switch, het grote nadeel daarvan is dat ik die niet kan vinden voor een zacht prijsje.
- of ik trek een kabel van de platenspeler naar de receiver. Het nadeel daarvan is dat alles via de receiver gaat en ik 3 kabels moet trekken (2 voor luidspreker, 1 voor versterker). Daarnaast vraag ik me af of de receiver wel fijn 2.0 kan weergeven via de achterste boxen. Muziek weergeven via L + R speakers bij de tv is geen optie voor mij.
Note: zelf iets maken is voor mij geen optie.
Ik ben benieuwd naar jullie advies!