Final Fantasy VII remastered PS4 naar PS5

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisIsRandy
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:09
Beste gamers,

Een tijdje terug ben ik actief bezig geweest met Final Fantasy VII Remake (PS4 versie) op de PS5.
Nu kan ik Final Fantasy VII Remake Intergrade krijgen voor op mijn PS5. De mooiste versie tot nu toe dus. Ik ben aan het overwegen om deze te nemen voor de betere graphics en omdat ik het een geweldige game vind.

Stel ik installeer de Intergrade PS5 versie, kan ik dan mijn bestaande savegames van de PS4 versie overzetten inclusief alle behaalde trophies zodat ik dus niet helemaal overnieuw moet beginnen? Zit deze feature bij deze game op de PS5?
Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
De eerste google hit levert me dit resultaat op:

https://eu.rgj.com/story/...-4-saves-ps-5/7641969002/

Het lijkt dus gewoon te kunnen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riaddon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 12:40
Denk er aan dat als je de ps4 versie hebt, je ook een upgrade kunt doen he. Kan je een hoop geld sparen.

Gewoon even op googlen.

(Dit alles in geval je met "krijgen" die upgrade niet bedoelde. Zou jammer zijn als je het nog eens zou kopen).

(Edit ter verduidelijking: Is volgens mij zelfs gratis. En goedkoopste manier om Final Fantasy VII remake intergrade te krijgen, is door de ps4 versie te kopen en op een ps5 te upgraden).

[ Voor 27% gewijzigd door riaddon op 07-02-2022 15:49 . Reden: edit ter verduidelijking kosten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-05 21:52

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dit soort vragen kun je gewoon in [PS4] Final Fantasy VII Remake stellen, daar hoeft geen apart topic voor geopend te worden :). Alhoewel je het met een simpele google-zoekvraag ook had kunnen weten he ;).

Cunning linguist.

Dit topic is gesloten.