Pre-build pc €2500,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-02 11:11
Goedenavond allen,

Ik heb een vraag.
Mijn broer wilt een game pc gaan kopen, maar is een leek op gebied van hardware.
Nu vraagt hij mij wat een beetje goede game computer is.

Ik kan nu een game pc gaan samenstellen middels best buy, maar dan zal de webshop de pc ook in elkaar moeten zetten. Er zijn ook websites die dit vooraf al afhandelen zoals https://pc-samenstellen.nl/ maar als ik kijk naar de prijs en de componenten die zij ter beschikking vindt ik de prijs erg aan de hoge kant.

En kant en klaar systeem is natuurlijk ook een optie al zijn die dan weer wat aan wat verouderde kant betreft de hardware of ook behoorlijk aan de prijs.
Wat zouden jullie adviseren?

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen COD Warzone/Battlefield en office.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €2500,- tot €,-3000 inclusief alles; verzendkosten, assemblage en dergelijke.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al in het bezit van https://tweakers.net/pric...cqrv-zwart/specificaties/l

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem incl. assemblage en Windows, wellicht nog een goede antivirus?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee

Ga je overklokken?
Nee?

Wat verwacht je van ons?
Advies over een goede setup voor een leek die future proof is.

Alvast bedankt,
Groet

Beste antwoord (via Prom0 op 05-02-2022 13:02)

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:10
Er zijn shops zoals Azerty die een PC tegen vergoeding assembleren (https://azerty.nl/category/componenten/Assemblage_Service) - reken op zo rond de €100 daarvoor (er zijn er meer die dat doen). Als je ook nog Windows nodig hebt houd je dus een kleine €2300 over om aan onderdelen te besteden. De laatste BBG is prima voor wat je wilt - daarmee heb je een hele goede 1440p game PC.

[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 04-02-2022 20:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je verwacht het niet: reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2022 -> geschikt voor 1440p gaming tot ongeveer 144Hz.

Lijstje uitdraaien, aan een goede winkel geven, assemblage-kosten betalen, klaar?

Windows 11 zit hier nog niet bij; ik zou hier even goed naar zoeken / onderzoeken. Bepaalde shops kunnen het goedkoper leveren dan anderen maar ga even uit van dik 100 Euro voor een Home-licentie.

Overigens, in jouw eigen Desktop aankoop advies kan je wel een net lijstje posten; waarom hier even niet?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 04-02-2022 19:22 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:10
Er zijn shops zoals Azerty die een PC tegen vergoeding assembleren (https://azerty.nl/category/componenten/Assemblage_Service) - reken op zo rond de €100 daarvoor (er zijn er meer die dat doen). Als je ook nog Windows nodig hebt houd je dus een kleine €2300 over om aan onderdelen te besteden. De laatste BBG is prima voor wat je wilt - daarmee heb je een hele goede 1440p game PC.

[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 04-02-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-02 11:11
Top, is besteld!

Kan soms snel gaan.

Het was voor mij meer het beeld of een prebuild interessant was,naar blijkbaar niet.

Bedankt voor de reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Heb mijn pc via azerty inclusief assemblage. Top. Was ook 3e pc. Enig nadeel azerty is dat het lang duurt voordat ze een vraag beantwoorden. En als je een vervolgvraag hebt dan is de kans groot dat je weer een ander treft die vorige vraag niet heeft gelezen.

Maar product dat ze leveren is top.