Ziggo goedkoper abonnement?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-03 18:46
Hallo,

Ik heb een vraag over Ziggo. Ik ben momenteel op zo’ n 15 jaar een TV/internet abonnement bij Ziggo. Nu betaal ik hier op dit moment EUR 41 voor, maar ik zie op internetten.nl allerlei acties waarbij je het eerste jaar, maar gemiddeld rond de 30-35 euro betaald. Nu heb ik vorig jaar al telefonisch contact gehad met Ziggo, maar er kon niets van de prijs af. Zelfs niet toen ik dreigde om weg te gaan. Nu heb ik ergens gelezen dat personen zich aansloten bij een andere provider en door Ziggo werden gebeld met extra korting. Daarna zeiden ze hun abonnement op bij de vorige provider en gingen in op het aanbod van Ziggo. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik wil graag bij Ziggo blijven omdat mijn partner graag tv-programma’ s opneemt op een harde schijf en ze later weer terug kijkt (ook na lange tijd). Dat kan bij andere providers toch niet? Hier heb ik bij voorbeeld over KPN, Budget of Online. Hier moet je toch een duur abonnement voor nemen? Bedankt voor jullie reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 23:29
Dat opnemen kan letterlijk bij elke aanbieder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:20
Daadwerkelijk opzeggen. Dan komen ze over het algemeen wel met een goed aanbod.

Laatste keer kreeg ik het +/- €60,- abonnement 9 maanden voor €32,95.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:55
418O2 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:54:
Dat opnemen kan letterlijk bij elke aanbieder..
Hangt af van wat TS bedoelt met “lange tijd”, cloudopnames zijn meestal beperkt tot één jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:26

FreakNL

Well do ya punk?

Leer je partner omgaan met https://www.downloadgemist.nl/ en je hebt 1 probleem al opgelost :)

En als je dan ergens een NAS hebt of andere centrale storage (USB schijf aan je router) en een SmartTV of mediaplayer is de WAF helemaal afgetikt.

Mijn vriendin zet hier ook zelfstandig dingen van download gemist in een map op de NAS. Plex leest deze automatisch uit en zet het in de bibliotheek “Gemist”. Op elke TV in het huis (of op haar tablet) is de uitzending dan te kijken. Bestanden worden na 6 maanden weggegooid:)

We zitten hier niet voor niks op Tweakers :)

[ Voor 77% gewijzigd door FreakNL op 05-02-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ziggo blijven omdat mijn partner graag tv-programma’ s opneemt op een harde schijf en ze later weer terug kijkt (ook na lange tijd)
Als die recorder/schijf kapot gaat (ze gaan lang maar niet eeuwig mee) dan ben je in elk geval die data kwijt ;).

Oplossing van @FreakNL biedt mogelijkheden d:)b

Met een recente smart tv, SSD eraan en Ci module erin kun je trouwens ook opnemen. Geen idee als dit nu je opstelling is.
maar er kon niets van de prijs af. Zelfs niet toen ik dreigde om weg te gaan.
Ik lees dat je 41 pm betaald bij Ziggo. Geen idee wat voor pakket je totaal hebt (en opstelling), maar dat is al behoorlijk goedkoop. Normaal doen ze niet zo moeilijk met korting.

https://www.ziggo.nl/tv-internet#pakketten
Na actie is er al niets onder 50 euro en bij de goedkoopste betaal je al 53 zonder opnemen.

[ Voor 61% gewijzigd door RobbyTown op 05-02-2022 11:36 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:54
Ik ben toch niet de enige die weet dat je met een dvd speler met harde schijf ook prima tv kan opnemen?
Leukste is dat je het in kan programmeren, nadeel is dat er niet onbeperkt ruimte is.... Maar voor hij vol zit ben je heel wat uurtjes verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:34
99ruud99 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:30:
Ik ben toch niet de enige die weet dat je met een dvd speler met harde schijf ook prima tv kan opnemen?
Leukste is dat je het in kan programmeren, nadeel is dat er niet onbeperkt ruimte is.... Maar voor hij vol zit ben je heel wat uurtjes verder.
Dvd speler met harde schijf? Die zijn toch nergens meer te krijgen? Dat was een oplossing in het jaar 2000 maar nu werkt dat helemaal niet meer. Dat waren kastjes die met analoge signalen werkte, tegenwoordig is alles digitaal en beveiligd tegen extern opnemen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben altijd bang bij die truukjes met dreigen met opzeggen om korting te krijgen - wat je altijd hoort - dat ze bij mij dan gewoon zeggen: 'ok, prima, we zeggen uw abonnement direct op' en je vervolgens geen internet/tv meer hebt :')

Maar aan de andere kant denk ik dat ze bij zo'n goedkoop abo ook niet heel veel speelruimte hebben. Al ben ik wel van mening dat trouwe klanten ook wel eens mogen profiteren van die '6 maanden halve prijs' acties die nieuwe leden wel altijd krijgen. Je zou ook kunnen proberen om op te zeggen en dan op naam van je vrouw een nieuw abo te nemen waar die kortingsactie op van toepassing is. Is dan wel weer veel moeite voor die paar tientjes die het oplevert (apparatuur terugsturen, accounts opnieuw aanmaken/instellen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:54
DutchKel schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:25:
[...]

Dvd speler met harde schijf? Die zijn toch nergens meer te krijgen? Dat was een oplossing in het jaar 2000 maar nu werkt dat helemaal niet meer. Dat waren kastjes die met analoge signalen werkte, tegenwoordig is alles digitaal en beveiligd tegen extern opnemen.
Geen idee, maar het werkt nog perfect, alleen doet hij soms gek als de film voorbij 12u snachts gaat.

Ps, zelfs als ze zeggen tot ziens kan je dezelfde dag nog nieuw abbo starten met korting van nieuwe klanten, dus geen man overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:46
99ruud99 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:59:
Ps, zelfs als ze zeggen tot ziens kan je dezelfde dag nog nieuw abbo starten met korting van nieuwe klanten, dus geen man overboord.
Een nieuw abonnement afsluiten op hetzelfde adres met dezelfde naam terwijl het huidige abonnement over dertig dagen af loopt s wel een beetje de kat op het spek binden bij grote bedrijven. De kans dat interne administratie daardoor in de soep loopt is groter dan dat alles goed gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:24
99ruud99 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Geen idee, maar het werkt nog perfect, alleen doet hij soms gek als de film voorbij 12u snachts gaat.

Uh, Nee. In al die nieuwe-klanten-korting acties staat in de kleine lettertjes dat je minstens x maand/jaar daarvoor geen klant geweest mag zijn. Dat gaat je dus nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-03 18:46
Bedankt voor jullie reacties! Om op een aantal vragen in te gaan. Ik heb een Ziggo abonnement voor internet (LAN+wifi) met digitale tv. Het TV-signaal komt nu binnen op een oude Humax decoder met harde schijf. Ik heb inderdaad een NAS. Dat zou een goede mogelijkheid zijn om programma's op te nemen. Mijn partner kijkt ook vaak programma's terug van 1 1/2 jaar terug. Verder weet ik dat ik relatief weinig betaal, alleen betalen nieuwe klanten nog veel minder. Die betalen gemiddeld € 35,06 per maand over een jaar. Er is op de Nederlandse providermarkt erg weinig concurentie. Personen in andere landen betalen minder voor hun abonnement. Ik ga in ieder geval proberen om een ander abonnement op een andere provider te nemen en dan te wachten op een telefoontje van Ziggo. Wanneer ze nou niet bellen, Kan ik altijd nog het abonnement bij de nieuwe provider opzeggen. Daar heb je immers 2 weken de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Verder weet ik dat ik relatief weinig betaal, alleen betalen nieuwe klanten nog veel minder. Die betalen gemiddeld € 35,06 per maand over een jaar.
Hoe ze dat doen ben ik wel heel benieuwd naar.

Als nieuwe klant ben ik eerste 6 maand 40 euro kwijt daarna normale abbo prijs die hoger is. Hoe komen die gem dan 35,06 euro per jaar uit?

https://www.ziggo.nl/tv-internet

https://www.ziggo.nl/internet/internet-only

Het enige wat ik kan bedenken is deze speciale aanbieding
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9EEVl1cYvh7YEikpKkpxcldrjpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oY22otNbfkc5DvQhJv6LcaRG.jpg?f=fotoalbum_large

Hier staan misschien nog wat tips om te korting te bemachtigen met opzeggen ;)
[Ziggo] Actie voor nieuwe klanten?

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 07-02-2022 21:59 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Vergeet niet dat nieuwe klanten alleen het eerste jaar dat betalen.
Ziggo heeft nog een betere aanbieding lopen voor Ziggo klanten die geen internet hebben, 1 euro per maand voor 12 maanden (geldig tot 15 april 2022)

Internet Basic, TV Start & Bellen € 46,00
40 Mbit/s Internet
Digitale TV
Ziggo Sport
Voordelig bellen
Nu 12 maanden TV, Internet + Vast Bellen voor 19,95 + € 1 p.m. Daarna 46,00 p.m..

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 11-02-2022 17:52 ]

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1