Toon posts:

[Ziggo] Actie voor nieuwe klanten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• meyouall
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 30-01-2022
Hallo,

Ik heb tv & internet abonnement met Ziggo. Ik kan nu, na een jaar, elke maand mijn abonnement opzeggen.

Ziggo heeft grote acties voor nieuwe klanten. Ik kan, als bestaande klant, helaas er geen gebruik van maken.

Mijn vraag is of het mogelijk is om even naar een andere provider te overstappen en dan terug als nieuwe klant een abonnement van Ziggo met actie te afsluiten? Heeft iemand ervaring met zo iets of het eigenlijk werkt?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:29
ja, maar wel minimaal 1 maand wegblijven - meeste providers hebben ook leuke acties
kpn heeft een laptopje (of super wifi, of korting)
tmobile heeft korting

en dan nog de budgetproviders, die hebben vanalles.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17
Overstappen naar andere provider kan je doen, maar denk dat je beste de voorwaarden voor de actie(s) kan lezen. Meestal zal zo een actie gelden als je X aantal maanden geen klant bent geweest. Daarbij heb je een opzegtermijn bij de huidige provider, maar ook oplevertijd van de nieuwe provider. En bij de nieuwe provider een contract voor bepaalde tijd dat meestal 1 jaar is.

Dus waarschijnlijk zal je dus nu een aanvraag doen bij een nieuwe provider voor 1 jaar met daarbij eventueel een actie en volgend jaar weer terug naar de huidige met daarbij waarschijnlijk een actie.

Maar, meestal zal de huidige provider je willen behouden en als je hun belt om op te zeggen iets aanbieden.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als alternatief kan je je aansluiting opzeggen en een nieuwe op naam van je partner/huisgenoot/kat nemen.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Koffiejunkie

Waar je ook ff rekening mee moet houden is dat Ziggo een aantal spullen retour wil ontvangen, zoals de mediabox.
Vervolgens zet je de spullen van je nieuwe provider neer en na een maand ga je weer terug, dus stuur je die spullen terug naar de nieuwe provider en ontvangt die van Ziggo weer.

Het was mij te veel gedoe, heb het wel overwogen.
Maar dan van Ziggo op huidige adres naar Ziggo op nieuwe adres en op naam van mijn echtgenote.

It is nice to be important, but more important to be nice.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bel ze eens op om te kijken wat ze voor je kunnen doen. Vaak is er het een en ander mogelijk. Wel een beetje aanhouden en dramatisch doen: "Moet ik de boel annuleren en moeten we beiden allerlei administratie doen terwijl het veel makkelijker kan...".

• DarkSide
  • Laatst online: 14:27

DarkSide

theres no place like ::1

zo werkt het vaak. Nieuwe leden over de streep trekken met acties en korting.
De huidige die heb je al. net als bij Energie leveranciers.

meestal heb je idd jaarcontracten. Dus let goed op voordat je opzegt.

Beste is gewoon bellen. Vaak is er dan wel iets te regelen.
Dan niet in een gratis Wifi punt oid Maar wel maandelijks korting op de rekening.

PS let dan wel op. Soms zit je dan ook weer min jaar vast en kan je weer niet per maand opzeggen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
Idd gewoon bellen met afdeling retentie. Zeggen dat je niet tevreden met de prijs bent en dat je over stapt naar een andere provider die mooie kortingen geeft. Vaak krijg je dan ook korting maar ga vooral niet akkoord met eerste voorstel want die is vaak minimaal.

• reggie2
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 25-03 15:57
Ik heb dat ook een keer laten weten dat ik de actie wilde hebben.. Dus dat ik dan opzeg en een maand of 2 later nieuw zou aanmelden.
Kan je vergeten je moet sowieso een jaar wegblijven bij Ziggo anders krijg je dus alsnog je actie niet.
Bel ze eens, ik heb wel vaker gebeld en een actie gekregen ( korting op mijn abo) alleen afgelopen jaar lukte het niet.

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:24
Bel ze op en zeg dat je naar KPN overstapt ivm die actie van ze (Surface dingetje).

Meestal willen ze wel happen. :P

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36

slaay

Natuurbeleven.com

"Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen
gebruik maken van het actieaanbod."
Bron: https://cdn.vodafoneziggo...ternet_en_tv_versie_1.pdf

Kortom, je kan beter bellen en vragen naar een aanbieding dan tijdelijk overstappen voor één maand.

Dich bis echt unne foëzen haas

• n3othebest
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-03 12:59
Als je overstapt heb je 2 weken bedenktijd. In die tijd moet je de Ziggo bellen.

Al 3 jaar op rijk gedaan en de korting die ik kreeg was elke keer meer dan nieuwe abonnees kregen.

Gewoon bellen en zeggen dat je overstapt levert vaak 25% korting op. Daadwerkelijk overstappen vaak meer dan 50%.

• meyouall
Wolly schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:00:
Als alternatief kan je je aansluiting opzeggen en een nieuwe op naam van je partner/huisgenoot/kat nemen.
Dank voor je reactie.

Als je nieuwe contract op naam van je partner neemt, adres blijft toch hetzelfde. Ik weet niet of je alsnog korting gaat krijgen :S

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
meyouall schreef op maandag 6 september 2021 @ 01:13:
[...]

Dank voor je reactie.

Als je nieuwe contract op naam van je partner neemt, adres blijft toch hetzelfde. Ik weet niet of je alsnog korting gaat krijgen :S
Zolang de naam van je partner niet gelijk is aan die van jou. Dus of andere achternaam of indien getrouwd met een vrouw de meisjesnaam gebruiken ofzo.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-03 18:20
Er is een hele aanbieding op pepper waarbij, bestaande klanten, toch de korting krijg. Misschien handig om daar eens te kijken en een stappenplan op te stellen:

https://nl.pepper.com/aan...6&utm_campaign=2021-09-06

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:06

MsG

Forumzwerver

[...]

Dank voor je reactie.

Een contract ga je in Nederland aan met een klant, niet met een adres.

Zou leuk zijn anders bij verhuizingen, dan zou je nooit welkomstaanbiedingen kunnen krijgen omdat de vorige bewoner (bijv bij een verkoop van huis) ook al Ziggo had.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-02 07:44
ff bellen en vragen naar afdeling klantbehoud. als de persoon aan de telefoon begint te zeuren dat hij/zij het ook af kan handelen duidelijk maken dat je dan je abbo op wil zeggen. door drammen helpt meestal. Dan word je door gezet naar de juiste afdeling bij hen kan je een nieuw abbo afsluiten voor een jaar, afhankelijk hoe goed je bent met afdingen kan je tot 6 maanden korting voor nieuwe klant te pakken krijgen!

Ze zijn bij mij altijd aan de beurt bij aflopend contract/prijsverhoging

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat @BJBoes zegt.
Ik bel ook gewoon elke keer incl. de "ik kreeg een folder in de bus voor goedkoop glasvezel".

Niet dat ik glasvezel wil, want ik heb nog 3 Smartcards die ik bij overstap zou kwijtraken om vervolgens bij terugkomst de hoofdprijs te gaan betalen via hun "bruikleen service" (3x €2 per maand is altijd meer dan €0 per maand).

Beetje goede babbel en je krijgt heus korting als bestaande klant.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-03 20:05
Vergeet niet om in juli ook nog even te bellen als de prijzen verhoogd worden... :-)

PV Output

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 21:49

Pablo

Rito pls

k kan, als bestaande klant, helaas er geen gebruik van maken.
Heb je toevallig met Ziggo gebeld en dit te horen gekregen ?
Ik bel namelijk elke 2 jaar naar de ziggo, om naar die korting t vragen en ik heb nog nooit nee terug gekregen.

Zelfde geld voor mijn mobiele abbonement.
even bellen, zeggen dat je de korting interesant vind voor nieuwe klanten en dat je wellicht weg gaat.
Voila en je hebt weer een korting te pakken :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:55
Ik heb gehoord dat je 5 jaar weg moet zijn, om weer in aanmerking te komen als nieuwe klant teruggaan naar Ziggo

Dat was ook het geval bij Essent waar ik €175,- waarde bon kreeg via de Media Markt. Mij is toen verteld dat je 5 jaar weg moet blijven en na 5 jaar je weer opnieuw €175,- krijgt. Ben nu inmiddels 2 jaar bij Budget Energie gebruik gemaakt bij Media Markt €175,-

Volgende jaar stap ik waarschijnlijk over naar Essent. Bij BCC krijg je waarde bon tegoed van €175,- bij Essent via BCC. Ik wil mogelijk bij de overstap naar 65-inch OLED televisie hiervan gebruik maken.

[Voor 31% gewijzigd door van der Berg op 06-09-2021 10:27]

Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - MSI Ventus OC RTX 2080 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro

• Rensjuh
Uit de actie voorwaarden:
- Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen gebruik maken
van het actieaanbod.

PV Output

• van der Berg
Dus minimaal 1 jaar wegblijven

Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz C16 (2x16) - MSI Ventus OC RTX 2080 - Samsung 980 Pro 1TB - M32U 4K/144Hz - 55 inch OLED - Watch 5 Pro - S22 Ultra 512GB - Tab S5e 128/6GB - Buds 2 Pro

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pablo schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:11:
[...]
Zelfde geld voor mijn mobiele abbonement.
even bellen, zeggen dat je de korting interesant vind voor nieuwe klanten en dat je wellicht weg gaat.
Voila en je hebt weer een korting te pakken :)
Mobiele providers doen toch altijd 3 maanden voor aflopen van je contact als een aanbod voor verlenging die dan per direct in gaat? Daarmee krijg je meestal gewoon dezelfde prijzen als nieuwe klanten (excl aansluitkosten). Echter is mobiel overstappen een stuk minder gedoe dan je vaste lijn.

[Voor 6% gewijzigd door Deveon op 06-09-2021 10:46]

• Dexs
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-03 01:26
n3othebest schreef op zondag 5 september 2021 @ 13:05:
Als je overstapt heb je 2 weken bedenktijd. In die tijd moet je de Ziggo bellen.

Al 3 jaar op rijk gedaan en de korting die ik kreeg was elke keer meer dan nieuwe abonnees kregen.

Gewoon bellen en zeggen dat je overstapt levert vaak 25% korting op. Daadwerkelijk overstappen vaak meer dan 50%.
De laatste keer dat ik dit deed kreeg ik 9 maanden lang 50% korting op mijn abonnement.
200Mbit internet voor €29,95 per maand vind ik wel een mooie prijs, niet €63,45 per maand. Mijn ouders hebben 1000Mbit glasvezel voor €40 per maand. Ik vind het prijsverschil onverklaarbaar.

• Rensjuh
Deveon schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:45:
[...]

Mobiele providers doen toch altijd 3 maanden voor aflopen van je contact als een aanbod voor verlenging die dan per direct in gaat? Daarmee krijg je meestal gewoon dezelfde prijzen als nieuwe klanten (excl aansluitkosten). Echter is mobiel overstappen een stuk minder gedoe dan je vaste lijn.
Nou, bij Vodafone niet.
In december 2019 overgestapt van Vodafone naar KPN omdat ik daar een veel beter aanbieding kreeg.
200 euro minder bijbetalen voor nieuw toestel + 10 euro in de maand goedkoper abonnement voor hetzelfde.
Hier konden ze bij Vodafone niet in mee gaan, dus ben ik overgestapt.

PV Output

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:52
Dracula schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:36:
Idd gewoon bellen met afdeling retentie. Zeggen dat je niet tevreden met de prijs bent en dat je over stapt naar een andere provider die mooie kortingen geeft. Vaak krijg je dan ook korting maar ga vooral niet akkoord met eerste voorstel want die is vaak minimaal.
Dat "doen alsof je wilt opstappen" is tegenwoordig al niet eens meer nodig. Inderdaad even bellen, keuzemenu volgen voor "opzeggen", kom je direct bij de afdeling retentie en daar simpelweg zeggen "jaarcontract loopt bijna ten einde, er is nu weer aanbieding X gaande, die wil ik ook graag". In veel gevallen krijg je niet exact die aanbieding, meestal iets minder, maar het loont zich wel. Vorig jaar kreeg ik 1 maand minder korting dan nieuwe klanten (4 ipv 5 of zoiets) en ik kreeg dan geen gratis wifi booster pakket (hoefde ik toch niet), maar ter compensatie wel die 4 maanden een filmpakket extra gekregen.

Heb zelf toevallig afgelopen week weer gebeld, maar ik was iets te vroeg. Ze kunnen dit maximaal 1 maand voor het aflopen van het contract doorvoeren, ik had me vergist in wanneer dit was dus over een paar weken nogmaals bellen :) Enerzijds vind ik het nog altijd stom dat langdurige vaste klanten niet standaard beloond worden met een korting en nieuwe klanten wel, anderzijds kost het je 5 minuten per jaar en krijg je toch nog een aardige korting; scheelt meestal tussen de 100 en 200 euro op jaarbasis, afhankelijk van de actie en het pakket wat je hebt.

Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:55
Rensjuh schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:47:
[...]

Nou, bij Vodafone niet.
In december 2019 overgestapt van Vodafone naar KPN omdat ik daar een veel beter aanbieding kreeg.
200 euro minder bijbetalen voor nieuw toestel + 10 euro in de maand goedkoper abonnement voor hetzelfde.
Hier konden ze bij Vodafone niet in mee gaan, dus ben ik overgestapt.
Bij mij idem! Ben in een Vodafone winkel geweest en die man lepelde dezelfde prijzen op die ook op de website staan vermeld. Na 11 jaar klant te zijn geweest bij Vodafone wilde men niets voor mij doen.... Ik had 75% korting op een Vodafone Red, betaalde € 11,- maar met 2 GB internet doe je niet zoveel. Nu Ben voor € 12,- met 12GB aan data, ook onbeperkt bellen, en het valt in mijn omgeving niet tegen. Ik ben tevreden.

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:55
Moi_in_actie schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:53:
[...]
Enerzijds vind ik het nog altijd stom dat langdurige vaste klanten niet standaard beloond worden met een korting en nieuwe klanten wel, anderzijds kost het je 5 minuten per jaar en krijg je toch nog een aardige korting; scheelt meestal tussen de 100 en 200 euro op jaarbasis, afhankelijk van de actie en het pakket wat je hebt.
De redenatie is dat de meeste klanten op de een of andere manier allemaal al een keer hebben geprofiteerd van een bestaande actie. Niemand komt in hun ogen tekort.

• PizzaHut
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:01
Anders zou iedereen wel steeds korting krijgen weg en weer terug. Ik zit al 12 jaar bij een telecombedrijf en krijg geen korting. Meneer u bent geen nieuwe klant

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 21:49

Pablo

Rito pls

PizzaHut schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:00:
Anders zou iedereen wel steeds korting krijgen weg en weer terug. Ik zit al 12 jaar bij een telecombedrijf en krijg geen korting. Meneer u bent geen nieuwe klant
Nou, zowel bij mijn internet als mijn telefoon aanbieder, kan ik korting krijgen door alleen te zeggen dat ik bij een andere provider die nieuwe korting wel kan krijgen en ik dan goedkoper uit ben. (Vodaphone/Tmobile/Ziggo/Tele2)

[Voor 3% gewijzigd door Pablo op 06-09-2021 11:04]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je zit met de opzegtermijn van 1 maand bij de oude provider en de zichtperiode bij de nieuwe provider is 2 weken. Zou je het nieuwe abonnement annuleren, hoeft dat niet te betekenen dat de oude provider je op een nieuw abonnement zet; waarschijnlijk kan het dan gewoon jouw oude abonnement alsnog heractiveren.

Dus ook al zou je switchen van provider, en daarna weer terug gaan, ga er maar vanuit dat je de bonus/extra niet krijgt. Het effectiefste is dan gewoon om de provider zelf te bellen en te melden dat je graag ziet dat ze jou een aanbieding doen en je anders het abonnement opzegt.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Minimaal 7 maanden dus. ;)

• BJBoes
gasten ik zit al ruim 10+ jaar bij ziggo. geloof me ik bel gewoon elk jaar stipt op de afloop datum van t abbo, zoals ik dat wel met meer doe/deed zoals energie contacten ed! ( tegenwoordig houd ik per jaar meer energie over dan ik verbruik en heb geen gas meer. Dus ook geen rekening meer )

En geloof me ze gaan gewoon overstag en geven je een nieuw abbo met bijbehorende korting! afhankelijk van hoe goed je dat afdingen doet 3 tot 6 maanden

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• sj0ertum
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-03 16:52
Ik heb vorigeweek ook eens gebeld. Kreeg uiteindelijk een half jaar een tientje korting. Wat ze er niet bij zeggen is dat je doorlopende oude contract ineens wordt verlengd met een jaar. Let daar op als je van plan bent om binnen dat jaar echt te switchen.

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
:+

[Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 07-09-2021 16:30]

• sj0ertum
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-03 16:52
Blubkens schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:49:
[...]

Is ook niet heel vreemd want je wilt een abonnement met korting. Nieuwe korting is een nieuw abonnement.
Ja klopt is ook logisch, maar daar staat Jan met de Pet niet bij stil als je belt voor korting. Was meer FYI dan dat ik het er niet mee eens ben.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-03 16:12
Bellen met Ziggo en aangeven dat je wegwil ivm kosten elders. Let op, bellen met opzeggingen en niet de klantenservice. Dit werkt voor mij en bekenden al jaren om, na verlening, korting te krijgen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:59

mutsje

Certified Prutser

net gebeld en kreeg karige 10 eur korting voor 3mnd. maar goed is beter dan niks :)

• van der Berg
mutsje schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:12:
net gebeld en kreeg karige 10 eur korting voor 3mnd. maar goed is beter dan niks :)
Ik ga ook eens even bellen met Ziggo voor mijn huidige pakket internet 75/10 Mbit/s en TV Start met interactieve TV

Wat er mogelijk is.

Ik betaal nu €53,- per maand

[Voor 7% gewijzigd door van der Berg op 06-09-2021 13:31]

• BJBoes
ik heb 11 maanden geleden nog gewoon de actie prijs gekregen internet+Tv van 54 euries voor 34 5 maanden lang! je doet iets niet goed als je maar 10 euries krijgt

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:56
mutsje schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:12:
Beter dan niets zeg je, maar nu zit je wel weer minimaal 12 maanden aan ze vast neem ik aan, vind het een slechte deal.
Het lijkt wellicht wat werk, maar ik zou consequent zijn en zo'n korting niet accepteren en overstappen naar iets anders.
Dan willen ze wél de hoogste kortingen en cashbacks geven en daarnaast krijg je weer up-to-date hardware.
Voor de volgende keer :)

Voor wie nog wel wil overstappen: kijk eens op sites als Pricewise en Breedbandwinkel en laat je dan ook eerst doorverwijzen via een cashback site als Shopbuddies of CashbackXL.
Bovenop de korting en acties van de provider zelf levert je dit al snel nog eens een €100 op en kun je elk jaar opnieuw uitvoeren.
Vooral ook erg interessant i.c.m. die KPN actie! Dan heb je je abbo voor echt heel weinig geld, als je de adviesprijs van die 2in1 laptop eraf rekent.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-03 08:32
[...]

Dank voor je reactie.

Als jij verhuist en iemand anders komt in de woning.
Dan blijft het adres toch ok hetzelfde? :?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BJBoes schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:42:
gasten ik zit al ruim 10+ jaar bij ziggo. geloof me ik bel gewoon elk jaar stipt op de afloop datum van t abbo, zoals ik dat wel met meer doe/deed zoals energie contacten ed! ( tegenwoordig houd ik per jaar meer energie over dan ik verbruik en heb geen gas meer. Dus ook geen rekening meer )

En geloof me ze gaan gewoon overstag en geven je een nieuw abbo met bijbehorende korting! afhankelijk van hoe goed je dat afdingen doet 3 tot 6 maanden
Dan ben ik wel héél goed in onderhandelen als ik elk jaar de 9 maanden korting krijg van (= 9 maanden 29,95 betalen voor het middelste pakket).

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:56
cadsite schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:05:
[...]

Als jij verhuist en iemand anders komt in de woning.
Dan blijft het adres toch ok hetzelfde? :?
Volgens mij kun je zelfs gewoon je abbo opzeggen en weer een nieuwe aanvragen voor de dag erna, hoeft niet op iemand anders zijn naam.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• n3othebest
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-03 12:59
stin00 schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:36:
[...]

Dan ben ik wel héél goed in onderhandelen als ik elk jaar de 9 maanden korting krijg van (= 9 maanden 29,95 betalen voor het middelste pakket).
Het hangt van 2 zaken af.

1 is of je wel alternatieven hebt. Afhankelijk van waar je woont kan je wel of niet naar glasvezel.

2 is of je daadwerkelijk probeert op te zeggen of alleen belt voor korting. Als je daadwerkelijk op zegt krijg je veel meer korting.

Bij mij ging het afgelopen 3 jaar volgens dit principe:

Stap 1: bellen dat je het te duur vind.
Reactie: je krijgt 3 maanden ~€30 korting.

Stap 2: aangeven dat je dat te weinig vind.
Reactie: even met de baas overleggen -> 6 maanden €30 korting.

Stap 3: Via internet overstappen naar (KPN/T-Mobile)
Reactie: Bel dit nummer van Ziggo -> 9 maanden €35 korting.

• nubis87
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-03 09:31
e.looijenga schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:57:
Bellen met Ziggo en aangeven dat je wegwil ivm kosten elders. Let op, bellen met opzeggingen en niet de klantenservice. Dit werkt voor mij en bekenden al jaren om, na verlening, korting te krijgen.
Dit heeft bij mij in het verleden bij Ziggo inderdaad ook gewerkt. Onlangs bij T-Mobile echter niet, de persoon die ik daar aan de lijn had verzorgde netjes de opzegging zonder het retentie handboek erbij te pakken. Wees dus vooral heel duidelijk in dat je bereid bent om te blijven als ze iets aan de prijs kunnen doen.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik bel ieder jaar met Ziggo om mijn abonnement weer met een jaartje te verlengen. Krijg eigenlijk altijd wel 3/4 maanden actietarief en vaak nog een half jaar Eredivisie of dit jaar Ziggo Sport Totaal het hele jaar.

Gewoon vriendelijk het gesprek voeren, dan is er veel mogelijk!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:23
Gewoon bellen. Aangeven dat je blijft, maar dan met de korting voor nieuwe klanten, maar gelijk opzegt als ze dat niet willen. Laat ze zelf maar kiezen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
van der Berg schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:17:
Ik heb gehoord dat je 5 jaar weg moet zijn, om weer in aanmerking te komen als nieuwe klant teruggaan naar Ziggo

Dat was ook het geval bij Essent waar ik €175,- waarde bon kreeg via de Media Markt. Mij is toen verteld dat je 5 jaar weg moet blijven en na 5 jaar je weer opnieuw €175,- krijgt. Ben nu inmiddels 2 jaar bij Budget Energie gebruik gemaakt bij Media Markt €175,-

Volgende jaar stap ik waarschijnlijk over naar Essent. Bij BCC krijg je waarde bon tegoed van €175,- bij Essent via BCC. Ik wil mogelijk bij de overstap naar 65-inch OLED televisie hiervan gebruik maken.
Bij energie heb je hiermee weinig voordeel. Jaarlijks overstappen met energie is het voordeligst. En het ging ook over internet dus het doet er hoe dan ook niet toe

• Spelvout
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Dit doe ik al decennia. Zelfs toen Ziggo nog UPC (voor de fusie) was, en dit werkt overigens niet alleen voor providers maar vrijwel overal waar je abonnementen en contracten hebt lopen.

Allereerst is het van belang dat je belt wanneer je contract "verlopen" is. Zorg ervoor dat je geïnformeerd bent wat de concurrent aanbiedt en tot slot bel altijd direct naar de afdeling "opzeggen".

Bij Ziggo doe ik dit elke 2 jaar, ik maak altijd een agenda item en agendeer deze voor over 2 jaar. De resultaten zijn wisselend, maar bij Ziggo krijg je altijd wel iets geregeld. Meestal is het korting voor over een X periode (6 maanden voor 29,95 i.p.v. 60,00 bij wijze van spreken. Afgelopen jaar wilde ik het mesh systeem wat Ziggo aan nieuwe klanten aanbood, maar dat konden ze me niet geven, maar dat kon wel middels een korting op de factuur wat op hetzelfde bedrag uitkwam.

Twee maanden later dit bij mijn ouders ook geprobeerd en toen kreeg ik de set wel.

Ik adviseer iedereen om dit te doen, want het is gewoon een flinke besparing.

Overigens ook een keer gehad dat ik dreigde over te stappen naar KPN, vervolgens abonnement daadwerkelijk opgezegd, en toen belde ze na 5 dagen toch nog om een nieuw aanbod te doen.

Heel veel succes! Hoor graag de resultaten.

Groet, gierige Nederlander.

• reggie2
Ik heb gebeld maar kan maar 10 euro korting krijgen, wel jammer zo weinig/

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 22:04

Kixtart

Destruction = Improvement

Vroeger was het voor Alles in 1 inderdaad meestal 3 maanden of 6 maanden voor 29.95, maar tegenwoordig merk ik dat ze maximaal 20 euro korting bieden. Geen idee of het waar is, maar volgens de opzeggingenlijn was dit het nieuwe maximum. Afhankelijk van diegene aan de andere kant van de lijn (en mogelijk moment van verlening) is het 3 of 6 maanden.

Net als de overstap van gaslicht elk jaar (echte overstap) bespaar ik met een belletje per jaar hier ook makkelijk geld. Zo ook ouders en schoonouders (die dit niet netjes in de agenda zetten voor elk jaar :) )
Spelvout schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 07:24:
... Afgelopen jaar wilde ik het mesh systeem wat Ziggo aan nieuwe klanten aanbood, maar dat konden ze me niet geven, maar dat kon wel middels een korting op de factuur wat op hetzelfde bedrag uitkwam.

Twee maanden later dit bij mijn ouders ook geprobeerd en toen kreeg ik de set wel.
...
Gewoon zelf kopen inderdaad voor die korting. Zit je ook niet vast aan branded Ziggo systemen
Die systemen en nieuwe pods zijn gewoon van TP-link
: pricewatch: TP-Link AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem Deco M4 (3-pack)

edit: Doen ze niet moeilijk meer over dat het gewoon TP-Link is. Ik dacht dat het een rebranded systeem was: https://www.ziggo.nl/internet/smartwifi-deco/pods Als ik dit zo zie is korting pakken en alsnog kopen via Ziggo de gierigste oplossing :+

[Voor 48% gewijzigd door Kixtart op 08-09-2021 11:26]

☻/
/▌
/ \

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14
Wat ingewikkeld, je kunt toch ook gewoon elk jaar echt overstappen? Dat levert de meeste korting op en zoek je dat jaar erna weer de voordeligste/beste aanbieding.

• Kixtart

Kixtart

Bij Energie wordt het gewoon geregeld. Bij internet overstap zit je weer te hannesen met modems in bruikleen en installaties die je moet omhangen. Daarnaast zou je dan ook richting ADSL moeten kijken, wat ook weer voor een andere opzet kan zorgen.

☻/
/▌
/ \

• jongetje
@Kixtart Dat is 1 keer. Daarna heb je alles voor dsl/glasvezel en Ziggo gewoon liggen en is het kwestie van omprikken.

Daarnaast vind een Tweaker dat toch geen issue.

• Kixtart

Kixtart

Stukje gemak, vooral bij ouders/schoonouders. Het kan natuurlijk, maar ik bel gewoon elk jaar de opzeggingen lijn voor een nieuwe verlenging.

☻/
/▌
/ \

• reggie2
reggie2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:14:
Nog een telefoontje er tegenaan gegooid, is nu een half jaar 20 euro korting geworden.:-)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:40

Oekol

waka waka hey hey

MsG schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:30:
[...]

Een contract ga je in Nederland aan met een klant, niet met een adres.

Zou leuk zijn anders bij verhuizingen, dan zou je nooit welkomstaanbiedingen kunnen krijgen omdat de vorige bewoner (bijv bij een verkoop van huis) ook al Ziggo had.
Eens maar elk jaar een 'andere' bewoner is ook gek toch? Die telkens om het jaar terug verhuisd? :*)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Spelvout
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Kixtart schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:29:
Bij Energie wordt het gewoon geregeld. Bij internet overstap zit je weer te hannesen met modems in bruikleen en installaties die je moet omhangen. Daarnaast zou je dan ook richting ADSL moeten kijken, wat ook weer voor een andere opzet kan zorgen.
Dan zit je ook weer het feit dat je alles moet omprikken om het maar niet te hebben over nieuwe afstandsbediening, nieuwe TV ontvangers en nieuw Wi-Fi netwerk instellen.

En dan natuurlijk de grote veranderingen van menu's die mijn vriendin niet gewend is.

Als je zin (en tijd) hebt om dat allemaal in te regelen be my guest. Maar ik vraag wel gewoon om korting :)

[Voor 0% gewijzigd door Spelvout op 08-09-2021 12:59. Reden: Spelvout :(]

• van der Berg
reggie2 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:14:
Is toch beter dan helemaal geen korting?

• reggie2
van der Berg schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:27:
[...]

Is toch beter dan helemaal geen korting?
Zeker en het is inmiddels 20 euro de eerste 6 maanden, had eerst 10 euro maar daar heb ik over gebeld. Dus nu een half jaar 20 euro korting.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

sypie schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:28:
Bel ze eens op om te kijken wat ze voor je kunnen doen. Vaak is er het een en ander mogelijk. Wel een beetje aanhouden en dramatisch doen: "Moet ik de boel annuleren en moeten we beiden allerlei administratie doen terwijl het veel makkelijker kan...".
Dat zou ik ook doen, en bereid zijn om echt op te zeggen als ze niet toegeven (maar waarschijnlijk doen ze dat wel, je wordt dan meestal met een speciale afdeling doorgeschakeld)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:06

MsG

Forumzwerver

Oekol schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:49:
[...]

Eens maar elk jaar een 'andere' bewoner is ook gek toch? Die telkens om het jaar terug verhuisd? :*)
Vraag me af wie dat actief in z'n KPI-dashboard heeft bij Ziggo. Wellicht dat het bij 3+ keer een keer gemonitord wordt :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• meyouall
Hartelijk allemaal voor jullie reacties!

Ik heb uiteindelijk mijn abonnement met Ziggo opgezegd en naar KPN overgestapt. Ik krijg een Microsoft Surface Go 2 als welkom cadeau :D
Ja ik zal dan €57, ipv €53 bij Ziggo, per maand betalen maar een Surface go 2 tablet is momenteel €400 waard. Kortom een goeie deal dus 😀

• Dragonheart-03
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 19:25
Je kunt ook gewoon met retentie bellen en onderhandelen. Die moeten je binnenhouden en die gaan je echt wel een aanbod doen gelijkwaardig aan nieuwe klanten.

Zo werkt het nu eenmaal.

Retentiedesk zit trouwens op het Weena in Rotterdam.

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:02
Deleted

[Voor 98% gewijzigd door snah001 op 29-09-2021 13:18]

Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Net gebeld en kreeg 6 maanden een korting van 35 euro per maand.
Ben zelf al jaren klant en bel elk jaar.

Ze wist zelfs te vertellen dat F1 in het Ziggo Totaal pakket blijft zonder extra kosten als deze overgaat naar de andere aanbieder.
Of dit juist is trek ik in twijfel.

[Voor 44% gewijzigd door Simbob op 30-09-2021 09:40]

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-03 22:22

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Is er trouwens wel een provider die gewoon standaard een vasteklantkorting/cadeau geeft? Elk jaar bellen moet je ook maar net kunnen, en persoonlijk vindt ik dat ook gewoon niet fijn eigenlijk.

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03 12:30
Simbob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:36:
Ze wist zelfs te vertellen dat F1 in het Ziggo Totaal pakket blijft zonder extra kosten als deze overgaat naar de andere aanbieder.
Zou ik ook vertellen om klanten te behouden 8)7

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-03 12:52
Nieuwe klanten krijgen nu 1 jaar gratis ESPN Compleet als optie voorgeschoteld. Van die optie zou ik ook wel gebruik willen proberen te maken, heb het nu via Canal Digitaal TV app maar de beeldkwaliteit valt toch een beetje tegen. Ik lijk het via de Ziggo site gewoon te kunnen bestellen, het pakket komt bij de bestelling gewoon als gratis optie erbij de staan nadat ik ben ingelogd met Mijn Ziggo. Iemand hier ervaring of dat goed gaat? Of wordt dat naderhand er weer afgehaald als je inderdaad een bestaande klant bent?

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03 12:30
@Hugo__Boss,

9 van de 10 keer krijg je wel de bevestiging, maar krijg je vervolgens fysiek geen korting :(

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-03 12:52
Bedoel je daarmee de korting op het zenderpakket of op het abonnement? Geen korting op het abonnement kan ik op zich prima mee leven hoor, zenderpakket gratis is wel de moeite om weer met een jaar te verlenging.

• Kixtart

Kixtart

Simbob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:36:
Net gebeld en kreeg 6 maanden een korting van 35 euro per maand.
Ben zelf al jaren klant en bel elk jaar.

Zucht, en bij mijn gaan zo opeens moeilijk doen. Je bent vaste klant en die korting van eerdere jaren hadden ze niet mogen geven. Enige wat kan is 4m voor 20 euro korting.... Later eens opnieuw proberen hopelijk via iemand anders dat aan de lijn

☻/
/▌
/ \

• njitter
  • Niet online
KPN heeft hier van de week glasvezel aangelegd. Mooi moment om even te bellen met Ziggo. Ik heb TV Complete en ik wil van de Horizon Box af. Dat kan alleen door TV Max af te sluiten volgens Ziggo. Maar nu kan het opeens wel.. Ik betaal die 50 cent extra graag voor een kastje wat in standby een heel stuk minder verbruikt. Tevens voor 6 maanden 20 euro per maand korting.

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:30
Zojuist ook eens voor het eerst gebeld om te zien hoe graag ze mij als klant wilden behouden. Helaas niet meer dan €20 korting voor de eerste 6 maanden aangeboden gekregen. Dan ben ik over het hele jaar alsnog bijna €10 per maand duurder uit dan bij de concurrent op glasvezel, en ligt mijn internetsnelheid significant lager. Ben er daarom ook niet mee akkoord gegaan.

Ben benieuwd of ze van de week nog contact opnemen als ik zo dadelijk een nieuw abonnement afsluit bij een andere provider.
Dragonheart-03 schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:32:
Je kunt ook gewoon met retentie bellen en onderhandelen. Die moeten je binnenhouden en die gaan je echt wel een aanbod doen gelijkwaardig aan nieuwe klanten.

Zo werkt het nu eenmaal.

Retentiedesk zit trouwens op het Weena in Rotterdam.
Is dat een ander nummer dan via 0900-1884 door het menu naar opzeggen bellen?

[Voor 30% gewijzigd door jordje op 02-10-2021 09:49]

• jongetje
@jordje Waarom wil je zo graag bij Ziggo blijven als ze duurder zijn en langzamer internet leveren?

• van der Berg
Ik heb helaas nog geen glasvezel anders zou ik meteen overstappen op T-Mobile. In mijn stad zijn ze al begonnen met het aanleg en mijn wijk valt er net buiten en mijn collega die een wijk verder woont krijgt glasvezel nu in aanleg en hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Nu heb ik Ziggo:

• 75Mbit/10Mbit
• Interactieve TV

€53,- per maand

Ik wil het volgende aanbod via T-Mobile:

• 1000 Mbit/s
• Interactieve TV
• geen extra pakketten en TV aanbod en geen Wi-Fi Plus

En geen huis telefoon, omdat wij al onbeperkt bellen op ons smartphone hebben.

Per maand €50,50,- na 6 maanden korting €37,50,-

Mijn ouders hebben al glasvezel en zij willen ook overstap gaan maken op T-Mobile. Zelfde pakket als ik maar dan met huistelefoon erbij en ze betalen eerste 6 maanden €37,50,- daarna €52,50! 1 jaar contract en bij Ziggo betaal ik €53,- voor Internet 75Mbit 10Mbit/s met interactieve TV

Ik zou geen seconden wachten met overstappen. Er komt nu ook een gratis monteur langs van T-Mobile ter waarde van €105,-.

Mijn collega heeft nu Ziggo en gaat meteen over zegt hij wanneer glasvezel klaar is en hij gaat voor hetzelfde pakket als mijn ouders willen 1000Mbit/s

[Voor 12% gewijzigd door van der Berg op 02-10-2021 12:20]

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:30
jongetje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:04:
@jordje Waarom wil je zo graag bij Ziggo blijven als ze duurder zijn en langzamer internet leveren?
Ik ben niet ontevreden over Ziggo verder. De internetsnelheid is voor mij prima, en als ze een marktconform tarief (nu ze geen monopolie meer hebben) kunnen bieden zou ik best blijven. Het maandbedrag is nu gewoon buitenproportioneel hoog, net niet vijf keer zoveel mb's per euro.

Daarnaast scheelt het mij weer een middagje kabel trekken, de nieuwe boel in de benen krijgen, en de oude boel terugsturen.
van der Berg schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:11:
Ik heb helaas nog geen glasvezel anders zou ik meteen overstappen op T-Mobile. In mijn stad zijn ze al begonnen met het aanleg en mijn wijk valt er net buiten en mijn collega die een wijk verder woont krijgt glasvezel nu in aanleg en hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Nu heb ik Ziggo:

• 75Mbit/10Mbit
• Interactieve TV

€53,- per maand

• 1000 Mbit/s
• Interactieve TV

Mijn ouders hebben al glasvezel en zij willen ook overstap gaan maken op T-Mobile. Zelfde pakket als ik maar dan met huistelefoon erbij en ze betalen eerste 6 maanden €37,50,- daarna €52,50! 1 jaar contract en bij Ziggo betaal ik €53,- voor Internet 75Mbit 10Mbit/s met interactieve TV

Ik zou geen seconden wachten met overstappen. Er komt nu ook een gratis monteur langs van T-Mobile ter waarde van €105,-.

Mijn collega heeft nu Ziggo en gaat meteen over zegt hij wanneer glasvezel klaar is en hij gaat voor hetzelfde pakket als mijn ouders willen 1000Mbit/s
Dit dus _/-\o_

[Voor 54% gewijzigd door jordje op 02-10-2021 14:33]

• van der Berg
Ik heb vanochtend met Ziggo gebeld. Daarin uitgelegd dat ik plannen heb om over te stappen op T-Mobile. Ik heb nu bij Ziggo 75 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload met Interactieve TV en ik betaal nu €53,- per maand.

De man was erg coulance bij Ziggo en is afgesproken dat ik voor de komende 6 maanden €20,- korting per maand ga krijgen. Ik betaal voor komende 6 maanden €33,- per maand (€120,- korting) daarnaast krijg ik een nieuwe decoder voor onder mijn televisie helemaal gratis, hij zei dat mijn oude Humaxx 5300 kastje oud is en ik een splinternieuwe krijg. Ik gebruik wel gewoon CI+ 1.3 direct uit mijn televisie.

Na 6 maanden betaal ik weer €53,- zonder extra kosten.

Ik ben erg blij en de korting gaat per 8 oktober 2021 in en krijg ik deze week mijn nieuwe decoder.

De medewerker van Ziggo wou mij nog meer korting geven als ik ook mobiel zou overstappen van T-Mobile naar Vodafone-Ziggo. Maar ik wil gewoon T-Mobile behouden als mobiele netwerk.

Mocht er glasvezel komen dan stap ik zeker over naar T-Mobile: internet 1000Mbit/s en TV aanbod €50,50,- waarvan eerste 6 maanden korting heb. Met T-Mobile normaal internet geen Glasvezel nu 100Mbit/s met 6 maanden korting.

Ze zijn in ons omgeving met glasvezel begonnen om aan te leggen. Maar ons wijk staat er nog niet tussen, hopelijk snel

[Voor 36% gewijzigd door van der Berg op 06-10-2021 14:41]

• van der Berg
Ik heb de bevestiging van Ziggo ontvangen met daarin 6 maanden korting voor de komende 6 maanden. Wat mij daarin is opgevallen en niet besproken is dat ik voor 12 maanden aan Ziggo vast zit met een contract per 8 oktober. Ik had tot nu toe een maandelijkse contract. Het geeft ook niks want ik krijg nu 6 maanden korting, maar wat als ik glasvezel binnen 6 maanden krijg.

[Voor 8% gewijzigd door van der Berg op 06-10-2021 15:02]

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:38
Bij dit soort deals moet je altijd weer een nieuw jaarcontract aangaan, anders gaan ze dit nooit voor je doen. Als daarna T-Mobile beschikbaar wordt, kwestie van afkopen of nog een paar maanden wachten en overstappen zodra je contract afloopt.

Domoticz | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 SR+

• Kixtart

Kixtart

Of wachten op prijswijzigingen, want dan mag je altijd opstappen

☻/
/▌
/ \

• van der Berg
Mijn neef heeft zojuist gebeld met Ziggo hij heeft hetzelfde pakket als ik alleen dan met telefonie erbij voor €54,- per maand en zijn huis is voorzien van glasvezel. Hij heeft maar 3 maanden €20,- korting gekregen via Ziggo. Alleen heeft die de bevestiging nog niet ontvangen. Hij heeft voor zijn smartphone Vodafone-Ziggo en daar gaat ook iets veranderen voor hem is dat hem verteld.

Hij gaat nog bellen waarom hij geen 6 maanden korting heeft gekregen

• van der Berg
adjego schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:30:
Bij dit soort deals moet je altijd weer een nieuw jaarcontract aangaan, anders gaan ze dit nooit voor je doen. Als daarna T-Mobile beschikbaar wordt, kwestie van afkopen of nog een paar maanden wachten en overstappen zodra je contract afloopt.
Dat is waar wat jij zegt en toch heb ik een goede deal 6 maanden €20,- korting. Volgende jaar wordt mijn contract dus weer omgezet naar maandelijks contract en hopelijk heb ik hier dan al glasvezel liggen.

Ik heb nu €120 korting gekregen

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:38
@van der Berg Je hebt zeker een goede deal! Zo was mijn opmerking ook niet bedoeld. En inderdaad na dat jaar is het gewoon weer maandelijks opzegbaar.

Domoticz | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 SR+

• van der Berg
adjego schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:43:
@van der Berg Je hebt zeker een goede deal! Zo was mijn opmerking ook niet bedoeld. En inderdaad na dat jaar is het gewoon weer maandelijks opzegbaar.
Dan hoop ik dat ik er al glasvezel ligt. Ik stond verbaasd want die medewerker bij Ziggo had niets gezegd over een 12 maanden contract

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12

fjs

PSN: ftltc

van der Berg schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:11:

Nu heb ik Ziggo:

• 75Mbit/10Mbit
• Interactieve TV

€53,- per maand

• 1000 Mbit/s
• Interactieve TV

Als ik een check doe moet ik gewoon de monteur betalen!

To boldly go where no man has gone before...

• jongetje
@van der Berg die decoder is leuk, maar die is zelfs niet te weigeren als je naar de huidige abonnementen overstapt. Dan krijg je een stroomslurpende Horizonxl waarmee je niet kunt opnemen want dat zit niet bij je standaard tv pakket. Lekker je human of ci blijven gebruiken.

• van der Berg
jongetje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:40:
@van der Berg die decoder is leuk, maar die is zelfs niet te weigeren als je naar de huidige abonnementen overstapt. Dan krijg je een stroomslurpende Horizonxl waarmee je niet kunt opnemen want dat zit niet bij je standaard tv pakket. Lekker je human of ci blijven gebruiken.
Ik blijf gewoon op CI+ 1.3 gebruiken en zal de decoder in de doos houden. CI+ 1.3 vind ik makkelijker en de Humaxx 5300 kastje heb ik na een korte tijd weer terug in zijn doosje gedaan en weer CI+ 1.3 in gebruik genomen.

Het is volgens mij nog steeds Full-HD decoder en volgens de medewerker van Ziggo is deze nieuwe decoder veel beter dan Humaxx 5300. Alleen weer geen 4K kastje de zoveelste Full-HD. Ik ben benieuwd wat hem beter maakt dan Humaxx kastje 5300.

Andere pluspunt is geen losse afstandsbediening

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee