Deze post is in samenwerking met Orbit gemaakt 
Naar aanleiding van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/207754 willen wij jullie een paar verzoeken doen. Nu is dit al vaker gedaan, maar er werd tot dusver geen actie ondernomen, laat staan serieus door wat modjes op gereageerd (no flames). We willen met dit topic met wat concrete voorstellen komen en hopen dat deze serieus in overweging worden genomen:
-Een duidelijkere search knop, niet zo verborgen als nu.
-Een soort knowledge database, voor de uitleg zal ik Orbit wel ff quoten uit bovenstaand topic:
. Ik doel hier dus niet op het editten van andermans artikelen! Alleen dat we allemaal onze eigen artikelen kunnen posten in de knowledge database en die later kunnen wijzigen... Het is uiteraard niet de bedoeling dat er meerdere artikelen over hetzelfde onderwerp in de KB komen, in zo'n geval moet er wel ff een mod bij te pas komen.
-Een pauze van een paar uur tussen registeren en de mogelijkheid hebben om daadwerkelijk te posten. Dit voorkomt overhaastig posten en in die tussentijd gaan ze andere oplossingen zoeken (search ed) om aan hun hulp te komen.
Dit was het wel zo'n beetje, zou mooi zijn als we dit binnen niet al te lange tijd in de praktijk zien komen. May the force with us
Naar aanleiding van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/207754 willen wij jullie een paar verzoeken doen. Nu is dit al vaker gedaan, maar er werd tot dusver geen actie ondernomen, laat staan serieus door wat modjes op gereageerd (no flames). We willen met dit topic met wat concrete voorstellen komen en hopen dat deze serieus in overweging worden genomen:
-Een duidelijkere search knop, niet zo verborgen als nu.
-Een soort knowledge database, voor de uitleg zal ik Orbit wel ff quoten uit bovenstaand topic:
Hierbij lijkt het mij (Neman) nog handig dat de users zelf vrij direct invloed hebben op de artikelen, want anders hebben jullie modjes geen vrije tijd meerDe search is niet meer toerijkend. Ik heb dan ook 'ooit' een topic geopend (verloren gegaan in BC3) waarin ik het id oppperde om aan GoT een 'knowledge database' te koppelen waar we mooi geordend artikeltjes plaatsen die een bepaald probleem toelichten en oplossen. En volgens mij kan dat snel gebeuren. De topics die daadwerkelijk een oplossing bieden voor een bepaald probleem moeten dan door een bepaald persoon (nieuwe soort 'mod'?) geconcentreerd worden in een klein artikeltje waarn het toegevoegdkan worden aan de 'knowledge database'. Vind er iemand een fout of een beter oplossing in een van die artikels dan kan hij de verantwoordelijke mailen voor dat onderwerp om het artikeltje aan te passen dan wel up te daten.
-Een pauze van een paar uur tussen registeren en de mogelijkheid hebben om daadwerkelijk te posten. Dit voorkomt overhaastig posten en in die tussentijd gaan ze andere oplossingen zoeken (search ed) om aan hun hulp te komen.
Dit was het wel zo'n beetje, zou mooi zijn als we dit binnen niet al te lange tijd in de praktijk zien komen. May the force with us