ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
goede cpu cooler kopen, kost wel wat geld, mr is beter dan kapotte cpu...
want de meeste winkels steken van die standaard dingskes om de prijs te kunnen drukken tenzij je het uitdrukkelijk vraagt...
casefan heeft zin, voor onder -> intake
achter boven -> outtake
is voor luchtcirculatie in je kast, anders blaas je er frisse lucht in, mr die kan dan niet weg, snappie?
btw, use search, veel van die topics...
want de meeste winkels steken van die standaard dingskes om de prijs te kunnen drukken tenzij je het uitdrukkelijk vraagt...
casefan heeft zin, voor onder -> intake
achter boven -> outtake
is voor luchtcirculatie in je kast, anders blaas je er frisse lucht in, mr die kan dan niet weg, snappie?
btw, use search, veel van die topics...
niemand
Scheelt heel erg wat voro fan het is en hoe hij geplaatst is...
Ik heb dus 2 120mm fans in de zijkant van mijn pc zitten... vandaag heb ik tijdelijk ff een extra HD aangesloten, dus de zijkant is van mijn kast, en de cpu word nu zo'n 8 graden warmer en de northbridge zo'n 10 graden, dus het kan wel degelijk veel uitmaken...
Ik heb dus 2 120mm fans in de zijkant van mijn pc zitten... vandaag heb ik tijdelijk ff een extra HD aangesloten, dus de zijkant is van mijn kast, en de cpu word nu zo'n 8 graden warmer en de northbridge zo'n 10 graden, dus het kan wel degelijk veel uitmaken...
Jawel, maar aangezien jij je topic na 3 MINUTEN al gaat bumpen denk ik niet dat er nog veel mensen zullen reageren.Op woensdag 22 augustus 2001 22:19 schreef the-real-cobra het volgende:
niemand
Na 3 minuten, kom op man
scheelde bij mij zo'n 20 graden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
sorry sick-nick maar ben ook maar net nieuw
Tja, bij mij maakt het niet zo gekke veel uit als ik m'n 80mm Sunon's wel of niet aan heb staan. Maar (overgeclockte) Coppermine's zijn dan ook niet van die heethoofden. Om het geluid heb ik ze dus gewoon uitstaan en kan ik ze met één druk op de knop aan zetten (voor noodgeval)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
tnx
Pagina: 1