Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er weer even tegen aan, mijn oud pc is nu 6 jaar oud. en begint nu wat klein keuren te vertonen,
Ik speel geen zware games, maar het zou wel fijn zijn als hij weer ongeveer 6 jaar meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo rond de €2000,-. Ik wil mij oude kast gebruiken (gewoon omdat hij nog goed is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het zou leuk zijn als er wat verlichting in de kast zit maar dit is geen must. Voor de rest een basis gaming pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al wat rond gekeken en gevraagd dit is wat ik tot nu toe heb aan advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke eisen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een aanvullend advies. Zit ik een beetje in de juist richting of waarom juist een andere moederbord of videokaart.
ALvast bedankt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er weer even tegen aan, mijn oud pc is nu 6 jaar oud. en begint nu wat klein keuren te vertonen,
Ik speel geen zware games, maar het zou wel fijn zijn als hij weer ongeveer 6 jaar meegaat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo rond de €2000,-. Ik wil mij oude kast gebruiken (gewoon omdat hij nog goed is)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase Pro 5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Netwerkadapters | Asus PCE-AC68 | € 51,23 | € 51,23 |
1 | Monitoren | ASUS ROG Swift PG279Q Zwart | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 51,23 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het zou leuk zijn als er wat verlichting in de kast zit maar dit is geen must. Voor de rest een basis gaming pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al wat rond gekeken en gevraagd dit is wat ik tot nu toe heb aan advies.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 1800X Wraith Max | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Plus | € 117,- | € 117,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti VENTUS 3X 8G OC | € 1.249,- | € 1.249,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,- | € 129,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 107,81 | € 107,81 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 167,95 | € 167,95 |
Totaal | € 1.770,76 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke eisen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een aanvullend advies. Zit ik een beetje in de juist richting of waarom juist een andere moederbord of videokaart.
ALvast bedankt
[Voor 13% gewijzigd door martijn449 op 29-01-2022 12:36]