It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
wat is die grill bovenaan??die ziet er best strak uit!
mooie kleurcombinatie, kortom, klasse
cpuspeed
mobo mhz.
mem mhz
rpm van je fans
voltages.
2 usb poorten
etc.
zal wel ff linkie zoeken.. dat ding hadden we nog op m'n werk rondslingeren
klepje was er wel af hoor..Op woensdag 22 augustus 2001 21:38 schreef Mephix het volgende:
umm, ja, zag alleen op je site dat je dat klepje voor je floppydrive er niet af had gehaald ? Heb je die gewoon gespoten met het klepje er nog in, of had je die voor de foto weer in elkaar gezet ?
Verwijderd
Mooi gedaan met dat geel. Is wel stoer!!
das een soort digidoc, alleen dat moet wel met een asus moederbord bebruikt worden.Op woensdag 22 augustus 2001 21:36 schreef Lomu het volgende:
Wat is dat geval aan de voorkant waar asus op staat
Ohja, het ziet er zeer netjes uit
glimmend is wel heel errug jah maar da's gelukkig puur door de flits.Op woensdag 22 augustus 2001 21:39 schreef Loodeweick het volgende:
De bovenste foto ziet er best wel glimmend uit. zou het niet mooier zijn om dat mat te maken? Of is dat alleen van de flits erg goed zichtbaar?
Mooi gedaan met dat geel. Is wel stoer!!
morgen leen ik ff een digicam voor mooiere foto's
Verwijderd
dat ding waar asus op staat is een apparaatje wat je op je mobo aanstuit en wat een beetje info geeft over je proc en je fans ed
kijk jij weet het..Op woensdag 22 augustus 2001 21:40 schreef Hawk666 het volgende:
die grill is een koeler van justcooler waar 2 9x9 fans in zitten
dat ding waar asus op staat is een apparaatje wat je op je mobo aanstuit en wat een beetje info geeft over je proc en je fans ed
ik moest er wel de asus cuv4x-e/woa voor kopen maar ja.. inkoopOp woensdag 22 augustus 2001 21:42 schreef Lomu het volgende:
OK, Tnxz, maar een digidoc is te duur voor mijn portomonnee (heb een epox mbtje)
Hoeveel tijd & hoeveel geld besteed(t?)?
leg uit, hoe wil je 2 x 92mm erachter kwijt als het maar 40 mm hoog is?? en in de breedte gaat oook niet lukken.
En als je het anders bedoelt, leg het dan goed uit
ik denk zo'n 4 uurtjes met het logo.Op woensdag 22 augustus 2001 21:47 schreef DinoRaptor het volgende:
Cool! Das nou origineel.
Hoeveel tijd & hoeveel geld besteed(t?)?
2 uurtjes spuiten
en geld.. 150 a 200 piek.
het langste duurde het wachten tot de verf gedroogd was
weet de maten niet maar ze zitten naast elkaar. en blazen lekker de warme lucht eruit en da's voor mij voldoende.Op woensdag 22 augustus 2001 21:49 schreef epsilon het volgende:
grill met 2x 9x9 fans??
leg uit, hoe wil je 2 x 92mm erachter kwijt als het maar 40 mm hoog is?? en in de breedte gaat oook niet lukken.
Verwijderd
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=131076Op woensdag 22 augustus 2001 21:49 schreef epsilon het volgende:
grill met 2x 9x9 fans??
Verwijderd
precies ik heb volgens mij dezelfde (Iceberg) fijn ding.Op woensdag 22 augustus 2001 21:54 schreef Kakarot het volgende:
[..]
weet de maten niet maar ze zitten naast elkaar. en blazen lekker de warme lucht eruit en da's voor mij voldoende.
Coole mod, mooie kleuren combo, alleen had ik voor blauw gekozen
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ofwel iPanelOp woensdag 22 augustus 2001 21:38 schreef Kakarot het volgende:
soort baybus systeem:
cpuspeed
mobo mhz.
mem mhz
rpm van je fans
voltages.
2 usb poorten
etc.
Ik hoop dat mijn collega vandaag zijn digicam meegenomen heeft want dan kan ik proberen om het lichtgevende van dat gele vast te leggen. want eigenlijk komt ie zo niet goed tot z'n recht..
Ik ben geen fan van Soulfly maar Gokou kwam eens met het plaatje aanzetten toen ik op zoek was naar een kewl logo..
en zo vond ik em mooier staan
Nu nog mijn Cold Cathodes binnen (een groene, blauwe en een rooie) krijgen en dan kan ik ook een begin gaan maken aan mijn servertje.
kast staat er al dus eerst modden en DAN pas ombouwen
SOULFLY rulesOp woensdag 22 augustus 2001 21:33 schreef Kakarot het volgende:
pfew..
eindelijk ben ik dan klaar![]()
foto's laten ontwikkelen en ingescanned met mijn hp scannertje die snel een schone plaat mot hebben
kast zwart gespoten. logotje eruit. raampie erin. fannetje erin. frontjes lichtgevend geel gespoten en de laatjes zilver.
Verwijderd
Maar voor de rest: My compliments, like ya style!
Verwijderd
Verwijderd
kan me voorstellen dat ie rondslingerde, lees dit maar eens:Op woensdag 22 augustus 2001 21:38 schreef Kakarot het volgende:
soort baybus systeem:
cpuspeed
mobo mhz.
mem mhz
rpm van je fans
voltages.
2 usb poorten
etc.
http://www.tweakmax.com/html/ipanel/ipanel-1.cfm
of zijn er betere ervaringen met dit soort panels, zo ja, welke, is die digidoc5 zoveel beter??
Verwijderd
Ga je die witte plekjes nog wegwerken? Die op je CD-ROM volumeknoppie ofzo?
Verwijderd
Ik wou het net zeggen... hij ziet er een beetje 'vettig' uit met dat licht erop. Heb je geen matte zwarte verf gebruikt?Op donderdag 23 augustus 2001 18:11 schreef ViLNiuS het volgende:
Jammer dat 't zo glimt, maar de combi geel/zwart is errug goed :-)
Ga je die witte plekjes nog wegwerken? Die op je CD-ROM volumeknoppie ofzo?
Verder ziet ie er goed uit hoor
maar in de woorden van mijn broer: die foto's doen em geen recht.
collega was dus mooi digicam vergeten de zak
WORDT vervolgd
enne het geel is lichtgevend he.. zie je jammer genoeg niet
ben trouwens blij met al die positieve berichten..
hak nie verw8

Gotta like them switches!
dat roostertje is best gaaf, maar die kleuren combi geel zwart dat kan echt niet.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Het raampje is erg mooi en orgineel.
39
welke kleuren combi stel jij voor dan? heb er nog 1 te doen.Op vrijdag 24 augustus 2001 00:09 schreef ETM het volgende:
Window is goed
dat roostertje is best gaaf, maar die kleuren combi geel zwart dat kan echt niet.
Verwijderd
Voor de rest, staat deze kleuren combi mij niet echt aan. Maar dat is persoonlijke smaak.
En over die glans... een auto moet dat doen ja. Computer niet. K moet d'r niet aan denken aan naast een spiegel te zitten de heledag.
Geel is ook de kleur van mijn vereniging!Op vrijdag 24 augustus 2001 00:16 schreef Hein het volgende:
Geel en zwart zijn onze kleuren.....
HULDE aan de OC2001!!
Fuck... m'n compu was nog ingelogd onder iemand andersch account...Op vrijdag 24 augustus 2001 12:09 schreef Erapaz het volgende:
[..]
Geel is ook de kleur van mijn vereniging!
HULDE aan de OC2001!!
Water-Escape
Asus iPannel tochOp woensdag 22 augustus 2001 21:36 schreef Lomu het volgende:
Wat is dat geval aan de voorkant waar asus op staat
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Op vrijdag 24 augustus 2001 11:59 schreef Tweaky het volgende:
Als k het goed zie zijn de frontjes van je cd speler bijv. soort van ziver/ grijs achtig:? K denk/ weet bijna zeker dat je kast mooier had geweest als je die kleur ook voor de rest van je kast had gebruikt. Samen met dat geel... ja, had wel wat kunnen worden.
is idd zilver. maar mijn hele kast zilver?? nah.
Voor de rest, staat deze kleuren combi mij niet echt aan. Maar dat is persoonlijke smaak.
gelukkig maar
En over die glans... een auto moet dat doen ja. Computer niet. K moet d'r niet aan denken aan naast een spiegel te zitten de heledag.
in het echt glimt ie ook niet zo erg. is puur door de flits
andersom?? welneeeee teveel moeiteOp vrijdag 24 augustus 2001 12:40 schreef water_escape het volgende:
Ruige kast!! zeker met het soulfly teken alleen nog nadersom erop zetten!!!
LOLOp vrijdag 24 augustus 2001 13:35 schreef Kakarot het volgende:
[..]
andersom?? welneeeee teveel moeitenu is het een Kakarot teken geworden
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
eerst ideetjes opdoen denk ik maar