Afgelopen week heb ik een upgrade naar Android 12 uitgevoerd waarna ik problemen kreeg met bellen en gebeld worden. Uitgaande gesprekken vallen na 15 tot 20 minuten weg. Erger zijn de inkomende gesprekken, welke na 1 tot 2 minuten spontaan weg vallen. Vrijdag heb ik een fabrieksherstel uitgevoerd (waarbij de Androidversie vreemd genoeg op 12 blijft staan) en verder in het weekend bezig geweest om alles weer terug te zetten. Vanavond weer eens gebeld om het uit te proberen, maar de klachten blijven helaas.
In mijn geval betreft het de Samsung Note 20 Ultra 5G. Ik zag op het Samsungforum dat er meerdere zijn met problemen met Android 12.
Nu ben ik benieuwd hoeveel problemen jullie ervaren met Android 12, en ook of naast Samsung ook andere merken zijn getroffen.
In mijn geval betreft het de Samsung Note 20 Ultra 5G. Ik zag op het Samsungforum dat er meerdere zijn met problemen met Android 12.
Nu ben ik benieuwd hoeveel problemen jullie ervaren met Android 12, en ook of naast Samsung ook andere merken zijn getroffen.