Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ncodenl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-06 19:11
Ik zoek een?
65 inch OLED televisie voor films en series en wat casual spelletjes via Apple TV.

Wat is je budget?
Tot 1700 ish.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en series, wat casual spelletjes via Apple TV en Steam link (ook weer naar de Apple TV. Ik heb een Denon AVR X1400H met Dali Zensor 7 Speakers en een Vokal Center speaker. Ziggo kan via de Apple TV app en soms via het Ziggo apparaat.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind deze mooi en lijkt de nieuwste techniek aan boord te hebben: pricewatch: LG OLED65G1RLA Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het aankoop moment slim, als ik een paar weken moet wachten voor iets beters dan is dat natuurlijk slimmer. Is een ander model beter/voordeliger? Ik zit niet erg in de TV materie en kan wat hulp gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 20:15
Prima keus, prima prijs bij Hofma en met de €100 cashback ook nog onder je budget ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2x doorklikken op je gelinkte produkt: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Overigens, en dat had je ongetwijfeld al gelezen op GoT: hoeveel direct licht heb je (zon) ivm de levensduur van OLED?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ncodenl
MAX3400 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:30:
2x doorklikken op je gelinkte produkt: OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Thanks!

Overigens, en dat had je ongetwijfeld al gelezen op GoT: hoeveel direct licht heb je (zon) ivm de levensduur van OLED?
Nu een beetje in de ochtend, in het nieuwe huis (over 6 maanden) helemaal geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ncodenl
Besteld, nu hopen dat ze op tijd leveren en ik geen gebruik hoef te maken van de service van Hofma .