Toon posts:

Ventilatieachakelaar slim maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rbnjngrs
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-02-2022
Hallo allemaal,

Ik wil deze ventilatieachakelaar slim maken. Deze zit weer aangesloten op een perikel.

Kan ik achter deze schakelaar een slimme schakelaar monteren? En zo ja welke? Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Daar is toevallig gisteren ook een topic over geopend: Driestandenschakelaar MV op timer

Afhankelijk van de MV die je hebt zijn ook andere aanvliegroutes mogelijk, zoals direct aansturen met een 0-10V dimmer, een PWM-signaal, of radiografisch.

Welke MV-box heb je en hoe regel je verder je domotica in huis?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• rbnjngrs
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-02-2022
Dit is de ventilator die ik heb.

Ik gebruik Apple HomeKit.

• Heire
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-02 18:08
Ik heb eigenlijk de 3 standen aangesloten aan 3 relais op laagspanning, via ha stuur ik dan de relais aan. Wel altijd zorgen dat er maar 1 relais actief kan zijn. Heb het zelf zo aangepast dat in geval er een technisch probleem zou zijn dat de ventilatie standaard op stand 2 draait (NC ipv NO aangesloten) .
Ik heb dan wel geen muur schakelaar maar hier kan je dan in principe eender wat "smart" plaatsen en dan via je smart home doorsturen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee