Vraag
Alle reacties
Daar is toevallig gisteren ook een topic over geopend: Driestandenschakelaar MV op timer
Afhankelijk van de MV die je hebt zijn ook andere aanvliegroutes mogelijk, zoals direct aansturen met een 0-10V dimmer, een PWM-signaal, of radiografisch.
Welke MV-box heb je en hoe regel je verder je domotica in huis?
Afhankelijk van de MV die je hebt zijn ook andere aanvliegroutes mogelijk, zoals direct aansturen met een 0-10V dimmer, een PWM-signaal, of radiografisch.
Welke MV-box heb je en hoe regel je verder je domotica in huis?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik heb eigenlijk de 3 standen aangesloten aan 3 relais op laagspanning, via ha stuur ik dan de relais aan. Wel altijd zorgen dat er maar 1 relais actief kan zijn. Heb het zelf zo aangepast dat in geval er een technisch probleem zou zijn dat de ventilatie standaard op stand 2 draait (NC ipv NO aangesloten) .
Ik heb dan wel geen muur schakelaar maar hier kan je dan in principe eender wat "smart" plaatsen en dan via je smart home doorsturen.
Ik heb dan wel geen muur schakelaar maar hier kan je dan in principe eender wat "smart" plaatsen en dan via je smart home doorsturen.