WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Nee dus ik heb die instelling opties niet.Mick1990 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:25:
Uit nieuwsgierigheid: Kun je met je huidige 1440p-schermen in onderstaand menu komen?
[Afbeelding]
Op Ultrawides werkt scaling nog steeds niet helemaal lekker met MacOS waardoor het een beetje wazig en onscherp is. Google maar eens op Mac M1 Ultrawide HiDPI.
:fill(white):strip_exif()/f/image/aZGGlTWIgll2RZfAp1bflXZw.png?f=user_large)
Ik dacht dat ik die wel had maar kennelijk niet dus.
Ok werkt dus wel op mijn MacMick1990 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:25:
Uit nieuwsgierigheid: Kun je met je huidige 1440p-schermen in onderstaand menu komen?
[Afbeelding]
Op Ultrawides werkt scaling nog steeds niet helemaal lekker met MacOS waardoor het een beetje wazig en onscherp is. Google maar eens op Mac M1 Ultrawide HiDPI.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hDynewoJojOIcDoIlct3NePw.png?f=user_large)
Nu alleen nog even kijken voor een andere aansluiting want HDMI doet kennelijk maar max 60 hertz ondanks dat de Dell website zegt 120 hz. Mijn AV dongle van Apple zou 100Hz moeten kunnen doen.
En uiteraard verder testen en daarnaast kijken of hij wil blijven hangen aan mijn monitor arm want met de standaard staat hij veel en veel te dicht bij
[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 27-01-2022 13:07 ]
Pagina: 1