Probleem inloggen op.WLX-7000 AC1200 Wi-Fi A P van Sitecom

Pagina: 1
Acties:

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:33
Hier een afdrukje van het dns gedeelte.

Ik heb de sitecom nu helemaal afgekoppeld en terug naar de fabrieksinstellingen, Binnenkort gaat de aanvraag voor delta glas eruit. Mocht de wifi van de delta modem (in de meterkast) niet voldoende zijn voor mijn situatie, dan ga ik de sitecom in de woonkamer zetten. De utp kabels heb ik al aangebracht.

(Waarschijnlijk doe/deed ik iets niet helemaal goed met de sitecom. Toen ik dat ding kocht, jaren geleden, was het min of meer plug and play. Ik heb hem toen gebruikt omdat de wifi van de oude fritzbox 7360 niet perfect was.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxR0l4jxC2mFsSd1REVeuSuYPd0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RB1SHQu8OWtg6NiMNisdRBvK.jpg?f=user_large

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:33
De 192.168.179.1 is de fritzbox. Dus niet de externe DNS van xs4all. Zie afbeelding. De sitecom heb ik een tijd als accesspoint gebruikt. De wifi van de vorige fritzbox viel regelmatig weg. Ik heb de wifi van de fritzbox uitgezet en de sitecom eraan gekoppeld met de wifi aan. Werkte perfect. Nu heb ik een fritzbox 7583, met goede wifi. Ik gebruikte de sitecom, tot afgelopen week, als switch. Dus wifi uit. Oa een nvr eraan. Gaat ook zonder probleem.
De fritz is dus ook de dhcp server en de sitecom kan ik dus bereiken onder bv. 192.168.179.35 , voorheen ook via sitecom.ap.
Zoals gezegd is ie nu even losgekoppeld en terug naar fabrieksinstellingen. Als ik delta glas heb wil ik de sitecom weer inzetten als AP . Kijken of dat weer werkt als bij de fritz. Zoniet, dan kijk ik wel voor een ander AP. Vooralsnog zie ik geen reden waarom het met delta genexis niet zou werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNOv12G-FHeTpX_14w5ufY8aujg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2uYvD6Lsdd3UiDL9pqb3mLg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door fmrama op 23-01-2022 12:04 ]

Pagina: 1