Huis wordt volledig opnieuw opgebouwd van binnen en ingericht met Unifi apparatuur. Nu is de vraag of er al iemand ervaring heeft met het Unifi Access systeem.
Ze willen graag vanaf boven met hun telefoon de deur kunnen openen als er iemand voor de deur staat.
Nu heb ik gezien dat unifi daar tegenwoordig een mooi systeem voor heeft, maar ik kan niet zo snel vinden wat hiervoor aangebracht moet worden in de deur qua slot enzo. En of dit gevoed moet worden, of dat dit met batterijen gaat.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die dit al een keer voor elkaar heeft gekregen om hier even over te sparren wat ik nodig heb.
Planning van aanschaf tot nu toe excl het toegangssysteem is:
UDM Pro 1TB
Unifi Switch 24 POE
5x Wifi 6 AP
5x Unifi G4 Bullet
G4 Deurbel (of dus dit access systeem van Unifi)
Wil je meer weten vraag gerust.
Ze willen graag vanaf boven met hun telefoon de deur kunnen openen als er iemand voor de deur staat.
Nu heb ik gezien dat unifi daar tegenwoordig een mooi systeem voor heeft, maar ik kan niet zo snel vinden wat hiervoor aangebracht moet worden in de deur qua slot enzo. En of dit gevoed moet worden, of dat dit met batterijen gaat.
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die dit al een keer voor elkaar heeft gekregen om hier even over te sparren wat ik nodig heb.
Planning van aanschaf tot nu toe excl het toegangssysteem is:
UDM Pro 1TB
Unifi Switch 24 POE
5x Wifi 6 AP
5x Unifi G4 Bullet
G4 Deurbel (of dus dit access systeem van Unifi)
Wil je meer weten vraag gerust.