Ik heb sinds kort de Philips Avent SDC923, maar voor zover ik weet gaat de ouderunit altijd via een directe verbinding. Wifi is alleen voor de app volgens mij.Caelorum schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:47:
Ik heb de bekende Phillips Avent Connected. Hij voldoet aan al jouw eisen, maar de ervaringen zijn heel wisselend. Die van ons verliest toch regelmatig even beeld voor een seconde of 10. Met regelmatig bedoel ik dan elke twee uur wel even. Het is denk ik erg afhankelijk van je huis. Hier gaat die voornamelijk over wifi ipv direct verbinding en daar heeft die toch wel een beetje moeite mee.
Voordeel voor ons was wel dat de app echt een voor erbij is. De ouderunit is gewoon wat je er van kan verwachten.
Overigens ben ik tot dusver erg tevreden over deze babyfoon. De "goedkopere" babyfoons voelen erg plastic en clunky aan. Niet bij de Avent: erg degelijk, simpel te bedienen, uitstekende camerakwaliteit en de app werkt ook goed. Nog even afwachten wat de levensduur van dit apparaat is, maar afgezien van de prijs heb ik nog een enkel nadeel kunnen ondervinden (behalve dat ik liever een usb-c aansluiting ipv micro-usb had gezien).