Toon posts:

Kan geen schermgrote instellen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:35
Een aantal weken geleden is op mijn mobiel de schermgrote terug geforceerd naar mobiel.
Nu denk je dat gaat goed, maar ik gebruik altijd het tandwieltje rechts bovenaan om de schermgrote te forceren naar 15'' en groter.
Echter nu al een paar weken als ik bij het tandwieltje "algemeen" wil openklappen dan gebeurt er niks.
Ook in chrome de desktop pagina opvragen werkt niet en toont alleen een verpeste versie van de mobiele site.
Heb netjes chrome geüpdate, helpt ook niet.
Het maakt ook geen verschil of ik in of uitgelogt ben.

Ik gebruik een pixel 5 met Chrome 97.0.xxxx
Wie heeft de gouden tip om gewoon weer naar 15" en groter te gaan?

Beste antwoord (via Denniz0229 op 16-01-2022 10:53)

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:36

Speedmaster

Make my day...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:36

Speedmaster

Make my day...

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52
Dat zijn zo te zien 2 losse issues. Die @Speedmaster al lijkt is er 1 van.

Maar het lijkt me dat je alsnog dat menu moet kunnen open klappen. Het "algemeen" knopje doet daar niks meer.

https://linksharing.samsungcloud.com/5GQ72xouFzJu

• Denniz0229

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Craven schreef op zondag 16 januari 2022 @ 09:57:
Dat zijn zo te zien 2 losse issues. Die @Speedmaster al lijkt is er 1 van.

Maar het lijkt me dat je alsnog dat menu moet kunnen open klappen. Het "algemeen" knopje doet daar niks meer.

https://linksharing.samsungcloud.com/5GQ72xouFzJu
Ook niet als je het ingeklapte pijltje uitklapt?

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52
@Yorinn nope, daarom plakte ik het screenshot. Dit is de uitgeklapte state.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Craven schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:02:
@Yorinn nope, daarom plakte ik het screenshot. Dit is de uitgeklapte state.
Inderdaad. Hier doet die hetzelfde.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02 11:49
Goed gespot! Toch nog iets gemist bij het eerder in dit topic genoemde verwijderen van bepaalde instellingen

Zometeen is het submenu 'Algemeen' niet meer zichtbaar op plekken waar deze effectief leeg is, en zou de verwarring daarmee verholpen moeten zijn :)

• Denniz0229
Marvellanius schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:37:
Goed gespot! Toch nog iets gemist bij het eerder in dit topic genoemde verwijderen van bepaalde instellingen

Zometeen is het submenu 'Algemeen' niet meer zichtbaar op plekken waar deze effectief leeg is, en zou de verwarring daarmee verholpen moeten zijn :)
we hebben liever dat je hem weer werkend maakt zoals voorheen :+
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee