Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Begin eens in te lezen in alle mogelijkheden en onmogelijkheden in dit topic: Het docking station topic
De specificaties van je laptop zijn nogal belangrijk, bijvoorbeeld.
De specificaties van je laptop zijn nogal belangrijk, bijvoorbeeld.
[Voor 12% gewijzigd door ZatarraNL op 16-01-2022 00:52]
Eerst eens beginnen met welke laptop je hebt en welke aansluitingen daarop zitten.
Zet alle specificaties in dit topic neer, dus nier alleen bijv. Acer Aspire 3002 maar ook welke processor, videokaart etc. en of er HDMI, Thunderbolt, etc. op zit.
Er zijn enorm veel laptops die geen 4k60 kunnen met zelfs 1 scherm laat staan 2, maar dan moeten wel wel echt alles weten
Zet alle specificaties in dit topic neer, dus nier alleen bijv. Acer Aspire 3002 maar ook welke processor, videokaart etc. en of er HDMI, Thunderbolt, etc. op zit.
Er zijn enorm veel laptops die geen 4k60 kunnen met zelfs 1 scherm laat staan 2, maar dan moeten wel wel echt alles weten

I reject your reality and substitute my own
Ik ben toch benieuwd wat jij op kantoor doet dat jij een 60Hz scherm nodig hebtObiter dictum schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:18:
Toen ben ik eens gaan kijken naar het verschil in hz en dan lijkt 60hz toch echt wel de ondergrens, óók voor kantoorwerkzaamheden.

Zolang je geen games speelt (of andere animaties) zie je het verschil niet tussen 30 en 60Hz.
deepin linux addict
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar Componenten Aankoopadvies.