wel,
er zijn van die kastjes die de signaal omzetten, duur.
er zijn van die kastjes die de signaal omzetten, duur.
Trust Televiewer.
Te koop voor 200 of 300 piek bij Vobis achtige zaken.
En vraag niet aan die lui hoe het werkt of hoe de kwaliteit is want dat weten ze niet.
Koop 'm, zet je spul over, en breng 'm terug en zeg dat je zeer ontevreden bent over het ding. Iets anders vergelijkends kunnen ze je niet aanbieden dus je zal je geld terugkrijgen. Neem geen genoegen met bonnen.
Zo!
En vraag niet aan die lui hoe het werkt of hoe de kwaliteit is want dat weten ze niet.
Koop 'm, zet je spul over, en breng 'm terug en zeg dat je zeer ontevreden bent over het ding. Iets anders vergelijkends kunnen ze je niet aanbieden dus je zal je geld terugkrijgen. Neem geen genoegen met bonnen.
Zo!
He, dat ga ik ook eens proberenOp woensdag 22 augustus 2001 19:06 schreef ShittyOldMan het volgende:
Trust Televiewer.
Zo!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Lukt je makkelijk, die gasten bij de vobis hiero zijn dooooommmmmmmmmOp woensdag 22 augustus 2001 20:18 schreef dreeke het volgende:
[..]
He, dat ga ik ook eens proberen
Anders ga je even langs de dixons/computer krakers. Zijn ook wel redelijke n00bs
Pagina: 1