Verwijderd
nee maaruh er zijn zoveel van die onderzoeken over al dit soort shit en overal is wel iets slechts te vinden zo ook nu bij gamen. Maarjah ik denk niet dat gamers zich hier zorgen over gaan maken
greetz
Of te wel
Slotje!
Nee hoor close maar niet, wou het alleen eebns roepen
Lekkere zinsbouwComputerspellen stimuleren wel degelijk bepaalde delen van de hersenen stimuleren
Geniaal die kerel!!!Hij baseert zijn bevindingen op een onderzoek naar de hersenactiviteit bij honderden leerlingen tijdens het spelen op een Nintendo en het uitvoeren van basale wiskundige berekeningen. De hersenen bleken actiever te zijn bij het oplossen van rekenopdrachten, vooral de voorste gedeelten.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Als iemand een spel speelt, dan is ie meestal hard aan het nadenken, en hij traint bij de goede spellen, in ieder geval reflexen, en zijn reactievermogen dus...
dit is echt bullshit, IMHO natuurlijk
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoop gelul, veel mediagezeik en ik speel gewoon verder.
BULLSHIT dus.
Verwijderd
Passen jullie GoTers maar op, spelletjes zouden dus tot agresief post gedrag kunnnen leidenComputerspellen stimuleren wel degelijk bepaalde delen van de hersenen stimuleren, met name waar het zicht en bewegingscontrole worden gestuurd. Minder is het gesteld met de voorste hersenkwabben, waar het geheugen, leervermogen en emoties zich bevinden. Bij mensen die geneigd zijn tot agressief gedrag, is dit deel onderontwikkeld.
Dat zie dan wel weer wat er gebeurd in de toekomst..
Ik haat die shit waarbij ze van die trieste voorspellingen geven, en btw dit vind ik echte onzin, het gezeik dat je geen onderscheid kan maken
Naajaa, maybey wel.... ik weet het eigenlijk nie meer";)
Cya.
Ice
Koop een paar GBA's met linkkabels. Dan zijn er ineens erg veel personen die met je willen spelenKawashima benadrukte ook het belang van communiceren en spelen met andere kinderen.
Oftewel: gamen is juist goed! Probleem opgelost.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
dunno
Verwijderd
Zoooo, ben jij ff stoer.Op woensdag 22 augustus 2001 20:30 schreef happyman112 het volgende:
Ik heb nog nooit aggresief gedrag gemerkt misschien ligt het aan mij maar sinds ik game sla ik nog maar 2 of drie mensen per kwartaal het ziekenhuis in. Hoe dat vroeger was dat kan ik me eigenlijk niet meer herrineren
Maar het ligt gewoon aan je persoonlijkheid en je vrienden/omgeving waarin je opgroeit.
dunno
Verwijderd
Zeker weten, en ook mijn engels is HEEL wat bijgeschaafd dankzij de baldurs gate reeksenOp woensdag 22 augustus 2001 20:54 schreef Batman2k het volgende:
Volgens mij krijg je juist meer inzicht en zo.
iddOp woensdag 22 augustus 2001 21:15 schreef Holy_Paladin het volgende:
[..]
en ook mijn engels is HEEL wat bijgeschaafd dankzij de baldurs gate reeksen.
Verwijderd
Dus dat valt nog wel mee
En je Engels word echt wel verbeterd!
Dat onderzoek was echt suf, appels met peren vergelijken, als je snapt wat ik bedoel. En als je 't niet snapt, moet je meer gamen
Op donderdag 23 augustus 2001 09:15 schreef Mage het volgende:
bijna goed...bloemkool is cauliflower in 't Engels, heb 't ook ff moeten zoeken
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Men, Ik go ze ff een poepie laten smellen om te laten showen dat dat not de case is...
Verwijderd
I ga you kont kickenOp donderdag 23 augustus 2001 11:21 schreef Raven_ het volgende:
Computerspellen tasten hersenen van tieners aan?
Men, Ik go ze ff een poepie laten smellen om te laten showen dat dat not de case is......
Verwijderd
What you zeggen? All you basis zijn belong to onsOp vrijdag 24 augustus 2001 11:27 schreef Paestero het volgende:
[..]
I ga you kont kicken
dan ben je wat mij betreft een beetju 'over the hill'
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!