Ik heb op dit moment een Lenovo X1 Gen 8 en Lenovo X1 Yoga Gen5. Allebei heerlijke laptops met geweldig toetsenbord. Echter, de accuduur is niet om over naar huis te schrijven. In diverse reviews zie je prachtige resultaten, maar in reallife ben ik blij als ik 3.30uur haal.
Ik heb meer mensen om mij heen die ook tussen de 3 en 4 uur halen. Als je echt je best doet, met bijvoorbeeld minimale helderheid. Ik wil een laptop die het minimaal 6 uur volhoud, maar dan ook echt. Het liefst met persoonlijke ervaring van een Tweaker en niet 1 of andere videotest die wel 13 uur haalt
Wat ga je met je laptop doen?
Office werkzaamheden. Geen zware zaken. Wel heel heel veel reizen, hij moet dus tegen een stootje kunnen.
Ik ben wel een pixelpeeper en wens dus ook echt een uitstekend scherm. Ook het toetsenbord moet zeer goed zijn, zonder flex. En een HDMI zonder dongle is een must.
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit. Zou maximaal €3500,- zeggen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, behoudens dat het Windows moet draaien.
Ik heb meer mensen om mij heen die ook tussen de 3 en 4 uur halen. Als je echt je best doet, met bijvoorbeeld minimale helderheid. Ik wil een laptop die het minimaal 6 uur volhoud, maar dan ook echt. Het liefst met persoonlijke ervaring van een Tweaker en niet 1 of andere videotest die wel 13 uur haalt
Wat ga je met je laptop doen?
Office werkzaamheden. Geen zware zaken. Wel heel heel veel reizen, hij moet dus tegen een stootje kunnen.
Ik ben wel een pixelpeeper en wens dus ook echt een uitstekend scherm. Ook het toetsenbord moet zeer goed zijn, zonder flex. En een HDMI zonder dongle is een must.
Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit. Zou maximaal €3500,- zeggen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, behoudens dat het Windows moet draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 07-01-2022 10:45 ]