Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de build gebruiken om te gamen, en ik wil graag de aankomende 5 jaar gewoon weer goed zitten met me build. Heb mijn vorige build nu ook zo'n 5 jaar en het wordt tijd voor vervanging. Ik wil graag een hele nieuwe build maken omdat ik mijn vorige ergens anders neer ga zetten. Ik neem dus niks mee van de vorige.
Daarnaast wil ik graag upgraden van een 144hz scherm en zit nog te twijfelen welke stap ik ga nemen, 240hz of 360hz. Ik ben wel vrij competitief ingesteld op de games die ik speel en heb een budget van €5k voor de build + monitor. Monitor heb ik in dit lijstje nog buiten wegen gelaten omdat ik daar echt nog zoekend ben, aanraders?
Games: Call of Duty Warzone, Valorant, New World, Black Desert Online, Oldschool Runescape (lol)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget van +/- €5,000, en ik zet de build gewoon zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nee, vorige build wordt ergens anders gebruikt. /i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen rare fratsen, maar wel gewoon goeie kwaliteit.
- 1 Videokaart is voldoende
- Waterkoeling (want is koel)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet per se bepaalde merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, gewoon een normale toren.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Sowieso even checken of alles compatible is met elkaar, en of jullie nog feedback hebben op het lijstje dat ik gemaakt heb. Zouden jullie voor hetzelfde gaan met hetzelfde budget? Daar ben ik benieuwd naar, wat hadden jullie anders gedaan om er wat extra's uit te halen? Wat betreft het budget, hier moet ook nog een monitor in en ik schat zelf dat dit zo rond de €500 gaat kosten. Dus dat zou betekenen dat ik nog zo'n €500 over heb om te spenden aan de build. Ik zat zelf te denken om dan voor 32GB ram te gaan ipv 16GB. En misschien 2TB SSD ipv 1 TB.
Alvast bedankt, en ik ben benieuwd wat jullie nog zouden upgraden of veranderen
Ik ga de build gebruiken om te gamen, en ik wil graag de aankomende 5 jaar gewoon weer goed zitten met me build. Heb mijn vorige build nu ook zo'n 5 jaar en het wordt tijd voor vervanging. Ik wil graag een hele nieuwe build maken omdat ik mijn vorige ergens anders neer ga zetten. Ik neem dus niks mee van de vorige.
Daarnaast wil ik graag upgraden van een 144hz scherm en zit nog te twijfelen welke stap ik ga nemen, 240hz of 360hz. Ik ben wel vrij competitief ingesteld op de games die ik speel en heb een budget van €5k voor de build + monitor. Monitor heb ik in dit lijstje nog buiten wegen gelaten omdat ik daar echt nog zoekend ben, aanraders?
Games: Call of Duty Warzone, Valorant, New World, Black Desert Online, Oldschool Runescape (lol)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget van +/- €5,000, en ik zet de build gewoon zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nee, vorige build wordt ergens anders gebruikt. /i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen rare fratsen, maar wel gewoon goeie kwaliteit.
- 1 Videokaart is voldoende
- Waterkoeling (want is koel)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet per se bepaalde merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, gewoon een normale toren.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Sowieso even checken of alles compatible is met elkaar, en of jullie nog feedback hebben op het lijstje dat ik gemaakt heb. Zouden jullie voor hetzelfde gaan met hetzelfde budget? Daar ben ik benieuwd naar, wat hadden jullie anders gedaan om er wat extra's uit te halen? Wat betreft het budget, hier moet ook nog een monitor in en ik schat zelf dat dit zo rond de €500 gaat kosten. Dus dat zou betekenen dat ik nog zo'n €500 over heb om te spenden aan de build. Ik zat zelf te denken om dan voor 32GB ram te gaan ipv 16GB. En misschien 2TB SSD ipv 1 TB.
Alvast bedankt, en ik ben benieuwd wat jullie nog zouden upgraden of veranderen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 428,99 | € 428,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z690-A GAMING WIFI D4 | € 349,- | € 349,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3090 Gaming X Trio | € 2.699,- | € 2.699,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 115,- | € 115,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (zonder heatsink) | € 145,95 | € 145,95 |
Totaal | € 4.062,64 |