Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wordt voornamelijk gebruikt voor gamen, games zoals Call of Duty Modern Warfare, Valorant en Last Oasis. Ik ben vrij competetief ingesteld dus ik vind performance belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1500 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb nu al een game pc maar die is ondertussen al zo'n 5 jaar oud. Zit een 280x kaartje in die zijn beste tijd heeft gehad. Het enige wat ik hier eigenlijk van wil overnemen is de SSD kaart. Voor de rest zit er een goeie 500W voeding in maar ook deze wil ik niet overnemen omdat ik waarschijnlijk deze pc nog wel ga gebruiken voor iets anders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gebruikelijke, geen fancy dingen. Overclocken interesseert mij ook niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD cpu of Intel CPU, ik ben er niet overuit vandaar deze post.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het niet als een stofzuiger klinkt vind ik het best
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een beetje feedback te kunnen krijgen over de lijst die ik heb samengesteld. Heb zelf ook een tijdje zitten kijken naar de AMD Ryzen 7 3700X maar uit eindelijk is de i7-9700K toch op de wenslijst beland. Daarnaast had ik eerst de 2070 Super met drie fans maar die blijkt niet in deze kast te passen dus heb ik de versie gekozen met twee fans. Hier is mijn lijstje en ik kijk uit naar jullie feedback, mogelijke suggesties/verbeteringen:
Wordt voornamelijk gebruikt voor gamen, games zoals Call of Duty Modern Warfare, Valorant en Last Oasis. Ik ben vrij competetief ingesteld dus ik vind performance belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1500 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb nu al een game pc maar die is ondertussen al zo'n 5 jaar oud. Zit een 280x kaartje in die zijn beste tijd heeft gehad. Het enige wat ik hier eigenlijk van wil overnemen is de SSD kaart. Voor de rest zit er een goeie 500W voeding in maar ook deze wil ik niet overnemen omdat ik waarschijnlijk deze pc nog wel ga gebruiken voor iets anders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gebruikelijke, geen fancy dingen. Overclocken interesseert mij ook niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD cpu of Intel CPU, ik ben er niet overuit vandaar deze post.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het niet als een stofzuiger klinkt vind ik het best
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop een beetje feedback te kunnen krijgen over de lijst die ik heb samengesteld. Heb zelf ook een tijdje zitten kijken naar de AMD Ryzen 7 3700X maar uit eindelijk is de i7-9700K toch op de wenslijst beland. Daarnaast had ik eerst de 2070 Super met drie fans maar die blijkt niet in deze kast te passen dus heb ik de versie gekozen met twee fans. Hier is mijn lijstje en ik kijk uit naar jullie feedback, mogelijke suggesties/verbeteringen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 400,05 | € 400,05 |
1 | Moederborden | MSI Z390-A PRO | € 124,05 | € 124,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 613,05 | € 613,05 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 81,- | € 81,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 133,90 | € 133,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.492,82 |