• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Mijn Rarewaves order is zojuist verzonden, ben benieuwd hoeveel maanden het dit keer gaat duren voordat het eindelijk binnen komt.

Tevens heb ik weer toegeslagen op Vinted en de 4K collectors edition van Last Night in Soho gekocht van iemand uit Belgie voor een redelijke prijs. Hopelijk is die ook snel binnen :)

hoi

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:10
ReVision. schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 14:00:
De steelbook die ik gekocht had op Vinted is dan zojuist ook binnen gekomen, echt heel erg blij mee!
Stond al heel lang op de verlanglijst maar hij is overal zo duur door de scalpers en dat hij al jaren niet meer officieel te koop is. Had hem al meerdere keren bijna gekocht via eBay en ik ben blij dat ik het niet gedaan want ik had nu een top deal via Vinted.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Happy Days _/-\o_
Wat zijn eigenlijks de betaal methodes op Vinted?

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Psyonara schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 11:12:
Wat zijn eigenlijks de betaal methodes op Vinted?
Je kan met iDeal (Wero) en creditcard betalen of met je saldo als je dingen hebt verkocht via vinted.

hoi

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:28

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik heb op good old marktplaats een mooie slag kunnen slaan voor die American Psycho 25th limited edition.
Bekende verkoper van dit soort spul had die op gereserveerd staan. Dus ik vroeg of hij hem nog had en hij kreeg hem de volgende dag terug binnen en vroeg 50€ zonder verzending (60€ met verzending naar BE). Nieuw met replacement disc.
Is dus 15 euro goedkoper dan via bluraysforeveryone. Dus meteen ook daar geannuleerd.
Kan nu elk moment geleverd worden door post nl. Zal straks wat foto's posten :)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste