Woezik schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:37:
18-22-22-39 en 18-22-22-42 staan beide op de lijst bij ASUS, maar het verschil zal niet merkbaar zijn.
Als de verlichting het niet meer doet, wil dat niet meteen zeggen dat ook het memory niet meer werkt.
Inmiddels het vervangende moederbord ontvangen
Ik moet zeggen dat deze wel een stuk minder krom is, maar toch zie ik nog een hele kromming, weet niet of dit normaal is. Maar hij past in ieder geval al een stuk beter. Heeft asus hier vaker problemen mee?
Het enige is dat de achterplaat niet helemaal goed past, staat wat bol en de wifi antenne input, de bovenste gaat er wel achter maar de onderste blijft weer achter het achterplaatje.
Is dit normaal? de 5 schroeven heb ik vastgedraaid aan de behuizing. CPU er onder, koeler zit er nog niet op.
Het steeds terugsturen kost ook veel tijd en verzendkosten steeds, misschien ff dubbelcheck of de standoffs goed zitten en anders maar gewoon het achterplaatje van het moederbord weglaten? (weet niet of dit slecht is ivm stof enz. )
Zou het ook niet de mounting van de koeler kunnen zijn dat die misschien te dik is onder het moederbord?
is de Noctua NM-i17xx-MP78 SecuFirm2 mounting-kit
[
Voor 9% gewijzigd door
saken op 24-01-2022 18:55
]