Ik wil graag mijn werklaptop thuis met 2 beeldschermen gebruiken, dit doe ik als volgt:
Laptop (Microsoft surface) en monitor 1 heb ik gekoppeld met USB-C kabel, tussen monitor 1 en 2 zit een DP-kabel.
Dit werkt, als in, ik heb op 3 schermen beeld. Alleen heb ik het volgende probleem.
Het laptopscherm / hoofdbeeldscherm krijg ik uitgebreid naar monitor 1, maar monitor 2 is een duplicaat van monitor 1. Hoe krijg ik Windows 10 zover dat ik 3 beeldschermen kan gebruiken?
Heb in de beeldscherminstellingen zitten kijken maar hij kan geen 3e scherm detecteren.
Is het een Windows instelling of ligt het aan de monitor / kabels?
...
- Microsoft Surface laptop met USB-C uitgang
- Beeldscherm 1: Iiyama prolite XUB2492HSN, DisplayPorts in én out
- Beeldscherm 2: Iiyama prolite E2483HS-B3, 1 DP in/uit-gang
Laptop (Microsoft surface) en monitor 1 heb ik gekoppeld met USB-C kabel, tussen monitor 1 en 2 zit een DP-kabel.
Dit werkt, als in, ik heb op 3 schermen beeld. Alleen heb ik het volgende probleem.
Het laptopscherm / hoofdbeeldscherm krijg ik uitgebreid naar monitor 1, maar monitor 2 is een duplicaat van monitor 1. Hoe krijg ik Windows 10 zover dat ik 3 beeldschermen kan gebruiken?
Heb in de beeldscherminstellingen zitten kijken maar hij kan geen 3e scherm detecteren.
Is het een Windows instelling of ligt het aan de monitor / kabels?
...
- Microsoft Surface laptop met USB-C uitgang
- Beeldscherm 1: Iiyama prolite XUB2492HSN, DisplayPorts in én out
- Beeldscherm 2: Iiyama prolite E2483HS-B3, 1 DP in/uit-gang