Vraag

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-01 16:13
Ik kan een gesealde S21 plus kopen voor nog geen 600 euro. Ik twijfel om deze te halen, of toch te wachten op de S22 plus. Deze zal rond release waarschijnlijk rond de 1000-1100 euro kosten, en het zal wel even duren voordat hij überhaupt rond de 800 kost, terwijl ik graag uiterlijk rond maart een nieuwe telefoon wil hebben (wegens een reis die ik begin april gepland heb). Daarnaast las ik dat de S22 plus een kleiner scherm en minder batterij capaciteit heeft. Is het waard om te wachten en een paar honderd meer te betalen, of zou ik toch voor deze S21 plus gaan? Als het goed is krijgt deze ook tot eind 2024 beveiligingsupdates.

Beste antwoord (via Linkje3 op 07-01-2022 15:38)

De S21 serie zal gegarandeerd updates krijgen tot begin 2025 (4 jaar na release). praktijk mogelijk langer want is met eerdere S series ook langer doorgegaan.
S22 geruchten zien er niet super veel beter uit dan de S21, tenzij je juist het kleinere formaat graag wil.
Daarnaast, juist op reis telt je accu capaciteit zwaarder, je zult toestel anders en mogelijk meer gebruiken, dus zou ik voor de grootste accu gaan en de S21+ nemen. Heb je ook nog wat extra geld over om te spenderen op je vakantie ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!
De S21 serie zal gegarandeerd updates krijgen tot begin 2025 (4 jaar na release). praktijk mogelijk langer want is met eerdere S series ook langer doorgegaan.
S22 geruchten zien er niet super veel beter uit dan de S21, tenzij je juist het kleinere formaat graag wil.
Daarnaast, juist op reis telt je accu capaciteit zwaarder, je zult toestel anders en mogelijk meer gebruiken, dus zou ik voor de grootste accu gaan en de S21+ nemen. Heb je ook nog wat extra geld over om te spenderen op je vakantie ;)

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:40

avotar

P0werd by Black Coffee

Mijn vrouw heeft sinds een paar dagen een S21+.
Bijzonder dat dit model geen SD slot meer heeft.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2022
Als je voor de S21 series gaat dan zou ik een nieuwe kopen met cashback van 200 Euro
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M4YME3QYABRY3

Ik hoop dat binnenkort de definitieve specs en prijzen van de S22 serie bekend zullen worden.

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-01 16:13
Bedankt voor de input. Ik heb besloten om hem te kopen. Vooral door de lage prijs en het feit dat de S22 plus op een aantal punten toch minder is (vooral schermgrootte en batterij), en de voordelen (zoals een betere camera en betere GPU) voor mij niet zo belangrijk zijn om er +300 meer voor neer te leggen).

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:57
CheapTweak schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:23:
Als je voor de S21 series gaat dan zou ik een nieuwe kopen met cashback van 200 Euro
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M4YME3QYABRY3

Ik hoop dat binnenkort de definitieve specs en prijzen van de S22 serie bekend zullen worden.
Is "maar" 150 euro voor de S21 Plus, maar alsnog lekker. :)

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2022
Heb je ook naar de Samsung Galaxy S21 FE 5G gekeken?
Heeft een Snapdragon 888-processor, waar ik toch meer vertouwen in heb dan de samsung processor,

pricewatch: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, Grafiet
CheapTweak schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:29:
Heb je ook naar de Samsung Galaxy S21 FE 5G gekeken?
Heeft een Snapdragon 888-processor, waar ik toch meer vertouwen in heb dan de samsung processor,

pricewatch: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, Grafiet
In tegenstelling tot de S20 serie is er geen duidelijke winnaar bij de S21 serie tussen Exynos en Quallcomm. Zie ook dit discussietopic over dat onderwerp.
Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee