Op zondag 26 augustus 2001 20:59 schreef Termin8or het volgende:
Ik weet dat er zat programma's zijn. Ik draai nu een zeer simpel, dom progamma anologx en dat werkt wel terwijl ik ook sygate en winroute heb geprobeerd maar dat kreeg met geen mogelijkheid aan de gang

... Ik snap het echt niet meer

Wazig, maar als het met dat programmatje van AnalogX werkt is daarmee je probleem opgelost.
Ik denk dat ik overigens wel een vermoedde heb waarom zowel winroute als sygate niet werken willen, terwijl dat AnalogX programmatje zonder problemen draait:
Zowel winroute als sygate zijn nogal streng met "conflicterende software", zoals onderandere ICS. Het vervelende aan ICS echter, wat de software anders maakt dan alle andere, is dat het van micro$oft zelf is, en dus onderdeel van windows uitmaakt. Daardoor is het overal in vastgebakken en veel lastiger van je machine te verwijderen. De enige manier om het van je machine te verwijderen is door het eerst te uninstalleren, dan alle netwerkprotocollen en drivers te verwijderen en opnieuw te installeren.
Pas dan is je machine van al het ICS-kwaad geschoond en kan je aan de slag met een "echt" programma zoals winroute of Sygate. Waarschijnlijk dat het programmatje van AnalogX gewoon iets minder critisch is met conflicterende software, en dat het daarom in een keer werkt.
Maar als je op lange termijn wat meer wil raad ik je aan om toch over te stappen op sygate of winroute. Winroute heeft mijn persoonlijke voorkeur, maar dat verschilt per persoon.
Op donderdag 23 augustus 2001 11:34 schreef Termin8or het volgende:
Domme vraag maar kan sygate ook icq, winmx en alle andere proggie's als dat doen?

Dat kan dus wél met Sygate en Winroute, maar niet met het programmatje van AnalogX. Meer info over hoe je dat aan de praat krijgt vind je in [topic=184484].
Succes!
PS. Als je alsnog met bijv.
winroute aan de slag wil, vind je
hier een draadje met veel info over hoe je dat moet instellen.