Goedemorgen allemaal,
Ik ben totaal niet thuis in docking en displays vandaar min vraag. Ik zal proberen om zoveel mogelijk informatie te geven.
Hier staat dat ik aan aansluitingen heb:
Eén USB 3.2 Gen 2-poort (Type-C) met DisplayPort
Twee USB 3.2 Gen 2-poorten (Thunderbolt 3)
hierop heb ik 2 extra 4k schermen aangesloten (2 x LG UHD 27UL550)
Deze schermen hebben een resolutie van 3840 x 2160, maar zoals jullie kunnen zien kan mijn huidige dockje maar 2048x1152 aan:
/f/image/viucCkyuAhvtuQdGtRCDzeN5.png?f=fotoalbum_large)
Dus ik denk: Tijd voor een nieuw Dockingstation om zo de twee extra schermen op de maximale resolutie te krijgen. mijn grote vraag is: kan mijn laptop dit wel aan (m.a.w. hangt dit af van de laptop, of is de docking alles bepalend) en als de docking alles bepalend is: welke docking zou ik dan moeten hebben (alleen office-werkzaamheden. geen gamen) ?
ik denk dat deze zou moeten voldoen : pricewatch: Dell WD19TBS-180W
(thunderbold 3 met 2 displayports)
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. zo niet laat het ff weten. fijne zondag. bedankt alvast
Ik ben totaal niet thuis in docking en displays vandaar min vraag. Ik zal proberen om zoveel mogelijk informatie te geven.
Wat ik nu heb:
Laptop
Ik heb een Dell XPS15 9500 (Hier staan alle poorten en technische specs: LINKHier staat dat ik aan aansluitingen heb:
Eén USB 3.2 Gen 2-poort (Type-C) met DisplayPort
Twee USB 3.2 Gen 2-poorten (Thunderbolt 3)
Docking Station en extra schermen
ik heb een Dell USB Dock D3100hierop heb ik 2 extra 4k schermen aangesloten (2 x LG UHD 27UL550)
Deze schermen hebben een resolutie van 3840 x 2160, maar zoals jullie kunnen zien kan mijn huidige dockje maar 2048x1152 aan:
/f/image/viucCkyuAhvtuQdGtRCDzeN5.png?f=fotoalbum_large)
Dus ik denk: Tijd voor een nieuw Dockingstation om zo de twee extra schermen op de maximale resolutie te krijgen. mijn grote vraag is: kan mijn laptop dit wel aan (m.a.w. hangt dit af van de laptop, of is de docking alles bepalend) en als de docking alles bepalend is: welke docking zou ik dan moeten hebben (alleen office-werkzaamheden. geen gamen) ?
ik denk dat deze zou moeten voldoen : pricewatch: Dell WD19TBS-180W
(thunderbold 3 met 2 displayports)
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. zo niet laat het ff weten. fijne zondag. bedankt alvast
[ Voor 6% gewijzigd door kuwerti op 09-01-2022 11:03 ]
/f/image/lr986AwwbMC71JHrBRHGd7LF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4Mn5DrpFgopmPwu8IRGkN4M.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vTwk017J5ZJcRTLdK2sy4OKf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I40VTcu47R1yYzh6Vekf67vW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/wUAS9fQELxXgsM6F5JCnYOhj.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/ISC2iJL2zKoEDivVIXUzTejb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EZgcKGzmmIX5NMd4m20p6Pz2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zWZQG52KiNSANqpw7UEwQsIH.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wIzDn0o8KqpQm72adjnUQYct.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/jduFph8rnXL8AXvp7BiexSll.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PzalxNXjd2aL4Gz6Bi4k28ZE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qDwByRPndw29X7demrcNaoaP.png?f=fotoalbum_large)