Piepschuim bekisting op erfgrens

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 35.923 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:05:
Hmmm.... ben ik de enige die het wat ongeloofwaardig vind, dat er na 5 maanden een "buurman" een account registreerd op GoT om even "zijn verhaal" te doen?
Mwoah, weet ik niet. Er worden geregeld allerhande juridische/technische vragen gesteld door nieuwe accounts dus blijkbaar komen er veel mensen op GoT uit bij het zoeken naar antwoorden op vragen. Misschien dat Ikkomuittibet ook wel op zoek is gegaan naar wat te doen, en zodoende uit kwam bij GoT :)

Catch a smile out there!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nomind
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 00:12
Volgens mij gaat het niet over piepschuim maar is je belangrijkste probleem de houding van je buren en wat dat met je doet: je voelt je niet gehoord en niet gezien.
Hierdoor is je tolerantie naar je buren weg, een begrijpelijke reactie.
Echter het is een reactie uit onmacht die je, verwacht ik, niet een prettiger woonklimaat gaat opleveren.

Mijn tip: bedenkt wat je kan doen om het voor jezelf makkelijker te maken.
Hoe moeilijk ook, ik zou het niet opgeven om je buren zo te benaderen dat er een redelijk en open contact mogelijk blijft, wees creatief, stop er wat humor en ontlaat je frustratie ergens anders. Ik probeer dit soort dingen wel als een spel of dans te zien tussen mensen.
Probeer uit te gaan van hoe jij graag de relatie met je buren ziet, ipv hun gedrag te spiegelen (geen begrip (meer) voor de ander).

Be the change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenfiddich schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:10:
[...]

Mwoah, weet ik niet. Er worden geregeld allerhande juridische/technische vragen gesteld door nieuwe accounts dus blijkbaar komen er veel mensen op GoT uit bij het zoeken naar antwoorden op vragen. Misschien dat Ikkomuittibet ook wel op zoek is gegaan naar wat te doen, en zodoende uit kwam bij GoT :)
Beiden zouden in dat geval nu een uitbouw hebben volgens de 2 topics. Nou kan er natuurlijk 1 voor een tweede uitbouw gaan, maar die kans acht ik klein. Dit ruikt naar troll.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:05:
Hmmm.... ben ik de enige die het wat ongeloofwaardig vind, dat er na 5 maanden een "buurman" een account registreerd op GoT om even "zijn verhaal" te doen?
Ik zou misschien ook een account registreren als ik iets over mij terug vindt op een forum waar ik niet op zit. Ik vind het niet zo vreemd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:32:
[...]

Beiden zouden in dat geval nu een uitbouw hebben volgens de 2 topics. Nou kan er natuurlijk 1 voor een tweede uitbouw gaan, maar die kans acht ik klein. Dit ruikt naar troll.
Lijkt mij ook. Om speciaal lid te worden om in dit topic te reageren is al een aardige troll actie. Ook al zou dit de echter buren zijn, zoiets doe je niet. Ik zie zo'n reactie 4,5 maand later meer als stalking. De topic starter vraagt om advies, geen tegenreactie van de buren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ingelogd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:53:
[...]

Lijkt mij ook. Om speciaal lid te worden om in dit topic te reageren is al een aardige troll actie. Ook al zou dit de echter buren zijn, zoiets doe je niet. Ik zie zo'n reactie 4,5 maand later meer als stalking. De topic starter vraagt om advies, geen tegenreactie van de buren.
geen trolling of stalking (als dit echt de buurman is) wat mij betreft.

Eindelijk eens de hoor en wederhoor waar heel vaak in dit soort topics aan gerefereerd wordt (het gebrek daaraan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Glenfiddich schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:10:
[...]

Mwoah, weet ik niet. Er worden geregeld allerhande juridische/technische vragen gesteld door nieuwe accounts dus blijkbaar komen er veel mensen op GoT uit bij het zoeken naar antwoorden op vragen...
En dat vind ik zo jammer. Het overgrote deel maakt eenmaal een account en reageert daarna niet meer.
Wat mij betreft mag je pas een nieuw topic starten als je een paar dagen geregistreerd bent en niet direct al.
Communicatie van beide buren is wel een "dingetje".

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Ik zou zeggen maak beiden een foto van de erfgrens, dan weten we het snel genoeg :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:50:
[...]

Ik zou misschien ook een account registreren als ik iets over mij terug vindt op een forum waar ik niet op zit. Ik vind het niet zo vreemd.
Waarom dan? In de topics staat niets wat herleidbaar is naar de buurman. Wat ga je winnen door er nu een 5 maanden vertraagde fittie op een forum van te maken?

Als het echt de buurman is, dan snap ik niet waarom je tegen een community waar je helemaal geen lid van bent een heel verhaal moet gaan afsteken over iemand waarvan je denkt dat het weleens jouw buurman zou kunnen zijn.

Dit account is op 4 september volledig anoniem geregistreerd en heeft enkel in 2 topics van dezelfde TS gereageerd. Als "jezelf voor lul zetten" het doel was, dan is dat in mijn ogen in ieder geval gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
jeroenkb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:55:
[...]

geen trolling of stalking (als dit echt de buurman is) wat mij betreft.

Eindelijk eens de hoor en wederhoor waar heel vaak in dit soort topics aan gerefereerd wordt (het gebrek daaraan)
Nou als de wederhoor zegt dat de gevelreparatie is gedaan met een andere baksteen via een mannetje van werkspot zou ik ook boos over worden. Ook de reactie bij de schutting, de schutting is op maar toch een steek naar de buren met mijn kant is goed en speciaal voor jou ga ik akkoord voor een nieuwe schutting. Verder staan er veel persoonlijke aanvallen in.

Nee ik noem dit geen wederhoor. Doordat die precies dezelfde reactie heeft neergezet in de andere topic zie ik dit als stalking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Ingelogd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:18:
[...]

Nou als de wederhoor zegt dat de gevelreparatie is gedaan met een andere baksteen via een mannetje van werkspot zou ik ook boos over worden. Ook de reactie bij de schutting, de schutting is op maar toch een steek naar de buren met mijn kant is goed en speciaal voor jou ga ik akkoord voor een nieuwe schutting. Verder staan er veel persoonlijke aanvallen in.

Nee ik noem dit geen wederhoor. Doordat die precies dezelfde reactie heeft neergezet in de andere topic zie ik dit als stalking.
Is geen stalking.

Alleen jij gelooft het verhaal van de TS en niet van de later poster. Dat kan....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26

Qwerty-273

Meukposter

Lijkt mij ook. Om speciaal lid te worden om in dit topic te reageren is al een aardige troll actie
Als dit echt beide partijen zijn, wellicht is er in persoon (of per telefoon) wel contact geweest waar de ene buurman een opmerking maakte dat volgens een advies topic hij volledig in zijn recht staat. Waarna de andere buurman op zoek gaat (of wellicht naar de juiste plek wordt gewezen) om te zien wat er allemaal genoemd wordt. En vervolgens de drang krijgt om de andere kant van het verhaal te vertellen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
jeroenkb schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:28:
[...]
Is geen stalking.

Alleen jij gelooft het verhaal van de TS en niet van de later poster. Dat kan....
Waar staat dat ik het verhaal niet geloof van de later poster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:13:
[...]

Waarom dan? In de topics staat niets wat herleidbaar is naar de buurman. Wat ga je winnen door er nu een 5 maanden vertraagde fittie op een forum van te maken?

Als het echt de buurman is, dan snap ik niet waarom je tegen een community waar je helemaal geen lid van bent een heel verhaal moet gaan afsteken over iemand waarvan je denkt dat het weleens jouw buurman zou kunnen zijn.

Dit account is op 4 september volledig anoniem geregistreerd en heeft enkel in 2 topics van dezelfde TS gereageerd. Als "jezelf voor lul zetten" het doel was, dan is dat in mijn ogen in ieder geval gelukt. :)
Hij heeft het vrij netjes verwoord, ook voor de buurman (en ze hebben verder geen contact dus misschien helpt het als hij het rustig na kan lezen hoe het vanaf de andere kant is).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Ingelogd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:31:
[...]

Waar staat dat ik het verhaal niet geloof van de later poster?
Excuus. Nergens.

Moet stoppen met werken en posten tegelijkertijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

De topicstarter mag vragen wat 'ie wil, maar we zitten hier op een forum dat voor iedereen toegankelijk is en iedereen heeft gewoon het recht om hier te reageren, mits binnen geldende richtlijnen. Ook de buren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ingelogd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:18:
[...]

Buurman die zijn (al dan niet gekleurde) kant van het verhaal geeft is stalking...? Da's wel een heel bijzondere variant van stalken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02:19
Ik denk dat het in ieder geval heel makkelijk te herkennen is als je de buurman bent. Dus dat het mogelijk is geloof ik wel.

Maar ik kreeg er eigenlijk ook meteen het gevoel bij dat het nep is. Beide accounts met bijna geen activiteit, eigenlijk alleen de 2 topics van TS. En na 5 maanden ineens? Ik vind het in ieder geval wel bijzonder.
De buurman zegt dat hij dit topic toevallig tegen kwam? Waar dan? Een topic waar al een paar maanden geen activiteit is, staat meestal vrij ver weg. Die kom je echt niet zomaar tegen.

Ik weet het niet, het kan allemaal, maar ik geloof het eigenlijk niet.

@Ingelogd Zoek eerst de definitie van stalking eens op, voordat je met die term gaat gooien. Het is een serieuze term, dat moet je niet gaan minimaliseren door van alles maar stalking te noemen.
Dit heeft totaal helemaal niets met stalking te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door WEBGAMING op 07-09-2022 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
@42erik @WEBGAMING

Stalking is inderdaad wat groot gezegd daar hebben jullie gelijk in.

Om 5 maanden later speciaal een account aanmaken om gericht naar de buurman te reageren in een topic wat over bouwen over de erfgrens gaat en met een ander verhaal komen zonder onderbouwing van het probleem met de erfgrens wat al is afgehandeld is twijfelachtig maar oke het kan nog. Om in het andere topic precies hetzelfde verhaal neerzetten ook wederom tegen de buurman zonder onderbouwing over het onderwerp begint twijfel achtig te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Was in dat andere topic ook niet opeens iemand die vanuit de ik vorm ging posten terwijl het niet ts was?

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrejan
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:09
WEBGAMING schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:02:
[...]
De buurman zegt dat hij dit topic toevallig tegen kwam? Waar dan? Een topic waar al een paar maanden geen activiteit is, staat meestal vrij ver weg. Die kom je echt niet zomaar tegen.
[...]
Dat is wel heel kort door de bocht. Als je in Google bijvoorbeeld zoekt naar "piepschuim erfgrens" of "isolatie fundering over erfgrens" dan staat dit topic bovenaan in de zoekresultaten, dat is niet "vrij ver weg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Goed de TS heeft sinds juli niet gereageerd.

Ik zou zeggen tegen beide buren ga met elkaar in gesprek in het echt. Op het forum kunnen we elkaar advies geven, maar meer dan dat ook niet. Het topic gaat dan op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.