SIMS4 voor mijn beide kinderen: hoe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb 2 kinderen die beide SIMS4 willen spelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
2 laptops met Windows 10 waar mijn beide kinderen een eigen account op hebben.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb begrepen dat een spel als SIMS4 niet meer direct geïnstalleerd kan worden, maar dat dat via een tussenplatform als Origin moet. Nu heb ik dat enige tijd geleden al geprobeerd maar zonder succes.
Newbie vraag Sims4 i.c.m. Origin
Door alle frustraties en totale onduidelijkheid bij en gebrek aan ondersteuning van Origin/EA heb ik het toen geparkeerd en er niets meer mee gedaan.

Ik probeer het nu alsnog te regelen en zag ik mijn oude onderwerp dat ik destijds 2 kinderaccounts voor mijn kinderen aangemaakt heb. Alleen: ik kan nergens in mijn Origin account een overzicht zien van de kinderaccounts die aan mijn account gekoppeld zijn.

Mijn vraag is: hoe krijg ik het met de minste frustraties voor elkaar dat mijn beide dochters op beide computers elk met hun eigen account SIMS4 kunnen spelen? Moet dat echt via Origin (waar ik al 1x SIMS4 gekocht heb, maar het me niet lukt die te koppelen aan een van mijn (nu onbekende) kinderaccounts) of kan dat ook op een andere, minder frustrerende manier? NB: ik snap dat ik dan SIMS4 2x moet kopen).

Wat ik al gedaan heb:
- van alles gelezen en opgezocht op de EA website, GoT en internet in het algemeen, maar ik kom niets tegen over mijn specifieke situatie / wens.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:37
Je zou beide kinderen op jouw account kunnen laten inloggen. Dan Origin in offline modus starten. Dan kunnen ze gewoon spelen terwijl jij online bent met dat Origin account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 21:01

Stronkie

Where wind is Trouble

het volgende zou moeten werken.

Login op je main account. Installeer de sims 4 , laat de kinderen op 1 van de accounts van hen inloggen en ze kunnen gewoon spelen met de sims 4 . Wil je ze beide tegelijk willen laten spelen op de sims 4, zou je toch op 1 van de kinder accounts de sims 4 nog eens moeten kopen. Het bij origin niet toegestaand games te sharen.

Je zou ook dit kunnen proberen :

1. Eén computer met meerdere personen die hun eigen spel willen spelen
Maak op de computer aparte gebruikersaccounts aan
Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts en ouderlijk toezicht ->Gebruikersaccounts ->Een ander account beheren.
Iedere gebruiker heeft dan zijn/haar eigen map Mijn Documenten waar de spelvorderingen in worden opgeslagen.
Dus ieder gebruikersaccount kan zijn/haar eigen spel spelen.

2. Meerdere computers met slechts 1 licentie voor de Sims-4
Installeer de Sims-4 op alle computers en gebruik het Origin account waarmee voor de eerste keer het spel geïnstalleerd werd.
Computer A gaat het spel spelen en is ingelogd via het Origin account.
Computer B wil ook spelen maar ziet dat het Origin account al in gebruik is.
Hij/Zij "gooit" computer A er uit - A kan rustig doorspelen - en B kan nu ook spelen. Of computer B kiest voor offline modus.
Computer A krijgt wel de melding dat het spoel off-line staat, maar dat heeft geen invloed op het spel.

Je kunt er ook voor kiezen altijd "off-line" te spelen
Open Origin, klik links boven op Origin en kies voor offline