Newbie vraag Sims4 i.c.m. Origin

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn beide kinderen willen graag Sims 4 spelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Windows 10 en ik heb met veel moeite (via niet-officiële link) Origin geïnstalleerd (originele dowload gaat met 10-30Kb/s en breekt continu af (hebben veel mensen last van, las ik).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in Origin 3 accounts aangemaakt: 1 ouderaccount en 2 kindaccounts die gekoppeld zijn aan dat ouder account. Aangezien je als kind geen spellen kan kopen heb ik Sims4 zelf gekocht. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat aan een kindaccount koppel. Daar kun je alleen een productcode toevoegen, maar die heb ik niet gekregen bij de betaalbevestiging.

NB: spelplatforms als Origin en Steam zijn compleet nieuw voor mij.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenwar
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 22:16

lenwar

ni

De traagheid heb ik zelf ook last van. Gebruik je toevallig de Cloudflare DNS-diensten? Er is wat gedoe met OAuth (en andere EA-diensten als je Cloudflare gebruikt)

https://answers.ea.com/t5...y-EA-server/td-p/10545438

Electronic Arts lijkt te weigeren iets te doen hieraan. (Ik DENK zelf dat door het Anycast systeem van Cloudflare, in combinatie met de cloud-diensten van Akamai dat je om een één of andere reden een heel erg verkeerde server toegewezen krijgt)

Voor je code op te halen.
Klik op je De Sims 4 icoon in Origin
Klik op het Tandwiel
Klik op 'Speleigenschappen'
Daar vind je de 'cd-code'

Er is echter een goede kans dat je die niet kan toevoegen aan de accounts van je kinderen, omdat het al op jouw account staat. Electronic Arts is (mede) op dit vlak bijzonder inflexibel. Maar allicht zit ik er helemaal naast hoor.

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

met family accounts is het normaal zo dat ze de sims wel kunnen spelen , maar alleen op de PC waar jou hoofdaccount ook op staat . Zowiezo kunnen ze niet tegelijk sims 4 spelen
...

Dacht ik