Al enkele jaren hou ik mijn gas verbruik bij. Elke 4de van de maand noteer ik mijn gas verbruik. in September 2020 hebben we vloerverwarming gekregen. Daarnaast hebben we in elke kamer de radiator voorzien van een Evohome radiator knop. Mijn verwachting was dat dit jaar mijn gas verbruik zou afnemen. Tot mijn verbazing is deze juist toegenomen met bijna 500 kuub. In de onderstaande tabel staat mijn verbruik sinds we dit huis gekocht hebben. We hebben 160 vierkante meter vloer oppervlakte.
/f/image/PSsweODabj84rqhHqs2S8aJY.png?f=fotoalbum_large)
We hebben voor de vloerverwarming een constante warmte van 20 graden welke naar 19 graden gaat om 22:00. Sochtend weer naar 20. Alle overige kamers worden sochtend kort verwarmt en savond. Als een kamer gebruikt wordt wordt deze verwarmt. Nu werk ik wel sinds de Corona Thuis maar dit zou toch geen verhoging van 500 Kuub moeten veroorzaken.
/f/image/PSsweODabj84rqhHqs2S8aJY.png?f=fotoalbum_large)
We hebben voor de vloerverwarming een constante warmte van 20 graden welke naar 19 graden gaat om 22:00. Sochtend weer naar 20. Alle overige kamers worden sochtend kort verwarmt en savond. Als een kamer gebruikt wordt wordt deze verwarmt. Nu werk ik wel sinds de Corona Thuis maar dit zou toch geen verhoging van 500 Kuub moeten veroorzaken.