Bestandsherstel aanraden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik ben op zoek naar bepaalde software die mij kan helpen bepaalde bestanden te herstellen die ik per ongeluk ben verloren. Ik weet wat het type bestand is en wanneer dit verwijderd is.
Welke software raden jullie aan? Ik heb EasUS en Minitool al geprobeerd, maar die bieden te weinig mogelijkheden (gratis versie) om in de wirwar van duizenden resultaten datgeen te vinden wat ik nodig heb.
enige aanraders?

Uiteraard fijne kerst voor allen.

Beste antwoord (via sirmike op 25-12-2021 13:12)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vooropgesteld: natuurlijk de machine niet gebruiken, ook Windows niet laten draaien. En als het belangrijke bestanden zijn dan zou ik toch overwegen te betalen..

Verder zal er uitzoekwerk blijven. Hier in CSA zoeken op recovery tools levert ervaringen met andere tools, probeer die ook. Recuva bijvoorbeeld maar ook anderen, probeer er wat. (Natuurlijk vanaf bootable USB/CD)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vooropgesteld: natuurlijk de machine niet gebruiken, ook Windows niet laten draaien. En als het belangrijke bestanden zijn dan zou ik toch overwegen te betalen..

Verder zal er uitzoekwerk blijven. Hier in CSA zoeken op recovery tools levert ervaringen met andere tools, probeer die ook. Recuva bijvoorbeeld maar ook anderen, probeer er wat. (Natuurlijk vanaf bootable USB/CD)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
Misschien kan je hier wat mee?
Externe harde schijf niet veilig verwijdert, data weg!
meneer william schreef op zondag 1 mei 2016 @ 15:27:
Oke het is gelukt ik heb met Recuva alle bestanden terug kunnen halen.
Als je wil weten hoe ik dit gedaan heb zie deze superuser post.
Zelf gebruik ik eigenlijk altijd Runtimes GetDataBack , geen freeware.
Echter, voor enkele bestanden kan je deze wel terug halen door de preview functie creatief te gebruiken. O-)

Wel altijd een volledige (deep/full) scan gebruiken voor zoveel mogelijk kans op een succesvolle recovery.
Zie ook: Na experimenteren met Linux bootdisk C:\ en D:\ partitie weg