Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wordt het gebruikt om te gamen, denk dan aan spellen zoals Dota 2, Halo infinite, maar mogelijk ook nieuwe spellen in de toekomst die meer van een pc verwachten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1500,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik maak nu nog gebruik van deze pc. pricewatch: MSI Nightblade MIB 7RB-269EU
Ik zou hiervan de videokaart nog tijdelijk kunnen gebruiken in een verder nieuwe built totdat de prijzen weer wat zijn hersteld. Daarnaast kan ik de SSD nog gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst heb ik een systeem wat niet zo opvallend is, RGB etc. heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren en zou graag gebruik maken van jullie expertise wat betreft merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou welkom zijn, hij staat namelijk gewoon in de woonkamer en als het dan een stil systeem is dat mooi meegenomen. Qua grootte denk ik aan:
Hoogte +/- 500 mm
Breedte +/- 250 mm
Diepte +/- 450mm
Ga je overklokken?
De standaard instellingen zijn prima, ik ben niet van plan het systeem te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst krijg ik zoveel mogelijk 'bang-for-buck'. Ik twijfel erg over een pre built welke ik online ben tegengekomen.: https://www.megekko.nl/pr...RTX3070-Desktop-Gaming-PC
Het lijkt mij als leek een goede prijs, aangezien er een Nvidia GeForce RTX 3070 GPU is inbegrepen.
Ik kan er ook voor kiezen om nu een game pc te bouwen waarbij ik gebruik maar van mijn huidige GPU, waarbij ik wacht tot ik misschien een keer erg veel geluk heb bij een GPU drop, of de prijzen wat zijn hersteld.
Ik ben benieuwd naar jullie mening en of de voorkeur uit gaat naar de pre built of naar het zelf bouwen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wordt het gebruikt om te gamen, denk dan aan spellen zoals Dota 2, Halo infinite, maar mogelijk ook nieuwe spellen in de toekomst die meer van een pc verwachten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1500,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik maak nu nog gebruik van deze pc. pricewatch: MSI Nightblade MIB 7RB-269EU
Ik zou hiervan de videokaart nog tijdelijk kunnen gebruiken in een verder nieuwe built totdat de prijzen weer wat zijn hersteld. Daarnaast kan ik de SSD nog gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst heb ik een systeem wat niet zo opvallend is, RGB etc. heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren en zou graag gebruik maken van jullie expertise wat betreft merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou welkom zijn, hij staat namelijk gewoon in de woonkamer en als het dan een stil systeem is dat mooi meegenomen. Qua grootte denk ik aan:
Hoogte +/- 500 mm
Breedte +/- 250 mm
Diepte +/- 450mm
Ga je overklokken?
De standaard instellingen zijn prima, ik ben niet van plan het systeem te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst krijg ik zoveel mogelijk 'bang-for-buck'. Ik twijfel erg over een pre built welke ik online ben tegengekomen.: https://www.megekko.nl/pr...RTX3070-Desktop-Gaming-PC
Het lijkt mij als leek een goede prijs, aangezien er een Nvidia GeForce RTX 3070 GPU is inbegrepen.
Ik kan er ook voor kiezen om nu een game pc te bouwen waarbij ik gebruik maar van mijn huidige GPU, waarbij ik wacht tot ik misschien een keer erg veel geluk heb bij een GPU drop, of de prijzen wat zijn hersteld.
Ik ben benieuwd naar jullie mening en of de voorkeur uit gaat naar de pre built of naar het zelf bouwen.

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 379,- | € 379,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus Elite AX | € 155,49 | € 155,49 |
1 | Videokaarten | Nvidia GTX 1050 Ti | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 35,- | € 35,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 69,- | € 69,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 79,90 | € 79,90 |
Totaal | € 908,19 |