Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is bedoeld als een office pc gebruikt voor internet, word en licht fotobewerking wanneer nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800-850 inclusief assemblage (ong. 750 voor de onderdelen). Zou het eventueel zelf kunnen doen, maar denk dat aangezien het voor het kantoor is, het beter is als het professioneel in elkaar gezet wordt.
Mijn bedoeling is om nu een igpu te gebruiken en dan wanneer de gpu prijzen weer normaal zijn er een gpu bij te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is er. Dit gaat alleen om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor nu dus alles behalve een gpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een stille build dat werkt zonder gpu, maar dat ik over een jaar nog kan upgraden met een gpu
en dan eventueel mee kan gamen ofzo.
Ik ben niet up-to-date met wat er op het moment te krijgen is. En of de parts compatibel zijn.
Graag hoor ik of er verbeteringen aan deze build zijn of als het volledig anders moet hoor ik het ook graag.
Dit is bedoeld als een office pc gebruikt voor internet, word en licht fotobewerking wanneer nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800-850 inclusief assemblage (ong. 750 voor de onderdelen). Zou het eventueel zelf kunnen doen, maar denk dat aangezien het voor het kantoor is, het beter is als het professioneel in elkaar gezet wordt.
Mijn bedoeling is om nu een igpu te gebruiken en dan wanneer de gpu prijzen weer normaal zijn er een gpu bij te halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is er. Dit gaat alleen om de pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor nu dus alles behalve een gpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een stille build dat werkt zonder gpu, maar dat ik over een jaar nog kan upgraden met een gpu
en dan eventueel mee kan gamen ofzo.
Ik ben niet up-to-date met wat er op het moment te krijgen is. En of de parts compatibel zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | ASRock B560 Steel Legend | € 148,- | € 148,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 | € 25,55 | € 25,55 |
1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 25,71 | € 25,71 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Voedingen | Gigabyte GP-P750GM | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 679,96 |
Graag hoor ik of er verbeteringen aan deze build zijn of als het volledig anders moet hoor ik het ook graag.