Wijziging User Review - [2.DIE.4] [HugoBoss1985]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.478 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2.DIE.4
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-05 09:28
Goeiemiddag,

Ik wil graag de onjuiste review van HugoBoss1985 op mijn profiel laten verwijderen.

https://tweakers.net/aanbod/rating/1034310/

Ik heb de fout gemaakt niet vooraf de aanwezigheid van een factuur te dubbelchecken en was bij moment van verzending enkel in het bezit van de pakbon. Op een tijdspanne van iets meer dan 3u op zaterdagnamiddag escaleren de berichten van de koper van "ik zou graag de factuur ontvangen", over "het zit me behoorlijk dwars" naar uiteindelijk "ik wil de CPU retour sturen", zonder mij daarbij de kans te geven te reageren of met een oplossing te komen.

Diezelfde zaterdagavond was de factuur al terecht en heb ik aangegeven deze te zullen inscannen op maandag en per mail te bezorgen, wat dan ook is gebeurd. Tussen de vraagstelling om de factuur te willen bezorgen (wat voor Hugo blijkbaar een enorme moeite is geweest, zo getuige zijn beoordeling) en de oplossing zat een tijdspanne van nog geen 7u ... Een portie geduld had alle "gezeik" kunnen vermijden ...

Werd er een conform product aangeleverd? --> JA
Heb ik daarbij telkens vlot gereageerd? --> JA
Was het product goed verpakt? --> JA

Conclusie voor mij is dat de beoordeling onterecht en ronduit onjuist is.

Aanvulling:
Als reactie op mijn beoordeling, word ik verder van leugenaar beticht en als onbetrouwbaar bestempeld.

Alvast bedankt om dit te willen bekijken.

Groeten,

Pieter

[ Voor 6% gewijzigd door 2.DIE.4 op 21-12-2021 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi,

Graag de procedure volgen en hier samen uitkomen.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:30

Roozzz

Plus ultra

@Microkid ik denk niet dat ze hier nog uitkomen: Wat te doen potentieel gestolen / verduisterd artikel?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dat is aan hun. Tweakers is geen partij in de onderlinge transactie.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:30

Roozzz

Plus ultra

Microkid schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:57:
Dat is aan hun. Tweakers is geen partij in de onderlinge transactie.

-knip-
Gelieve niet te reageren wanneer je zelf geen partij bent

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 22-12-2021 11:11 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 13:43

HugoBoss1985

Xenotech

Vreemd... Tweakers.net gaat hier tegen hun eigen "wraakreview" beleid in.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen
Ik wordt door Microkid doorverwezen naar dat beleid.
Maar in dit geval gaat hier geen slotje op en kan het hier wel openbaar voor iedereen met een bak popcorn?

Wij gaan er overigens samen niet uit komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 11:59
@HugoBoss1985

Je vraagt aan hem om een factuur. En als hij niet binnen 3 uur reageert. Wil je de koop ontbinden?

"Een drie uur later is voor mij de maat toch eigenlijk wel vol en besluit ik dat ik eigenlijk graag de cpu wil retourneren en mijn geld terug wil."

Ik begrijp de reactie van de verkoper wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Het gaat helemaal niet om drie uur, dat is dus al een leugen.
De afspraak was dat er een factuur aanwezig was en dat deze meegeleverd zou worden.
Dat is beide niet gebeurd.
Ik heb de dag vóór mijn reacties van de dag met het "3 uur bestek" al gevraagd om een factuur.

[ Voor 63% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-12-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmz
Citaat komt uit je eigen review?

"Een drie uur later is voor mij de maat toch eigenlijk wel vol en besluit ik dat ik eigenlijk graag de cpu wil retourneren en mijn geld terug wil."

Hoe verklaar je dat dan?

[ Voor 7% gewijzigd door harmz op 22-12-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2.DIE.4
Ik zou hier graag even de discussie starten wat er gebeurt ingeval koper en verkoper er niet onderling uitgeraken, maar 1 van beiden duidelijk in fout is (waarbij ik van mening ben dat dit in mijn geval wel zo is, maar dat laat ik even buiten beschouwing).

In het verleden heb ik al een aantal keer een wraakreview gekregen, die telkens op eenvoudig verzoek en op een korte termijn door de mods werd verwijderd. Het ging daarbij bijvoorbeeld om niet of weinig beoordeelde Tweakers die aangeven iets te zullen kopen, maar uiteindelijk niets meer van zich laten horen, zelfs niet na herhaaldelijk aandringen, maar dan wel meteen een wraakreview schrijven als ik hen als verkoper beoordeel. Tot zover steeds goed geholpen dus.

Echter doet zich nu de situatie voor dat koper geheel onterecht een misplaatste beoordeling plaatst en waarbij de enige oplossing is dat we er samen moeten uitkomen om dan uiteindelijk beide beoordelingen te laten verwijderen als resultaat? Kan toch ook niet de bedoeling zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

harmz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:09:
Citaat komt uit je eigen review?

Hoe verklaar je dat dan?
De overeenkomst was gebaseerd op het feit dat er een factuur aanwezig was en dat deze meegestuurd zou worden.
Ik heb uitdrukkelijk in mijn eerste vraag in de DM gevraagd naar garantie en overdraagbaarheid.
Hier is mij beloofd dat er een factuur meegestuurd zou worden.

Zoals ik hierboven postte: ik had al eerder naar de factuur gevraagd waarop bleek dat er helemaal geen factuur was.

En ja... dan besluit ik vervolgens binnen die 3 uur (nadat ik wederom naar de factuur vroeg) dat ik de koop wil ontbinden.

[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-12-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:11:
[...]

De overeenkomst was gebaseerd op het feit dat er een factuur aanwezig was en dat deze meegestuurd zou worden.
Ik heb uitdrukkelijk in mijn eerste vraag in de DM gevraagd naar garantie en overdraagbaarheid.

Zoals ik hierboven postte: ik had al eerder naar de factuur gevraagd waarop bleek dat er helemaal geen factuur was.

En ja... dan besluit ik vervolgens binnen die 3 uur (nadat ik wederom naar de factuur vroeg) dat ik de koop wil ontbinden.
Die was er wel toch? Alleen niet binnen 3 uur...

Ik verlies zo vaak facturen, en ik maak eigenlijk ook nooit mee dat er uberhaupt om een factuur gevraagd word. Dat doe ik zelf ook niet dus.

Waar komt die angst weg dat je gelijk webshops gaat nabellen?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
[...]

Je hebt wel een factuur ontvangen dus. Mag ik vragen wat nu dan het probleem is? En hoe kom je erbij dat de cpu verduisterd is? Dat soort uitspraken moet je onderbouwen met bewijs. Anders is het smaad/laster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

2.DIE.4 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:10:
Ik zou hier graag even de discussie starten wat er gebeurt ingeval koper en verkoper er niet onderling uitgeraken, maar 1 van beiden duidelijk in fout is (waarbij ik van mening ben dat dit in mijn geval wel zo is, maar dat laat ik even buiten beschouwing).

In het verleden heb ik al een aantal keer een wraakreview gekregen, die telkens op eenvoudig verzoek en op een korte termijn door de mods werd verwijderd. Het ging daarbij bijvoorbeeld om niet of weinig beoordeelde Tweakers die aangeven iets te zullen kopen, maar uiteindelijk niets meer van zich laten horen, zelfs niet na herhaaldelijk aandringen, maar dan wel meteen een wraakreview schrijven als ik hen als verkoper beoordeel. Tot zover steeds goed geholpen dus.

Echter doet zich nu de situatie voor dat koper geheel onterecht een misplaatste beoordeling plaatst en waarbij de enige oplossing is dat we er samen moeten uitkomen om dan uiteindelijk beide beoordelingen te laten verwijderen als resultaat? Kan toch ook niet de bedoeling zijn ...
Hierbij wil ik dus nogmaals bedrukken dat het voor niet enkel over die 3 uur ging, maar ook over het handelen daarvoor.
Ik begrijp niet echt waarom men zich zo op die 3 uur vastbijt...

Dat wij er onderling niet uit gaan komen, dat is een mogelijkheid.
Maar over wie er hier nu fout is, daar zijn wij het dus niet over eens ;)

Ik had wellicht wat meer geduld kunnen tonen (ik het helaas niet helpen dat mijn geduld op een gegeven moment op is).
Jij had wellicht eerst de factuur op kunnen zoeken.

Ik heb een verwachting en gevoel bij het kopen van iemand met zoveel positieve reviews.
Dit heb ik je ook in de dm communicatie kenbaar gemaakt, toen het nog leuk verliep.
Je doet mij ook beloftes.
Jouw positieve reviews en je beloftes creëren bij mij een bepaalde verwachting.

[ Voor 5% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-12-2021 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

de enige oplossing is dat we er samen moeten uitkomen
Ik ben dan geen partij maar blijkbaar zijn jullie allebei hoogst ontevreden over de gang van zaken.

Wees(t) allebei de grootste: maak gezamenlijk de koop ongedaan. CPU terug naar Belgie, geld terug naar Nederland. De woorden in de advertentie zijn anders dan het geleverde (lees ik). Kan een foutje zijn. Een misverstand. Opzet. Whatever. Beiden hebben ook voldoende transacties en beoordelingen; poets deze dan weg en klaar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

MAX3400 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:17:
[...]

Ik ben dan geen partij maar blijkbaar zijn jullie allebei hoogst ontevreden over de gang van zaken.

Wees(t) allebei de grootste: maak gezamenlijk de koop ongedaan. CPU terug naar Belgie, geld terug naar Nederland. De woorden in de advertentie zijn anders dan het geleverde (lees ik). Kan een foutje zijn. Een misverstand. Opzet. Whatever. Beiden hebben ook voldoende transacties en beoordelingen; poets deze dan weg en klaar?
Dat was dus eigenlijk wat ik ook wilde, maar toen werd het helaas lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2.DIE.4
[...]

Hugo, ik snap maar niet dat je niet wil inzien dat een beetje geduld heel die hoop "gezeik", zoals je het zelf uitgebreid omschrijft in je onjuiste beoordeling, aan de basis ligt van deze hele situatie.

Op zaterdagnamiddag om 14u30 vraag je me om toch nog de factuur te willen bezorgen, nadat ik heb aangegeven dat ik enkel de pakbon in mijn bezit bleek te hebben (toegegeven, ik had dit beter moeten nazien). Diezelfde avond om 21u10, dus nog geen 7u later, is de factuur al terecht en beloof ik je ze op maandag ingescand te zullen bezorgen, wat dan ook is gebeurd.
Echter heb je tussen 14u30 en 17u48 nog 3 berichten gestuurd waarbij je ineens de koop wil ontbinden en je geld terugwilt, zonder mij daarbij de kans te geven te reageren. Ik blijf erbij dat dit ongepast is en onredelijk.

Nadat we zijn overeengekomen dat de deal is afgehandeld, beticht je me verder van leugenaar, oplichter, ... en dreig je me te gaan aangeven bij de politiediensten??? Ik heb het hier zo gek nog niet meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:40
Waarom heeft iemand zo snel de factuur nodig, het is immers geen essentieel onderdeel voor het functioneren van de CPU? Die riekt, lijkt alsof iemand met de CPU en factuur fraude wilde gaan plegen oid, mogelijk retourneren bij de webshop en/of onterecht garantie claimen en zo mogelijk korting op een nieuw artikel of poging een nieuw artikel ter vervanging te ontvangen zodat je voor een '2e hands prijs' toch een '1e hands artikel' hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:19

The End

!Beginning

[...]

Waarom? HugoBoss1985 is echt extreem aan het overdrijven. Hij heeft er ook helemaal geen recht op. 2.Die.4 is gewoon zijn verplichtingen nagekomen.

Wat een drama om niks zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
[...]

Hoezo moet de verkoper de extra kosten accepteren? Hij heeft een cpu geleverd met factuur. De koper ziet spoken, en denkt dat de cpu verduisterd is. Zonder iets van bewijs te geven. Dat is naar mijn mening het probleem van de koper, en niet de verantwoording van de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

The_Admin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:18:
Waarom heeft iemand zo snel de factuur nodig, het is immers geen essentieel onderdeel voor het functioneren van de CPU? Die riekt, lijkt alsof iemand met de CPU en factuur fraude wilde gaan plegen oid, mogelijk retourneren bij de webshop en/of onterecht garantie claimen en zo mogelijk korting op een nieuw artikel of poging een nieuw artikel ter vervanging te ontvangen zodat je voor een '2e hands prijs' toch een '1e hands artikel' hebt.
Bedankt voor je beschuldiging en aanname.

Zoals ik bij Tweakers.net in de e-mail communicatie heb aangegeven ben ik heel open geweest.
En heb ik ook met Tweakers.net gecommuniceerd dat ik bij webshop aan de bel heb getrokken.
En ik heb aangegeven dat Tweakers.net deze communicatie ook mag in zien.

En jij denkt dat ik dat op die manier zou doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

harmz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:19:
[...]

Hoezo moet de verkoper de extra kosten accepteren? Hij heeft een cpu geleverd met factuur. De koper ziet spoken, en denkt dat de cpu verduisterd is. Zonder iets van bewijs te geven. Dat is naar mijn mening het probleem van de koper, en niet de verantwoording van de verkoper.
Volgens mij gaf ik bij mijn topicpost duidelijk aan dat ik het niet zeker wist of het om verduistering ging... jij doet het af als een feit en dat is niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:20:
[...]

Zoals ik bij Tweakers.net in de e-mail communicatie heb aangegeven ben ik heel open geweest.
En heb ik ook met Tweakers.net gecommuniceerd dat ik bij webshop aan de bel heb getrokken.

Waar is je bewijs dat de cpu verduistert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:19

The End

!Beginning

[...]

Jij beschuldigt toch een ander van oplichting en verduistering? Zonder enig bewijs. 8)7 Moet je niet gaan klagen als anderen dat bij jou gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
[...]

SEE WHAT I DID THERE :D ;)

Maak je toch niet zo druk man, als die CPU goed werkt, de data op de factuur kloppen met de vermelde 'ouderdom' van het product, wat is dan nu het probleem? Dat die factuur er niet direct bij zat? Foutje bedankt van de verkoper, maar je zou zelfs nog de data op de pakbon kunnen vergelijken met de factuur. Doet verder helemaal niks af aan het product wat je gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Ik heb geen bewijs dat de cpu verduistert is ook geen bewijs van oplichting en volgens mij (?) had ik nergens aangegeven dat de cpu feitelijk verduisterd is.
Hier maakte ik mij zorgen over en hier vroeg ik advies over.

Ik ben wantrouwig als ik het gevoel heb dat ik voor de gek gehouden wordt en als er gelogen wordt.
En ik ben al vaker opgelicht op V&A.
Ik heb namelijk wel bewijs dat er meerdere malen gelogen wordt.
Het lijkt mij heel normaal dat je dan wantrouwig wordt...

[ Voor 22% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-12-2021 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:35
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:24:
Ik heb geen bewijs dat de cpu verduistert is ook geen bewijs van oplichting en volgens mij (?) had ik nergens aangegeven dat de cpu feitelijk verduisterd is.

Ik ben wantrouwig als ik het gevoel heb dat ik voor de gek gehouden wordt en als er gelogen wordt.

Dus nu is iedereen een oplichter tot het tegendeel bewezen is en daar krijg je dan 3 tot 7 uur de tijd voor. Ik denk dat je het mis hebt, je je excuses moet aanbieden en lekker van de CPU moet gaan genieten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmz
Ik heb geen bewijs dat de cpu verduistert is en volgens mij (?) had ik nergens aangegeven dat de cpu feitelijk verduisterd is.

Ik ben wantrouwig als ik het gevoel heb dat ik voor de gek gehouden wordt.
Als je geen bewijs hebt, kan je niet dit soort uitspraken doen in een review. Een review moet op feiten gebaseerd zijn. Dit soort uitspraken zijn gewoon strafbaar.

https://www.amsadvocaten....diarecht/smaad-en-laster/

Je doet bewust deze uitspraak om de verkoper in een zwart licht te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

The End schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:19:
[...]

Waarom? HugoBoss1985 is echt extreem aan het overdrijven. Hij heeft er ook helemaal geen recht op. 2.Die.4 is gewoon zijn verplichtingen nagekomen.

Wat een drama om niks zeg.
+
harmz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:19:
[...]

Extra kosten? Ik roep een mogelijke oplossing; hou dan even op wie welke kosten gaat dragen. Een CPU'tje versturen; beiden kost het 7 Euro? Poeh poeh.

En ik postte gewoon op basis van de tijdlijn. Als iemand (nadruk) een advertentie plaatst en zegt dat de factuur er is. Die factuur zit dan niet in het pakket. Of in mijn mail. En kan pas (uren/dagen) later uit een digitaal archief gevist worden, dan ben je zowel als verkoper als koper inderdaad niet helemaal "paraat" geweest op basis van de omschrijving.

Ik wijs niemand als schuldige aan noch de herkomst van de CPU; die discussie ga ik niet eens voeren...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

MAX3400 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:28:
[...]

+

[...]

Extra kosten? Ik roep een mogelijke oplossing; hou dan even op wie welke kosten gaat dragen. Een CPU'tje versturen; beiden kost het 7 Euro? Poeh poeh.

En ik postte gewoon op basis van de tijdlijn. Als iemand (nadruk) een advertentie plaatst en zegt dat de factuur er is. Die factuur zit dan niet in het pakket. Of in mijn mail. En kan pas (uren/dagen) later uit een digitaal archief gevist worden, dan ben je zowel als verkoper als koper inderdaad niet helemaal "paraat" geweest op basis van de omschrijving.

Ik wijs niemand als schuldige aan noch de herkomst van de CPU; die discussie ga ik niet eens voeren...
Ik waardeer jouw reacties en je neutrale standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2.DIE.4

Waar heb ik dan gelogen??? Jij ziet echt spoken man! Ik geef nu al meermaals toe dat ik de fout heb gemaakt ervan uit te gaan dat het document in mijn bezit een factuur was, maar een pakbon bleek te zijn ... Op een paar uur tijd was dat echter rechtgezet. Waar zit dan nog het probleem aub?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Admin

Er is liegen, en er is een foutje maken. Het klinkt alsof de verkoper zich vergist had en de pakbon voor de factuur aan zag, of dat oprecht zo is zullen we nooit weten, maar maakt dat uit als de fout herstelt is? Uiteindelijk blijkt dat de factuur (of de combi pakbon & factuur) geen aanleiding biedt tot het vermoeden van fraude, dus moet je concluderen dat het in de haak is.

Zodra de verkoper zijn fout inzag heeft hij de factuur opgezocht en je op de hoogte gesteld dat je die enkele dagen later zal ontvangen, lijkt me allemaal redelijk. Dat jij volkomen mental gaat en meerdere berichten stuurt en hem voor rotte vis uitmaakt lijkt me daarentegen minder redelijk. Het zou je sieren dat in te zien, die review te verwijderen, en gewoon lekker te gaan genieten van je CPU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

2.DIE.4 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:29:
[...]

Waar heb ik dan gelogen??? Jij ziet echt spoken man! Ik geef nu al meermaals toe dat ik de fout heb gemaakt ervan uit te gaan dat het document in mijn bezit een factuur was, maar een pakbon bleek te zijn ... Op een paar uur tijd was dat echter rechtgezet. Waar zit dan nog het probleem aub?
Het loopt een beetje door elkaar heen door alle andere reacties.
Ik wil ook graag op jou reageren.
Je hebt inderdaad meermaals netjes toegegeven dat je een fout gemaakt had en dat stel ik op prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2.DIE.4
The_Admin schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:30:
[...]
Er is liegen, en er is een foutje maken. Het klinkt alsof de verkoper zich vergist had en de pakbon voor de factuur aan zag, of dat oprecht zo is zullen we nooit weten, maar maakt dat uit als de fout herstelt is? Uiteindelijk blijkt dat de factuur (of de combi pakbon & factuur) geen aanleiding biedt tot het vermoeden van fraude, dus moet je concluderen dat het in de haak is.

Zodra de verkoper zijn fout inzag heeft hij de factuur opgezocht en je op de hoogte gesteld dat je die enkele dagen later zal ontvangen, lijkt me allemaal redelijk. Dat jij volkomen mental gaat en meerdere berichten stuurt en hem voor rotte vis uitmaakt lijkt me daarentegen minder redelijk. Het zou je sieren dat in te zien, die review te verwijderen, en gewoon lekker te gaan genieten van je CPU.
Dat zou ik ook appreciëren. Bij deze nogmaals de bevestiging van mijn schuldbesef: "Ja, ik heb de pakbon verkeerdelijk voor factuur aanzien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2.DIE.4
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:32:
[...]

Je hebt inderdaad meermaals netjes toegegeven dat je een fout gemaakt had en dat stel ik op prijs.
Waarvoor dank. Ik wacht je reactie even af en hoop op enig schuldinzicht langs jouw kant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:35
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:32:
[...]

Ga dan samen even verder in de DM's en vraag om een slotje op dit topic. Jullie komen al tot elkaar lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2.DIE.4
dehardstyler schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:33:
[...]

Ga dan samen even verder in de DM's en vraag om een slotje op dit topic. Jullie komen al tot elkaar lijkt het.
Ik zou graag de uitkomst ook hier posten, dus gelieve dit topic nog niet te willen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Niet bijdehand bedoeld, maar informatief :P

Ik had al wat schuld besef getoond.
HugoBoss1985 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:16:
[...]

Hierbij wil ik dus nogmaals bedrukken dat het voor niet enkel over die 3 uur ging, maar ook over het handelen daarvoor.
Ik begrijp niet echt waarom men zich zo op die 3 uur vastbijt...

Dat wij er onderling niet uit gaan komen, dat is een mogelijkheid.
Maar over wie er hier nu fout is, daar zijn wij het dus niet over eens ;)

Ik had wellicht wat meer geduld kunnen tonen (ik het helaas niet helpen dat mijn geduld op een gegeven moment op is).
Jij had wellicht eerst de factuur op kunnen zoeken.

Ik heb een verwachting en gevoel bij het kopen van iemand met zoveel positieve reviews.
Dit heb ik je ook in de dm communicatie kenbaar gemaakt, toen het nog leuk verliep.
Je doet mij ook beloftes.
Jouw positieve reviews en je beloftes creëren bij mij een bepaalde verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dicht. Ten eerste dien je niet te reageren als je geen partij bent. Ten tweede is het hier geen discussie topic.
Betreffende partijen kunnen elkaar prima via DM vinden. Als de heren er uit zijn kunnen ze mij een DM sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 22-12-2021 11:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.