Wanneer komt de X-box?

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:44
In deze nieuwspost staat 8 november:
http://www.tweakers.net/nieuws/18020?highlight=xbox

Maar is dit de Europese of Amerikaanse release. En als het de amerikaanse is, wanneer is de europese dan?

(btw alstie verkeerd is geplaatst, movem maar :D , sorry 4 that)

Audentia

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30

Alpine

Twisted animator

8 November is de Amerikaanse release.

Europeese datum weet ik niet.

• Exterazzo
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:50 schreef Alpine het volgende:
8 November is de Amerikaanse release.

Europeese datum weet ik niet.
Fuck! das minder en ik vond 8 november al zo lang!

Audentia

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 09:59

fulgore

goud

MCV, the trade show magazine for the games and console industry is reporting that Microsoft have tentatively earmarked Friday March 15th as the date for Euro roll-out of its Xbox console. Whilst the company remains tight-lipped about its plans for the console outside of the US, MCV understands that it is already discussing strategy with retailers. At the same time MCV believes that a pre-sell campaign for Xbox could begin on the European High Street as early as Christmas 2001.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• Exterazzo
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:56 schreef fulgore het volgende:
MCV, the trade show magazine for the games and console industry is reporting that Microsoft have tentatively earmarked Friday March 15th as the date for Euro roll-out of its Xbox console. Whilst the company remains tight-lipped about its plans for the console outside of the US, MCV understands that it is already discussing strategy with retailers. At the same time MCV believes that a pre-sell campaign for Xbox could begin on the European High Street as early as Christmas 2001.
Dit is echt nog veels te lang w88. Dan maar iets anders voor me geld! :(

THNX!!!!!!!

Audentia

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:57 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

Dit is echt nog veels te lang w88. Dan maar iets anders voor me geld! :(

THNX!!!!!!!
Maart 2002 pas als het goed is, waarom koop je niet gewoon de import?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09
Op woensdag 22 augustus 2001 00:08 schreef keldon het volgende:

[..]

Maart 2002 pas als het goed is, waarom koop je niet gewoon de import?
Omdat je dan ook spellen moet importeren?? En omdat 't duurder is? En omdat ie misschien niet al zoveel geld heeft?? En omdat er dan geen nederlandse handleiding bijzit (lekker belangrijk :P )?? En omdat er dan engelse letters op de doos zitten?? :P :) Redenen genoeg

Verbouwing

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 22 augustus 2001 22:41 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

Omdat je dan ook spellen moet importeren?? En omdat 't duurder is? En omdat ie misschien niet al zoveel geld heeft?? En omdat er dan geen nederlandse handleiding bijzit (lekker belangrijk :P )?? En omdat er dan engelse letters op de doos zitten?? :P :) Redenen genoeg
Even wachten op de eventuele modchip die er vast voor gaat zorgen dat je zonder probs alle regio CD-R's kunt spelen :)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 23:43 schreef keldon het volgende:
Even wachten op de eventuele modchip die er vast voor gaat zorgen dat je zonder probs alle regio CD-R's kunt spelen :)
Ja hoor... Er is niet voor nix een Europese release. Je moet er ook even rekening meehouden dat jij je import-Xbox niet zomaar terug naar de winkel brengt, geen garantie dus. En om nou elk spel te gaan importeren, dat wordt behoorlijk duur. Maar jij denkt dus dat op de 1e dag van de US-release er al meteen modchips zijn te krijgen in NL?

• Exterazzo
Op woensdag 22 augustus 2001 23:57 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja hoor... Er is niet voor nix een Europese release. Je moet er ook even rekening meehouden dat jij je import-Xbox niet zomaar terug naar de winkel brengt, geen garantie dus. En om nou elk spel te gaan importeren, dat wordt behoorlijk duur. Maar jij denkt dus dat op de 1e dag van de US-release er al meteen modchips zijn te krijgen in NL?
Jah en dan moet ik nog w88 op die modchip. Schiet ik ook nie veel mee op. Wordt dan maar voor dat geld een pctje upgraden :)

Audentia

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
als je naar het verleden kijkt duurt het gemiddeld 1.5-2 jaar totdat er een fatsoendelijke modchip uit is. Hoe nieuwer de console, hoe complexer de beveiliging, dus dat gaat er kwa tijd niet echt op voorruit.

Ergo, wil je 2 jaar imports kopen --> koop de import versie
wil je graag pal spellen spelen, wacht nog 5 maanden langer.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 22 augustus 2001 23:57 schreef 007 het volgende:

[..]

Nee, maar in de 1e zes maanden van een console zijn er misschien 5-6 echt goeie titles uit. En als die de moeite waard van het kopen zijn is dat toch geen probleem? Tegen de tijd dat er elke week 3 nieuwe titles uitkomen is er vast wel een modchip/swap method whatever uitgevonden. Die komt er altijd :)

Garantie heb ik nog nooit nodig gehad, ik importeer al mijn consoles al sinds de Super Famicom (SNES) en nog nooit 1 kapotte meegemaakt. Dus dat zal wel loslopen, afgezien van het CD loopwerk gaat er weinig kapot aan die dingen. Mijn PS1 van weet-ik-veel hoeveel jaar geleden doet het ook nog steeds.

Al met al is import beter omdat je eerder de games hebt, de games sneller zijn dan niet-geoptimaliseerde PAL games (gelukkig zie je die steeds minder) en je hebt de console meestal een half jaar eerder :)

Nadeel is dat het wel eens wat duurder kan zijn ja. Maar de voordelen wegen daar ruimschoots tegen op denk ik.

Verwijderd

Waarom zul je een xbox kopen, 't is gewoon een gedownsizede / voor de 1/2 gestripte pc kast.
Pagina: 1