Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met de Opel insignia 1.4 turbo 2013. Ik zou deze graag kopen maar via Opel forums lees ik allemaal slechte ervaringen. Ik weet dat men sneller geneigd is om een slechte ervaring achter te laten. Wat zijn jullie ervaringen? Gaat de auto snel kapot, of is het een top auto?
Vraag
Alle reacties
Geen ervaringen mee, maar uit je eigen onderzoek blijkt.....
Lijkt me dan niet dat een goede ervaring van iemand hier daar 'verbetering' in brengt.
Wat zijn de slechte ervaringen ?
In veel gevallen kun je ervan uit gaan dat jij die ook mee gaat maken,. of er moet iets zijn gebeurt door slecht onderhoud, maar ik neem aan dat jij dit er uit gefilterd hebt in je onderzoek naar.
hier is btw een centraal Opel Topic wat je nog door kunt spitten Het grote Opel topic - Deel 3
Lijkt me dan niet dat een goede ervaring van iemand hier daar 'verbetering' in brengt.
Wat zijn de slechte ervaringen ?
In veel gevallen kun je ervan uit gaan dat jij die ook mee gaat maken,. of er moet iets zijn gebeurt door slecht onderhoud, maar ik neem aan dat jij dit er uit gefilterd hebt in je onderzoek naar.
hier is btw een centraal Opel Topic wat je nog door kunt spitten Het grote Opel topic - Deel 3
[Voor 14% gewijzigd door Hackus op 19-12-2021 18:15]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Om de betrouwbaarheid van een occasion in te schatten kijk ik hoeveel er van die modellen te koop staan met 200.000 of meer op de teller. Als dat er slechts een handjevol zijn dan weet ik genoeg.
[Voor 5% gewijzigd door RoadRunner90 op 11-02-2022 18:17]