We hebben momenteel een Google Chromecast voor Netflix en Youtube in gebruik, voor een tweede tv (FullHD) zoek ik ook een mediaspeler.
Die moet net iets uitgebreider zijn, daarbij denk ik aan een afstandsbediening en de mogelijkheid om foto's en video's af te spelen die op een Synology DS218 staan. Op de synology site zie ik iets staan over DLNA/UPnP, maar concrete modellen kom ik niet tegen.
Ik had een budget van 50 euro in gedachten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In mijn zoektocht kwam ik dit topic tegen: Chromecast, google tv, of overige
Apple TV is mooi, maar te duur
Amazon Fire TV stick, speelt netflix en youtube, heeft een afstandsbediening, maar hoe zit het met de mogelijkheid om mijn NAS te benaderen?
Dan nog een Xiami Mi box, draait op android, dus wellicht via een app de NAS te benaderen?
edit: kan topictitel niet meer wijzigen?
Die moet net iets uitgebreider zijn, daarbij denk ik aan een afstandsbediening en de mogelijkheid om foto's en video's af te spelen die op een Synology DS218 staan. Op de synology site zie ik iets staan over DLNA/UPnP, maar concrete modellen kom ik niet tegen.
Ik had een budget van 50 euro in gedachten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In mijn zoektocht kwam ik dit topic tegen: Chromecast, google tv, of overige
Apple TV is mooi, maar te duur
Amazon Fire TV stick, speelt netflix en youtube, heeft een afstandsbediening, maar hoe zit het met de mogelijkheid om mijn NAS te benaderen?
Dan nog een Xiami Mi box, draait op android, dus wellicht via een app de NAS te benaderen?
edit: kan topictitel niet meer wijzigen?