Ik was voor het eerst een systeem aan het samenstellen, en ik ben tegen een paar dingen aangelopen waar je als beginnend systeembouwer misschien niet meteen aan denkt.
Ik vroeg me dus ook af of het niet handig zou zijn om een sticky te maken met wat tips voor dingen die je als beginner gemakkelijk over het hoofd ziet.
Als start een paar dingen die mensen die dit voor de eerste keer doen (of al heel lang niet gedaan hebben) over het hoofd zien.
Ik vroeg me dus ook af of het niet handig zou zijn om een sticky te maken met wat tips voor dingen die je als beginner gemakkelijk over het hoofd ziet.
Als start een paar dingen die mensen die dit voor de eerste keer doen (of al heel lang niet gedaan hebben) over het hoofd zien.
- Zorg dat je kast ook past bij je moederbord (ik had bijna een mini ATX kast gekocht met een ATX moederbord
- Als je een grote/oversized koeler hebt gekozen (bv een Dark Rock 4), let erop dat er nog voldoende ruimte is onder de koeler is voor je geheugen ("ram clearance")
- En let er ook op dat de hoogte van de koeler past in de kast die je gekozen hebt