Hoe voorkom ik verkoop aan een scalper?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 09:32
Ik heb een PS5 Digital gekocht, maar bij nader inzien ga ik toch voor de Disc edition. Nu heb ik beide in bezit en gun ik, tegen een reële prijs, iemand anders ook een Playstation 5. Natuurlijk wil ik niet dat mijn PS5 wordt opgekocht om vervolgens weer voor €200 meer op Marktplaats terecht komt.

Maar hoe voorkom ik dat? Ik kan natuurlijk moeilijk schrijven "Oh, is het voor je kind? Stuur eens een foto".

Wellicht denk ik te moeilijk, maar ik weet hoe lastig het nu is en gun een ander daarom een PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga je niet voorkomen.

Als er maar genoeg vraag en is te weinig aanbod, zal iedereen ervoor door de knieeen gaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zet hem hier op Vraag & Aanbod te koop, en als er iemand reageert check je zijn huidige advertenties & zijn V&A feedback. Daar zie je snel zat op terug of hij vaker PS5's, Xbox Series X of Geforce RTX videokaarten verkoopt.

Helemaal uitsluiten kan je het niet, maar zo krijg je in ieder geval iets van zekerheid

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:23:
Daar zie je snel zat op terug of hij vaker PS5's, Xbox Series X of Geforce RTX videokaarten verkoopt.
Want mijn GoT-account is hetzelfde als .... Marktplaats / Tweedehands.net / Gamemania / etc?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:25:
[...]

Want mijn GoT-account is hetzelfde als .... Marktplaats / Tweedehands.net / Gamemania / etc?
Je selectief-quoten account is in ieder geval wel actief

"Helemaal uitsluiten kan je het niet, maar zo krijg je in ieder geval iets van zekerheid"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:57

Honesty

kattenneus!

Verkoop hem anders voor 200 meer en geef het geld aan een goed doel.

Je kan natuurlijk op v&a zetten en wat langer mailen met de koper maar een scalper kan ook faken.

Festina lente

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:22
Dat kan beter: Kijk in dit topic: [ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Zoek daar iemand uit die iets zegt in de trant van "Ahhhhhhhhhh weer die drop gemist :( :( :( :F ".
Check dan even snel zijn profiel / V&A historie om te checken of het indd geen scalper is en maak daarna de persoon in kwestie ontzettend blij met je aanbod. :)

Kost iets moeite, maar je maakt wel iemand heel blij en het is een kleine kans dat het een scalper is. Win-win. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 09:32
dehardstyler schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:29:
Dat kan beter: Kijk in dit topic: [ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Zoek daar iemand uit die iets zegt in de trant van "Ahhhhhhhhhh weer die drop gemist :( :( :( :F ".
Check dan even snel zijn profiel / V&A historie om te checken of het indd geen scalper is en maak daarna de persoon in kwestie ontzettend blij met je aanbod. :)

Kost iets moeite, maar je maakt wel iemand heel blij en het is een kleine kans dat het een scalper is. Win-win. d:)b
Ik denk dat het inderdaad tijd is voor Secret Santa. Later deze week kom ik hierop terug. Goed idee, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:09
niet, gewoon die 200e in je zak steken voor een paar nieuwe games :)

Daarnaast, als jij twee PS5's kan kopen, dan kan een ander er toch ook wel eentje kopen inmiddels?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:30
Gewoon in je eigen omgeving informeren en vragen of er nog iemand is die een PS5 wil voor onder de kerstboom. Maar idee van @dehardstyler is ook in de goede sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
@Sjeefr Dit is natuurlijk een verkapte advertentie en dat is nergens op het forum toegestaan. De discussie over scalpers. Dus: slotje.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.