Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-10-2022
Heeft er iemand ervaring met ANC oorknopjes of earbuds en ermee slapen?
Overweeg Huawei Freebuds Pro vanwege snurken en ANC.
Mogelijk iemand met een werkend alternatief?

Beste antwoord (via eaRicardos op 13-12-2021 22:41)

Anoniem: 1302638

ANC werkt niet goed bij snurken want dat is te onregelmatig en onvoorspelbaar.

Je kan ook bij Schoonenberg kijken naar op maat gemaakte dempende oordopjes. Ben je ongeveer 150 euro kwijt vermoed ik. Zie ook: https://www.schoonenberg....ordoppen/slaap-oordoppen/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 1302638 op 13-12-2021 15:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Waarom niet gewoon Ohropax van de drogist halen? Dat lijkt me een stuk slimmer dan met ANC oordoppen gaan slapen? Tenzij je de hele nacht onbeweeglijk op je rug slaapt zullen ANC oordoppen waarschijnlijk snel stuk gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door downtime op 12-12-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
Omdat je dan veel druk moet creeren om je oren genoeg af te sluiten, dat levert pijnlijke er geirriteerde oren op en tegen zware snurkgeluiden helpt het niet genoeg. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

eaRicardos schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:12:
Omdat je dan veel druk moet creeren om je oren genoeg af te sluiten, dat levert pijnlijke er geirriteerde oren op en tegen zware snurkgeluiden helpt het niet genoeg. .
Dan ben ik erg benieuwd of ANC je gaat helpen. Ik heb geen ANC oordopjes maar wel een ANC hoofdtelefoon (Sony MDR-1000X) en stemmen zijn gewoon goed hoorbaar ondanks de ANC.
Het is geen wondermiddel en helpt goed tegen monotone geluiden, zoals die van een automotor, trein of vliegtuigmotoren, maar of snurken daarmee te vergelijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 20:07
Bose had ooit een speciaal setje buds specifiek voor gebruik in bed... weet alleen niet of die nog in het assortiment zitten en of dat voor jouw situatie werkt.
Edit: https://www.bose.nl/nl_nl...asking_sleepbuds_ii_white

[ Voor 31% gewijzigd door Archer_VC10 op 13-12-2021 15:09 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Je kan ook bij Schoonenberg kijken naar op maat gemaakte dempende oordopjes. Ben je ongeveer 150 euro kwijt vermoed ik. Zie ook: https://www.schoonenberg....ordoppen/slaap-oordoppen/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 1302638 op 13-12-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
txs peeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
Archer_VC10 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:08:
Bose had ooit een speciaal setje buds specifiek voor gebruik in bed... weet alleen niet of die nog in het assortiment zitten en of dat voor jouw situatie werkt.
Edit: https://www.bose.nl/nl_nl...asking_sleepbuds_ii_white
Deze doen niet aan noise cancelling maar maken "ontspannende geluiden", die ander geluid moeten maskeren, voor E 200+ ook nogal een wilde gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 23:07
eaRicardos schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:22:
[...]

Deze doen niet aan noise cancelling maar maken "ontspannende geluiden", die ander geluid moeten maskeren, voor E 200+ ook nogal een wilde gok.
Daarnaast, zit zoiets nou lekker? Ik heb wel eens op maat gemaakte oordoppen geprobeerd, maar zelfs dat vond ik al vervelend aanvoelen als ik op mijn zij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
Anoniem: 1302638 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:15:

Eur 90.,=. Ga ik checken, helaas nu in UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eaRicardos
ISaFeeliN schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:25:
[...]

Daarnaast, zit zoiets nou lekker? Ik heb wel eens op maat gemaakte oordoppen geprobeerd, maar zelfs dat vond ik al vervelend aanvoelen als ik op mijn zij lag.
Das helemaal waar, maar een beetje drukgevoel is beter dan echt gesnurk dat je wakker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 20:07
eaRicardos schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:22:
[...]

De uitleg heeft het wel over Bose's 'geluidsmaskerende technologie', wat ANC zou kunnen zijn, maar voor de verdere details.... ik zie dat er een mooi topic is over deze apparaten: [Bose Sleepbuds I & II] Ervaringen & discussie
Wilde gok... tja, je mag ze 90 dagen proberen en terugsturen als ze niet bevallen. Een vriendin heeft de eerste generatie en gebruikt ze nog steeds maar ik heb haar nooit naar de details gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcella4
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 26-05-2024
Hey, tegen de muziek ( snurken) van mijn echtgenoot gebruik ik op maat gemaakte oordoppen van Pluggerz. Die helpen heel goed. Snurkt hij echt heel hard dan gebruik op maatgemaakte oordoppen voor festival met de hoogste filter in. Zeg wel dat je ermee wilt slapen, dan zorgen ze ervoor dat ze niet uit je oren steken en kiezen ze een zachter materiaal. Van beide dus zeer tevreden. Prijzig dat wel ,maar voor een goede nachtrust heb ik dat er voor over. Alleen spijtig dat ze niet helpen tegen laagfrequentie geluid waar ik last voor heb :(
bye the way beide voel ik niet zitten als ik mijn zij lig om te slapen. Wat je ook nog kunt doen is een haarband met ingebouwde platte speakers gebruiken met ofwel een smartphone of mp3 speler met een leuk muziekje op. Die speakers voel je ook niet zitten als je op je zij ligt .

[ Voor 20% gewijzigd door Marcella4 op 03-07-2023 08:36 ]

Pagina: 1