Nieuwe kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janjanl
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik heb onlangs een photo play kast gekocht. Alleen de kabel is niet helemaal in orde. De ene kant is vga alleen ik weet niet wat de andere kant is "zie foto". Kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srJyaK6qiy5wFMWK419ZJ4OnpPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pB2aYy6EW5FYtTZqsoB5c5SB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom koop je een Photoplay als je er "niet al te veel" van weet (namelijk topic twee deze dag)?

Allicht zal ik heel simpel klinken: als de ene kant VGA en de andere kant die 8 kabels op de foto, dan kan je toch de hele kabel uit elkaar halen? Dan zie je aan de VGA-connector welke 8 kabels het zijn, dan maak je een nieuwe en klaar?

In Photoplay kast start niet op had je nog wel beeld; is dat dan niet over de VGA-aansluiting?

Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat dit soort kasten echt wel populair zijn; is er geen community / handleiding / meer info te vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 11-12-2021 18:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janjanl
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-02-2022
Dankjewel ja ik wil er eigenlijk een arcade kast van maken maar mocht ik de photoplay kast nog kunnen redden dan probeer ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Ik stel voor dat je het bij je vorige topic houd, en daar de vragen probeert te bundelen: Photoplay kast start niet op :)

Deze gaat dicht (ook omdat je andere topic verplaatst is).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.