Ik overweeg zonnepanelen bij CoolBlue te bestellen. Ik kan nog 100 euro van de offerte afschrapen als ik iemand ken die al zonnepanelen via CoolBlue heeft. Is er iemand die dat heeft en via PM zijn NAW gegevens wil delen?
Vraag
Alle reacties
… die dan op zijn beurt €50,- van jou krijgt?
Voor wat hoort wat
Voor wat hoort wat
Er kan vanaf nu geboden wordenGramser schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:48:
… die dan op zijn beurt €50,- van jou krijgt?
Voor wat hoort wat
Echt weer zo'n Hollandse instelling. Altijd wat terugkrijgen als je iets voor iemand doet...
Ik ken helaas niemand die panelen heeft liggen van CoolBlue, anders had ik t helemaal gratis voor je geregeld
Ik ken helaas niemand die panelen heeft liggen van CoolBlue, anders had ik t helemaal gratis voor je geregeld
bl44t
Lees dit topic: Tips bij openen offerte topic zonnepanelen
En ik weet vrij zeker dat je de top 3 meest behulpzame forumleden 100 euro kan geven... En alsnog voor minder een zonnesysteem op je dak krijgt dan bij CoolBlue.
En ik weet vrij zeker dat je de top 3 meest behulpzame forumleden 100 euro kan geven... En alsnog voor minder een zonnesysteem op je dak krijgt dan bij CoolBlue.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Natuurlijk hoeft het niet voor niets. En ik heb zo mijn redenen om het via CoolBlue te doen.
Gratis weggeven van NAWP-gegevens via een onbekende op een forum is altijd een goed idee…? Begrijp me niet verkeerd hoor, ben ook de beroerdste niet. In het dorp hier hebben we een app waarmee dit soort dingen onderling wel wordt geregeld - maar dan weet je nog een beetje wie je voor je hebt. Niks mis met een béétje Hollandsche instelling.YaaD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:51:
Echt weer zo'n Hollandse instelling. Altijd wat terugkrijgen als je iets voor iemand doet...
Maar volgens mij is de tip van @Ronald misschien wel de betere weg!
Viel me gewoon op dat dat de eerste opmerking in het topic wasGramser schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:57:
[...]
Gratis weggeven van NAWP-gegevens via een onbekende op een forum is altijd een goed idee…? Begrijp me niet verkeerd hoor, ben ook de beroerdste niet. In het dorp hier hebben we een app waarmee dit soort dingen onderling wel wordt geregeld - maar dan weet je nog een beetje wie je voor je hebt. Niks mis met een béétje Hollandsche instelling.
Maar volgens mij is de tip van @Ronald misschien wel de betere weg!
Ik denk inderdaad dat de tip van @Ronald inderdaad nog het best is.
bl44t
Helemaal eens hoor - en ach íemand moet de eerste zijn… 😌YaaD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:59:
[...]
Viel me gewoon op dat dat de eerste opmerking in het topic wasEen dienst leveren hoeft niet altijd wat op te brengen toch
.
Ik denk inderdaad dat de tip van @Ronald inderdaad nog het best is.
Overigens geen Coolbluepanelen hier - wel sindskort bij Coolblue Energie, die GreenNL hebben overgenomen…
Ja, dit gaan we inderdaad niet doen...
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.