Azerty bestelling op voorraad bij leverancier

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:46
Dag Tweakers,

Vandaag weer te horen gekregen van Azerty dat mijn order, die volgens hun site bij de leverancier aanwezig was en is, een onbekende levertijd heeft en het dus lang gaat duren voor dat het er gaat zijn. Veel langer dan de 2-3 dagen die daar op de site staan. Dit is niet de eerste keer dat ik dit probleem heb. Niet lang geleden heb ik ook iets besteld waarbij het ook bij de leverancier op voorraad was en ook dat kon toen uiteindelijk niet geleverd kon worden. Dit was met drie orders die ik hiervoor bij Azerty gehad heb ook (2014 en nu). Heb ik nu gewoon pech of hebben andere mensen dit probleem ook gehad? Dit lijkt ook een beetje op het zelfde wat Max-ICT ook doet met het plaatsen op de pricewatch dat er iets leverbaar is of te koop is en dan de klant lang laten wachten of gewoon compleet niet leveren.

Mvg
Dany

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Meerdere keren producten besteld met levertijd van 2-3 dagen bij Azerty zonder problemen. 1x een alternatief aangeboden gekregen toen het toch niet leverbaar bleek te zijn. Was iets duurder en niet bij hoeven betalen. Denk dat je gewoon pech hebt. Zal er ook een beetje aan liggen wat je besteld hebt.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje de discussiewaarde van dit topic. Het lijkt nu meer op een shopreview. Vragen naar shopervaringen is sowieso niet de bedoeling, zoals ook in het Shopping Forum Beleid staat.

Hier gaat dan ook een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.