Racer89 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:20:
Zelfde probleem ook eens gehad met een koper, hij gaf één ster ondanks hij tevreden was met het product. Hierop heb ik hem een bericht gestuurd of er toch iets niet goed was. Achteraf bleek dat hij zich had vergist en was die één ster voor iemand anders. Maar hij kon zelf dus ook zijn beoordeling niet meer aanpassen achteraf. Ik heb hierover ook nog contact gehad met MP puur uit nieuwsgierigheid of het mogelijk is achteraf aanpassingen te doen. Echter is dat dus allemaal geblokkeerd en de helpdesk doet hier niks mee.
Mijn ervaring is dat je die gene kunt beoordelen over één verkocht product waar je de meeste berichten naar hebt gestuurd zoals hierboven ook al aangegeven. Ongeacht aan wie het verkocht is...
Je moet komisch veel werk verzetten om de beoordeling te laten verwijderen, klopt. Aanpassen doen ze niet eens.
Het komt neer op een wederzijds, schriftelijk akkoord neerschrijven je akkoord bent met verwijderen van de beoordeling, daar een screenshot van maken, die insturen en bidden dat het goed komt. MP is een markttechnisch bewijs van 'In het land der blinden is één-oog koning'. Het doet
precies genoeg om de gebruikers niet massaal te laten overstappen, en harkt geld binnen met advertenties (open MP eens in een adblocker-vrije browser

), software-koppelingen en natuurlijke betaalde advertenties (sowieso auto's, vast ook huizen?).
En die 1-ster beoordeling die ik wilde verwijderen? Dat was een glitch in de app waar het scherm geen sterren liet zien. Ik was afgeleid en tikte maar wat en klikte door (ook dom), toen bleek ik één ster te hebben aangetikt.