Wraakreview ontvangen 2dehands/marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 20.629 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 14:17
De situatie zal bij de sommige verkopers bekend in de oren klinken. Ik ben meer dan 15 jaar actief op 2dehands. Ik heb daar in de loop van de jaren minstens 300-400 advertenties geplaatst en zal er maar bij houden dat ik met de meest uiteenlopende kopers te maken had.

De dame waar ik nu mee te maken had, heeft het op haar eerste afspraak laten afweten. Na contact 2de afspraak gemaakt want ze had het product in kwestie toch zo graag voor haar baby. Je raad het al, niet komen opdagen en te beroerd om ook maar iets te communiceren voor en na de afspraak. Ik had opnieuw gevraagd of ze het product nog wil of ze er vanaf wil zien. Helaas bleef het antwoord uit. Na haar 4 dagen de tijd te hebben gegeven te reageren heb ik iets gedaan wat ik in het verleden niet eerder heb gedaan (op 2dehands althans). Namelijk een slechte review gegeven van 2 op 5 sterren. Nu heeft deze gebruiker direct minuten na deze wraakreview een review geplaatst met 1 ster.

Ik ben zo klaar met dit soort verkopers. Dit soort gedrag is echt iets van de laatste 5 jaren en lijkt steeds erger te worden. Bovendien doet 2dehands/marktplaats er niets tegen. De reviews zijn een wassen neus en het is quasi onmogelijk om gebruikers te onderscheiden. Na contact met 2dehands en uitleg verhaal krijg ik de melding dat ze de review niet kunnen verwijderen.

Eigenlijk wil ik koste wat kost deze review verwijderd hebben. Omdat ik veel waarde hecht aan mijn goede reputatie. Bovendien is overduidelijk dat dit een wraakreview is, 2dehands kan de hele chat geschiedenis lezen welke geheel binnen hun platform is gebeurt.

Tips zijn welkom op 2dehands te overtuigen om deze te verwijderen. Als ze dat niet doen, stop ik er gewoon mee. Dit zou voor mij de spreekwoordelijke druppel zijn. Dan hoeft het voor mij niet meer, de baten zijn het gezeik niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
staat er iets in de voorwaarde over wanneer er een review geplaatst mag worden?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:14
Ik vrees dat met de massa die de platformen bereiken als individu bijzonder weinig ermee kunt doen. Ik vraag me af hoe anders dat is op de "echte" sites als Ebay, maar hier sta je niet sterk. Ik verbaas me er ook over hoe karig die sites zijn, enige bestaansrecht is dat ze al het volume al hebben. Daar is echt een stuiver ingestopt in 10 jaar en miljoenen uitgehaald, perfecte business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://help.2dehands.be/...d-worden-van-mijn-profiel heeft het antwoord al. Je kan dus, zo te zien, geen waarderingen laten verwijderen.

Je kan het natuurlijk wel altijd proberen via hun klantenservice.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-04 09:11
Tja je kan dit natuurlijk al wel aan voelen komen als je iemand waarmee je geen deal hebt gesloten gaat reviewen. Het hele idee van reviews zoals Marktplaats (ik neem aan dat 2ehands hetzelfde werkt?) het doet heb je inderdaad weinig aan. Je kan er alleen aan zien of iemand veel verkoopt, kans is dan groter dat ze betrouwbaarder zijn.

Via Marktplaats uit ervaring: het verwijderen is alleen mogelijk als de andere gebruiker instemt met het verwijderen van de reviews (jouw review van haar wordt dan ook verwijderd). Anders onmogelijk is mijn ervaring. Eén keer gehad dat ik ook een 3-ster beoordeling kreeg en de koper in het verhaal wist zogezegd nergens van en het leek op een bug in het systeem. Met wederzijds goedvinden de reviews verwijderd gekregen, screenshots van de chat voorafgaand waarin koper aangaf nergens vanaf te weten en tevreden te zijn waren geen eens voldoende, moest expliciet aangegeven worden dat hij akkoord was met het verwijderen 8)7 Daarna was het overigens wel keurig binnen een week verwijderd, dus Marktplaats(/2e hands) kan het wel degelijk.

edit: voor degenen die het niet weten, het hele systeem is nog erger dan velen denken waarschijnlijk. Als er niet met een betaalverzoek maar bijv. contant of via bankoverschrijving is betaald weet Marktplaats niet direct dat er een deal is geweest. Als je daarna de advertentie verwijderd alszijnde 'niet verkocht via Marktplaats' komt er überhaupt geen mogelijkheid tot reviews geven.
Een oplichter die dus alles via bankoverschrijving doet kan prima alleen maar 5-ster reviews hebben van enkele legitiem gesloten deals ;w

[ Voor 19% gewijzigd door Twijfels op 26-07-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik ken de site niet, maar kan je als verkoper geen commentaar toevoegen onder de recensie. Gewoon netjes houden en de feiten die je bovenstaand noemt opnemen (Zonder te zeggen dat je er zo klaar mee bent etc... take the high road!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Heel vervelend en onrechtvaardig inderdaad.

Als je zelf waarde hecht aan je eigen rating, dan is het beter om zelf anderen niet een lage rating te geven. Geeft kans op een wraakreview terug.

Het is nu al gebeurd. Als je echt 300+ goede deals hebt gemaakt en een aantal goede reviews binnen hebt, dan zou ik mij er niet druk om maken.

Als je wil, heb je een link naar je account? Of een afbeelding van je stats daar? Kunnen we zien hoe erg de schade is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galactic
Veel impact heeft het inderdaad niet want ik heb 26 reviews en nog steed een algemene 5 sterren.

Maar vind de manier van handelen hierin door 2dehands oprecht triest.

Ik neem bij deze maar het besluit op 2dehands zo goed als links te laten liggen.

Toch maar eers alternatieve uitproberen, die zijn er wel degelijk tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:03
Je zou eventueel de juridische weg kunnen proberen. Iemand die opzettelijk een onterechte negatieve review plaatst om jouw reputatie te schaden is in principe smaad.

Dus de vraag is hoe veel moeite, tijd en geld is die reputatie je waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:28

MsG

Forumzwerver

Ik zou er geen moeite in steken. Ik heb ook iets van 100 reviews, waartussen ook wel een paar van dit soort typische wraakreviews, maar ik heb niet het idee dat met zo'n verdere reputatie het echt afschrikt. Als je nou 10 reviews had, met 5 1-sterren, trek ik mijn conclusies. Maar met 26 reviews en 1 wraakreview, zou ik zeker zaken doen.

Bij Marktplaats geef ik preventief soms maar aan dat het artikel niet verkocht is, volgens mij kan de koper dan geen review plaatsen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Philip Ross schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:44:
Je zou eventueel de juridische weg kunnen proberen. Iemand die opzettelijk een onterechte negatieve review plaatst om jouw reputatie te schaden is in principe smaad.

Dus de vraag is hoe veel moeite, tijd en geld is die reputatie je waard.
wie klaag je aan dan? Sunny331234? Moet je eerst de gebruiergegevens achterhalen. 0% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:03
107mb schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:55:
[...]

wie klaag je aan dan? Sunny331234? Moet je eerst de gebruiergegevens achterhalen. 0% kans.
Je gaat via de juridische weg de persoonsgegevens aan de website vragen. Net zoals Brein en Buma dat wel eens doen bij providers.

Is misschien niet makkelijk maar zoals ik aangaf wel een weg. Vandaar mijn opmerking dat het een afweging is van tijd/geld van reputatie.

Maar met een beetje geluk heeft TS al de persoonsgegevens van de koper aangezien ze al een deal hadden en af hadden gesproken.

[ Voor 11% gewijzigd door Philip Ross op 26-07-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Galactic Dit is het risico van dit soort verkoopsites. Men kan dus feedback geven zonder dat er een deal is gesloten. Kun je bij haar geen fatsoenlijke review geven, met netjes het echte verhaal , of reactie als verkoper?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:22
Ik snap überhaupt niet wanneer mp de mogelijkheid geeft tot een review.

Ik heb al zo vaak gehad dat iemand een bod doet van 10-20% van de waarde, ik terugstuur dat het daar echt niet voor weg gaat, en vervolgens een 1-ster review krijg van deze persoon. (Kan best dat dit gebeurt nadat het product aan iemand anders verkocht is en de advertentie verwijderd is, nooit echt op gelet.)
Maar volgens mij is het dan wel weer zo dat een review enkel zichtbaar is wanneer je zelf ook een review gegeven hebt? Ik geef dus geen lage review scores meer (terug). Flutsysteem dus ja, vooral omdat er niet aangegeven kan worden waar de score op gebaseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:45
MsG schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:47:
Bij Marktplaats geef ik preventief soms maar aan dat het artikel niet verkocht is, volgens mij kan de koper dan geen review plaatsen.
Ik doe vaak hetzelfde. Heb één keer gehad dat iemand kwaad berichtjes naar mij stuurde omdat ik aangaf dat ik, vanwege zijn besluiteloosheid, iemand anders die oprecht geïnteresseerd was eerst liet komen kijken. Uiteindelijk heb ik nog berichtjes uitgewisseld met degene die het product uiteindelijk gekocht heeft, via Marktplaats aangegeven dat het verkocht was en je raadt het al.. Of ik de boze meneer een review wilde geven. Met andere woorden, dan krijg ik er een terug. Marktplaats pakt dus niet automatisch de laatste persoon waar je contact mee hebt gehad om te beoordelen. Sindsdien ben ik erg voorzichtig met aangeven of iets via Marktplaats is verkocht of niet. Heb toen overigens besloten geen review te schrijven zodat hij geen melding zou krijgen dat ik hem beoordeeld heb, en heb gelukkig geen wraakreview ontvangen.
henri86 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:01:
Zodra je een advertentie verwijderd en aangeeft dat je het via mp verkocht hebt.
Flutsysteem dus ja, vooral omdat er niet aangegeven kan worden waar de score op gebaseerd is.
Bij het geven van een aantal sterren kun je een paar dingen aanklikken die iemand goed of fout doet. Bijvoorbeeld; biedt realistisch, komt op tijd, afspraken nakomen etc. Dat zijn mensen die jouw reviews bekijken ook.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nihilissimis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 13:47
Als ik naar reviews kijk en ik zie 100 positieve en 1 negatieve, denk ik: “zeikerds hou je altijd”. Ik neem aan dat de meeste mensen er zo tegen aankijken. Dus ik zou m lekker laten gaan. Waarschijnlijk je energie niet waard. Mijn 2 centen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galactic
In mijn geval zal ik nu wat meer aan de kringloop schenken.

Ik ben er echt wel klaar mee, het is te erg tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:30
Ik ken het gevoel wel... doe je altijd je best om het goed te regelen, krijg je op deze manier onterecht een slechte beoordeling.

Niet te lang druk om maken.... het ebt wel weer weg als je weer een paar goede deals hebt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-05 12:14

CasGas

.

Tsja, zo gaat dat tegenwoordig bij webshops hier op tweakers ook (maar ook op andere websites krijg je hetzelfde "gedoe".
Mensen niet tevreden omdat bijvoorbeeld een product niet leverbaar meer is, meteen volledig alles met 1 ster beoordelen en dan ook nog onwaarheden vermelden waarbij het simpelweg een welles/nietes spelletje gaat worden, want je kan het alleen maar beargumenteren met text.

Naar mijn idee is het sinds de Corona tijd alleen maar erger geworden, iedereen heeft een korter lontje en dat zie je ook meteen terug in reviews.

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:19

LankHoar

Langharig tuig

@Galactic focus je energie nou gewoon lekker op al die positieve reviews en ervaringen, en vergeet deze 1 ster review. Ga je niet gelukkig van worden, en imo onnodig om heel het tweedehands handelen voor links te laten liggen. Even ademhalen en door ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 20:38

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Galactic schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:14:
De situatie zal bij de sommige verkopers bekend in de oren klinken. Ik ben meer dan 15 jaar actief op 2dehands. Ik heb daar in de loop van de jaren minstens 300-400 advertenties geplaatst en zal er maar bij houden dat ik met de meest uiteenlopende kopers te maken had.

De dame waar ik nu mee te maken had, heeft het op haar eerste afspraak laten afweten. Na contact 2de afspraak gemaakt want ze had het product in kwestie toch zo graag voor haar baby. Je raad het al, niet komen opdagen en te beroerd om ook maar iets te communiceren voor en na de afspraak. Ik had opnieuw gevraagd of ze het product nog wil of ze er vanaf wil zien. Helaas bleef het antwoord uit. Na haar 4 dagen de tijd te hebben gegeven te reageren heb ik iets gedaan wat ik in het verleden niet eerder heb gedaan (op 2dehands althans). Namelijk een slechte review gegeven van 2 op 5 sterren. Nu heeft deze gebruiker direct minuten na deze wraakreview een review geplaatst met 1 ster.

Ik ben zo klaar met dit soort verkopers. Dit soort gedrag is echt iets van de laatste 5 jaren en lijkt steeds erger te worden. Bovendien doet 2dehands/marktplaats er niets tegen. De reviews zijn een wassen neus en het is quasi onmogelijk om gebruikers te onderscheiden. Na contact met 2dehands en uitleg verhaal krijg ik de melding dat ze de review niet kunnen verwijderen.

Eigenlijk wil ik koste wat kost deze review verwijderd hebben. Omdat ik veel waarde hecht aan mijn goede reputatie. Bovendien is overduidelijk dat dit een wraakreview is, 2dehands kan de hele chat geschiedenis lezen welke geheel binnen hun platform is gebeurt.

Tips zijn welkom op 2dehands te overtuigen om deze te verwijderen. Als ze dat niet doen, stop ik er gewoon mee. Dit zou voor mij de spreekwoordelijke druppel zijn. Dan hoeft het voor mij niet meer, de baten zijn het gezeik niet meer waard.
Heb je haar laten weten dat je een negatieve review achterliet? Of kan je bij 2ehands.be/nl al zien wat de ander jou voor review geeft nog voordat je een review terug hebt geschreven?

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ze kunnen jou review niet zien voor ze zelf 1 hebben gegeven. Dat is dus des te triest. De gebruikster wist hoe ze handelde en dat de review niet goed zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimpy68
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-05 09:45
Galactic schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:50:
In mijn geval zal ik nu wat meer aan de kringloop schenken.

Ik ben er echt wel klaar mee, het is te erg tegenwoordig.
Eens, ook spullen proberen te verkopen op Marktplaats (zelfs gratis aangeboden), en dat mensen niks meer laten horen of niet op komen dagen zonder tegenbericht is schering en inslag.
Het gaat tegenwoordig naar de kringloop of naar de stort. Ben er ook helemaal klaar mee.

Overigens... ergste was nog eens dat ik een werkende zonnehemel gratis aanbood en er iemand reageerde die aan mij geld vroeg om dat ding weg te komen halen.... wtf.... :? 8)7

Laten we het gewoon zo zeggen, fatsoen is erg ver te zoeken op dit soort sites tegenwoordig....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Stimpy68 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:55:
[...]

Eens, ook spullen proberen te verkopen op Marktplaats (zelfs gratis aangeboden), en dat mensen niks meer laten horen of niet op komen dagen zonder tegenbericht is schering en inslag.
Het gaat tegenwoordig naar de kringloop of naar de stort. Ben er ook helemaal klaar mee.

Overigens... ergste was nog eens dat ik een werkende zonnehemel gratis aanbood en er iemand reageerde die aan mij geld vroeg om dat ding weg te komen halen.... wtf.... :? 8)7

Laten we het gewoon zo zeggen, fatsoen is erg ver te zoeken op dit soort sites tegenwoordig....
Precies dezelfde ervaringen toen ik het huis van mijn moeder aan het leeghalen was. Het mooiste was iemand die een kast kwam halen en de kast opeens gratis wilde. Das kast stond voor het gigantische bedrag van 10 euro op Marktplaats, die stond dus heel snel weer buiten.

Bijna alles is naar de kringloper gegaan.

Iedereen wil alles gratis en of je het dan ook nog kan komen bezorgen. Aantal dingen wel aan mensen verkocht die er blij mee waren, de prijzen waren zeer redelijk omdat het huis leeg moest. Ik had geen weken de tijd om alles te verkopen (ik woon niet meer in Nederland dus op een bepaald moment wilde ik wel eens terug naar Portugal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrashopper
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-05 14:21
Precies de reden waarom ik niets meer verkoop via marktplaats. Op die site lijkt het wel of dat elke vorm van fatsoen overboord kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:19
Ik wil bij deze wel de knuppel in het hoenderhok gooien. Als ik de tweakers regel hanteer was je eigen review ook onrechtmatig, er is immers geen deal gesloten.

Maar het blijft jammer die reviews en ik zou er niet al te zwaar aan tillen. De Pos beoordelingen zullen zwaarder wegen dan die ene neg. Heb zelf ooit iets gekocht op mp en dat verliep goed, zodoende een Pos review achter gelaten, kreeg vervolgens een neg review terug en met de vraag waarom hij dat deed een scheld kanonnade.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 10:58
Als je volgens mij iemand blokkeert op Marktplaats dan kan degene geen review meer geven. Het mooiste vind ik dat mensen liever een smoes verzinnen dan te zeggen dat ze geen interesse meer hebben. De auto is stuk, de Playstation is echt net uit de auto gestolen, mijn vriendin moest toch werken, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 07-05 23:17
gielie schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:24:
Ik wil bij deze wel de knuppel in het hoenderhok gooien. Als ik de tweakers regel hanteer was je eigen review ook onrechtmatig, er is immers geen deal gesloten.

Maar het blijft jammer die reviews en ik zou er niet al te zwaar aan tillen. De Pos beoordelingen zullen zwaarder wegen dan die ene neg. Heb zelf ooit iets gekocht op mp en dat verliep goed, zodoende een Pos review achter gelaten, kreeg vervolgens een neg review terug en met de vraag waarom hij dat deed een scheld kanonnade.
Die deal was er wel degelijk als je de OP leest. Een deal is niet pas een deal na betaling en/of naleving. Daar gaat het nu juist om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ik snap wel wat hij bedoelt, beetje grijze zone. De deal heeft niet fysiek plaatsgevonden. Maar ik vind het wel een deal als iemand effectief zegt het te komen ophalen na prijsafspraak. Het niet nakomen van de deal mag immers niet betekenen dat de deal niet heeft plaatsgevonden.

Jammer, marktplaats/2de hands werkt een beetje mee aan zijn eigen dood. Misschien dat de "nieuwe eigenaar" het beter kan maken, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
Marktplaats is al een tijdje niet meer een platform voor de gewone mensen, maar een commercieel handelsplatform. Ik heb 220 ervaringen en Marktplaats ziet me als "Pro" en wil dus graag dat ik een abonnement neem zodat ik per view kan betalen en zo bovenaan sta. Het is uiteindelijk een ad-markt, waarbij de advertenties van consumenten als laatste worden getoond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-05 16:31

Hou je vijanden bevriend. Hoe moeilijk het soms ook is.

In dit geval vraag je er, zonder de vraag te stellen, om. Tokkie volk? Gewoon laten gaan wanneer ze niet komen opdagen. Blijf er boven staan en niet wraak proberen te nemen want dan verlaag je je eigen naar hun niveau. Op deze manier schaadt je inderdaad alleen maar je eigen reputatie. Zij zal vermoedelijk niet veel om haar eigen geven.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:15

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Zoals 2dehands zelf zegt: een review weerspiegelt iemands ervaring. Ervaring is per definitie een subjectieve interpretatie van de feiten. Je zult 2dehands dus niet overtuigen om een review te verwijderen omdat de feiten anders liggen.

Ik heb zelf wisselende ervaringen met MP. Soms inderdaad spookkopers die je op het afgesproken moment niet ziet, en waarvan je niets meer hoort. Maar onlangs ook nog iemand die heel netjes was, me oprecht bedankte na ontvangst en een mooie review achterliet. Helaas is dat minder vaak dan het eerste.

offtopic:
Ook mooi, de vraag "wat is je absolute minimum?" Daarmee legt men de onderhandelingen met mij, geheel bij mezelf neer 8)7

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 17:52

Part

Helemaal niets.....

Beste is zelf geen slechte reviews te geven van uit een goed account. Het hele systeem is toch al een wassen neus.

Voor goedkope en gratis dingen een nieuw account aan maken. Het aantal keer dat is verwensingen naar mijn hoofd gesmeten kreeg omdat ik niet vrij van mijn werk wilde nemen om de gratis dingen te overhandigen is niet te tellen op 1 hand. Of een waarom kan je buur dan niet de gratis grinttegels in mijn aanhangwagen gooien als jij zo nodig moet werken?

Ik maak alleen nog maar afspraken op tijden dat ik toch al thuis ben. De inspanning van de Marktplaats klant is omgekeerd evenredig met de prijs.
Tevens altijd om een telefoonnummer vragen zodat je ze kan bellen indien er voor jou iets tussen komt zodat ze niet voor een dichte deur komen te staan. Vervolgens gewoon even van te voren bellen om de afspraak te bevestigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-05 21:27
Bovendien is overduidelijk dat dit een wraakreview is,
Ik heb niet alles gelezen, maar met bovenstaande ben je klaar toch :?
Als jij alleen maar positieve reviews hebt en 1 kansloze, dan snapt iedereen wel dat dit niet aan jou ligt.
Laat het los, buiten je cirkel van invloed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Zebby schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:24:
Ik vrees dat met de massa die de platformen bereiken als individu bijzonder weinig ermee kunt doen. Ik vraag me af hoe anders dat is op de "echte" sites als Ebay, maar hier sta je niet sterk. Ik verbaas me er ook over hoe karig die sites zijn, enige bestaansrecht is dat ze al het volume al hebben. Daar is echt een stuiver ingestopt in 10 jaar en miljoenen uitgehaald, perfecte business.
Bij ebay is (was? ik werk al een hele tijd niet meer met ebay) het zo dat als je een "PowerSeller" bent dat je dan een paar reviews per jaar mag laten weghalen. Verder is het weinig anders helaas.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:10

Ik heb al zo vaak gehad dat iemand een bod doet van 10-20% van de waarde, ik terugstuur dat het daar echt niet voor weg gaat, en vervolgens een 1-ster review krijg van deze persoon. (Kan best dat dit gebeurt nadat het product aan iemand anders verkocht is en de advertentie verwijderd is, nooit echt op gelet.)
Maar volgens mij is het dan wel weer zo dat een review enkel zichtbaar is wanneer je zelf ook een review gegeven hebt? Ik geef dus geen lage review scores meer (terug). Flutsysteem dus ja, vooral omdat er niet aangegeven kan worden waar de score op gebaseerd is.
Ik snap het algoritme inderdaad ook niet. Soms heb ik pagina's conversatie met iemand en als ik hem als verkocht markeer krijgt degene die een onzin bod heeft gedaan de optie tot review en de daadwerkelijke koper niet.

Wat je aangeeft over de zichtbaarheid klopt echter niet. Als iemand jou een review geeft en jij diegene niet (of andersom) zal na 2 weken de mogelijkheid tot review geven vervallen en de review van de ander, of van jou zichtbaar worden.

Helaas meermaals dit soort zaken meegemaakt. Mensen die bieden en dan opeens niet meer reageren of mensen die niet op komen dagen. Soms worden ze zelfs agressief als je ze hierop aanspreekt of er komen allerlei smoesjes.

Zelfs 1x gehad dat iemand had geboden en ik had gezegd akkoord kom maar halen (woont in zelfde stad). Kwam niet opdagen uiteraard. Na bericht gaf hij aan hem ergens anders goedkoper te hebben gezien en van de koop af zag. Niet heel netjes maar oké.
Week later krijg ik zelfde bod van dezelfde persoon.. Nadat ik reageerde dat hij al eerder had geboden heeft hij snel zijn bod verwijderd. Bij de verkoop (aan iemand anders) kreeg hij toch de optie voor review en heb ik 1 ster gekregen met alle "verbeterpunten" aangeklikt..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:20
Ja niks tegen te doen. Ik heb ooit een keer iemand gehad die ook niet kwam opdagen na het maken van een afspraak en stopte met reageren. Hij had zelf ook nog iets te koop staan, dus heb ik met een tweede account even een afspraak voor het afhalen van zijn advertentie gemaakt. Was behoorlijk grappig om te zien hoe boos hij daarover werd, terwijl ie zelf niet het fatsoen had om even af te bellen. Marktplaats is een echte verschrikking af en toe. Het meeste spul van waarde verkoop ik tegenwoordig alleen nog op Tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 29-07-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

gielie schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:24:
Het sluiten van een Deal is op Marktplaats geen vereiste om een review te mogen schrijven. De Algemene Voorwaarden vermelden:
14. Ervaringen

Gebruikers kunnen worden gevraagd om een beoordeling te geven over een Adverteerder met wie zij over een Advertentie hebben gecommuniceerd, veel interactie hebben gehad, beoordelen door middel van 'Ervaringen'. De gegeven beoordeling bestaat uit een aantal sterren en een standaardtekst die de Gebruiker kiest. De beoordeling is publiek zichtbaar enkele dagen nadat deze is gegeven.

Marktplaats heeft geen invloed op de beoordelingen via Ervaringen. Het kan gebeuren dat een beoordeling de feitelijke situatie niet (geheel) correct weergeeft.

Een beoordeling:
a. moet naar waarheid worden gedaan;
b. moet betrekking hebben op de betreffende Adverteerder;
c. moet betrekking hebben op de Advertentie waarvoor de optie tot beoordelen wordt geboden;
d. mag niet worden gedaan met het waarschijnlijke oogmerk de Adverteerder te schaden of anderszins misbruik te maken van Ervaringen.
2dehands.be heeft vergelijkbare voorwaarden.

Op basis van deze voorwaarden kun je Marktplaats juridisch dwingen om de slechte review te laten verwijderen. Hoewel een overeenkomst tussen jou en Marktplaats in principe alleen werking heeft tussen jou en Marktplaats en je geen rechten kunt ontlenen aan afspraken tussen Marktplaats en andere gebruikers, mag je er op basis van deze voorwaarden op vertrouwen dat je gevrijwaard blijft van reviews van anderen die niet aan deze voorwaarden voldoen. Ik ben alleen wel bang dat je Marktplaats door een advocaat moet laten aanschrijven, of zelf moet procederen om gelijk te krijgen, omdat je anders niet genoeg aandacht trekt om je verzoek voorbij de afwimpelmiep te krijgen.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarwo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
NotSoSteady schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:24:
Marktplaats is een echte verschrikking af en toe. Het meeste spul van waarde verkoop ik tegenwoordig alleen nog op Tweakers.
wat zijn de ervaringen mbt kopen? Als het om kopen gaat is mijn ervaring dat er net zo vaak vervelende en onbetrouwbare verkopers kunnen zitten.

[ Voor 55% gewijzigd door Jarwo op 14-08-2021 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:20
Jarwo schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:29:
[...]

wat zijn de ervaringen mbt kopen? Als het om kopen gaat is mijn ervaring dat er net zo vaak vervelende en onbetrouwbare verkopers kunnen zitten.
Geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:07
Als het overduidelijk is dat het een wraakreview betreft, dan is het toch geen probleem?
De echte potentiële kopers vissen dat er dan zo wel uit en zien dat jij wel een betrouwbare verkoper was en nog steeds bent.

Verder, dien een klacht in hierover bij de website zelf.
Ook al krijg je de review niet weg, ze zetten meestal wel een aantekening bij de andere gebruiker waarmee jij een conflict hebt, dat is dan tenminste nog iets.
Komen er meerdere aantekeningen, dan vliegt zo'n iemand er binnen de korste keer eraf.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
PostalDude schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:19:
[...]

Ik snap het algoritme inderdaad ook niet. Soms heb ik pagina's conversatie met iemand en als ik hem als verkocht markeer krijgt degene die een onzin bod heeft gedaan de optie tot review en de daadwerkelijke koper niet.

Wat je aangeeft over de zichtbaarheid klopt echter niet. Als iemand jou een review geeft en jij diegene niet (of andersom) zal na 2 weken de mogelijkheid tot review geven vervallen en de review van de ander, of van jou zichtbaar worden.

Helaas meermaals dit soort zaken meegemaakt. Mensen die bieden en dan opeens niet meer reageren of mensen die niet op komen dagen. Soms worden ze zelfs agressief als je ze hierop aanspreekt of er komen allerlei smoesjes.

Zelfs 1x gehad dat iemand had geboden en ik had gezegd akkoord kom maar halen (woont in zelfde stad). Kwam niet opdagen uiteraard. Na bericht gaf hij aan hem ergens anders goedkoper te hebben gezien en van de koop af zag. Niet heel netjes maar oké.
Week later krijg ik zelfde bod van dezelfde persoon.. Nadat ik reageerde dat hij al eerder had geboden heeft hij snel zijn bod verwijderd. Bij de verkoop (aan iemand anders) kreeg hij toch de optie voor review en heb ik 1 ster gekregen met alle "verbeterpunten" aangeklikt..
Tja, goedkoper gevonden, vind ik op zich prima. Graag wel direct melden dan. Ik word er strontziek van dat mensen je laten wachten, je allerlei mensen moet teleurstellen en je vervolgens alsnog niks verkocht hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:45
Je hebt soms gasten ertussen zitten die gewoon ontzettend onredelijk zijn met alles. Zulke mensen moet je gewoon negeren. Ik heb ook een negatieve review staan bij V&A staan, omdat ik niet reageerde op een prijsvoorstel van een product (kreeg belachelijke retail prijs, dan ga ik er niet op reageren). Om mij terug te pakken gewoon onvoldoende gegeven. Heb er niet meer naar omgekeken. Die "Karen's" zijn niet voor rede vatbaar en proberen alle energie uit je te trekken.

Marktplaats is een broeinest voor oplichters. Ik blader er alleen doorheen om koopjes te vinden bij bedrijven. Bij particulieren koop ik niets meer. Te vaak meegemaakt dat het geheelde goederen zijn, vage afspraken op tankstations en weet niet wat. Ook spullen die je zelf verkoopt (mensen proberen gewoon tot 2000 lager af te dingen op garage inruilwaarde auto) Teveel onbetrouwbaar volk aan je deur.

Ik vertrouw liever tweakers.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Monkeydancer schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 12:41:
Je hebt soms gasten ertussen zitten die gewoon ontzettend onredelijk zijn met alles. Zulke mensen moet je gewoon negeren. Ik heb ook een negatieve review staan bij V&A staan, omdat ik niet reageerde op een prijsvoorstel van een product (kreeg belachelijke retail prijs, dan ga ik er niet op reageren). Om mij terug te pakken gewoon onvoldoende gegeven. Heb er niet meer naar omgekeken. Die "Karen's" zijn niet voor rede vatbaar en proberen alle energie uit je te trekken.

Marktplaats is een broeinest voor oplichters. Ik blader er alleen doorheen om koopjes te vinden bij bedrijven. Bij particulieren koop ik niets meer. Te vaak meegemaakt dat het geheelde goederen zijn, vage afspraken op tankstations en weet niet wat. Ook spullen die je zelf verkoopt (mensen proberen gewoon tot 2000 lager af te dingen op garage inruilwaarde auto) Teveel onbetrouwbaar volk aan je deur.

Ik was een half jaar terug op zoek naar een fietscomputer voor m'n racefiets. 5 advertenties gevonden, allemaal zonder grap scam. Het is gewoon verschrikkelijk.

Wat ik nu doe, is bedenken of het de moeite is om mogelijk opgelicht te worden, zo niet, dan koop ik het nieuw of eventueel op Tweakers. Als het met het risico op problemen alsnog interessant is om het tweedehands te kopen, dan vraag ik altijd om een aankoopfactuur, kijk ik in de reviews (je wilt ook niet ophalen bij een fout persoon) en kijk ik ook vooral naar de frequentie van de reviews. Veel in korte tijd vertrouw ik niet. Alleen oude reviews wekt bij mij de indruk van een gehackt account.

Je weet het nooit helemaal zeker en soms is het ook niet erg om een beetje risico te nemen, maar als het bij voorbaat niet voordelig is om tweedehands te kopen, dan doe ik geen moeite om iets verder uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

offtopic:
Je kunt hier: V&A Feedback volgens deze: How to - Feedback laten aanpassen de review simpelweg laten verwijderen. Geen overeenkomst = geen feedback toegestaan op Tweakers. Daar is natuurlijk ook wat van te zeggen. Anderzijds heb je gelijk, als ik met jou zij willen handelen en die review zie trek ik mij daar ook niets van aan.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-02 21:01
Verkopen doe ik alleen nog via Tweakers, en anders gooi ik het weg. Het is jammer dat het zo moet, maar mijn ervaringen op Marktplaats zijn niets anders dan slecht. Er vallen geen afspraken te maken.

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carmania2000
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-04 21:39
problemen met valse of foutieve reviews zijn niet alleen een probleem op 2dehands en dergelijke. Had tijdje terug zo een negatieve review ontvangen op de googlepagina van mijn zaak. Bleek al vrij snel duidelijk dat dit een review was die bestemd was voor een bedrijf met dezelfde naam maar dan de .de website. Heb dan geprobeerd om een paar keer contact op te nemen met google maar vrij snel werd mij duidelijk dat dit niks ging opleveren. Je krijgt van google geen enkele reactie en in hun faq staat vermeld dat reviews niet verwijderd kunnen worden, dus sta je eigenlijk machteloos als iemand beslist om onterecht jou naam door het slijk te halen. Heb dan zelf maar een reply geplaats onder de review waarin ik duidelijk maakte dat deze reveiw niet voor ons bestemd was met de vraag om hem te verwijderen. Heeft een tijdje geduurd maar na enkele weken heeft de persoon dan toch de review verwijderd na dat hij waarschijnlijk zijn fout heeft ingezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-05 20:43
Thijsmans schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:44:
[...]

offtopic:
Ook mooi, de vraag "wat is je absolute minimum?" Daarmee legt men de onderhandelingen met mij, geheel bij mezelf neer 8)7
En dan noem je dat bedrag, en dan gaan ze er nog onder bieden. ;( Want daar is het ze om te doen. De verkoper zo veel mogelijk uitkleden. En dan krijg je als reactie dat als ze om de minimale prijs vragen, dat helemaal niet je minimale prijs is, omdat je weet dat ze nog gaan afdingen.

Wat een waardeloze manier van zaken doen/onderhandelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, als we het dan toch over de vergelijking tussen mp en tweakers hebben... :X

Ook hier op tweakers zijn er mensen die, als je ze een keurige reactie stuurt, ze gewoonweg niks meer laten horen... Toegegeven, het gebeurt niet vaak, maar het gebeurt wel. :Y
En op mp heb ik de laatste tijd juist prima en nette reacties en transacties.
Niet met electronika, maar wel met andere zaken.
Als je zelf netjes en duidelijk bent, krijg ik vrijwel altijd nette en duidelijke reacties terug. En ja, er zijn ook nog 'gewone' mensen die wel fatsoenlijk zijn. ;)

Nu moet ik zeggen dat ik wel vaak de mp tekst afsluit met:
"Het heeft geen zin om onzin biedingen te doen.
Ook op buitenlandse berichtjes en/of onfatsoenlijke taal wordt niet gereageerd... ☺"

Blijkbaar helpt dat. O-)

En vragen om een minimumprijs? Waarom niet? Als je het netjes en onderbouwd doet? Zo koop ik wel vaker spullen, ook gewoon in winkels, of op de markt. En als je dat oprecht doet en met beredenering omkleedt, waarom niet? Mogen ze aan mij ook gewoon vragen.
Nee, nog 'erger', toen ik nog voor honderdduizenden euro's aan ICT hardware inkocht, deed ik dat ook gewoon; vragen naar de minimumprijs. :)
Ook bij de autodealer of bij de fietsenwinkel; gewoon vragen wat zij er minimaal voor willen vangen, en dan doe ik ook een tegenvoorstel. Soms kom je tot elkaar, soms niet. So what? Op naar de volgende! :+

[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 15-08-2021 21:11 ]

Mooie Plaatjes   

• Jarwo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06-2023

Dit is zo'n beetje wat ik uiteindelijk toch weer heb weggehaald. Als koper lijkt het telkens weer raak, dan krijg ik een verkoper die in een verlaten achterstraatje wil afspreken bij een huisnummer dat niet bestaat, een verkoper die al meteen bot reageert als je vriendelijk bent en het gevraagde bedrag wilt betalen of verkopers die helemaal niet reageren. Dat vind ik net zo erg als de eerste twee. Ook al is het niet verkocht aan iemand anders en blijft de advertentie er nog wekenlang staan. Zo langzamerhand wordt dit een gewoonte op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagmar27
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-05-2022
TacoTaco schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:39:
Als je volgens mij iemand blokkeert op Marktplaats dan kan degene geen review meer geven.
Dat kan helaas wel en ik kan je uit ervaring vertellen dat je als verkoper er dan bekaaid af komt.
Het zou mooi zijn als je, alvorens een review te mogen plaatsen, eerst de (ver)koop wederzijds moet bevestigen. Maar ja, dat is (nog) niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:07
Gek genoeg heb ik voornamelijk positieve ervaringen op marktplaats, maar misschien komt dat ook doordat ik er voor een deel branche gerelateerd spul (ver)koop (theater- en evenemententechniek). Die branche is relatief ons-kent-ons en het gebeurt best vaak dat ik spul van mensen die ik IRL ken online zie staan. Dan doe je die even een appje en regel je het buiten marktplaats om. Ga je echt lopen klooien in dit wereldje dan gaat je naam snel rond en verkloot je een boel voor jezelf.

Maar ook als ik de mensen niet ken gaat t zelfs in deze cowboy branche best goed. Ik denk dat het ook een kwestie is van eerlijk reageren en heldere advertenties maken.

Tot nog toe 44x 5*, 1x 4* en 1x 3* ontvangen.

Als ik een verkoper zie met tientalen of meer 5 ster recensies en onderaan staan enkele 1 ster reviews, dan denk ik "het beste paard struikelt wel eens" of het zegt meer over de reviewer dan over de verkoper. Bij sommige mensen kun je het nooit goed doen, jammer dan. Slechts een of twee (ver)kopers reageerden zo banaal dat ik ze geblokkeerd heb.

[ Voor 5% gewijzigd door big bang op 05-11-2021 15:44 ]

It's time to play the music, it's time to light the lights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
Ik kan me ook niet vinden in het negatieve beeld over Marktplaats. Als koper heb je wat alarmbellen nodig en als verkoper een dikkere huid maar ondertussen heb ik 233 4 of 5 sterren ervaringen. Ligt er misschien sterk aan wat voor spullen je koopt/verkoopt. Zal met telefoons anders gaan dan met modelauto's.

Qua wraakreviews zou ik het lekker laten gaan, komt wel weer goed met de volgende transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:19

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb ooit een keer een rietenmandje op marktplaats gezet voor een symbolisch bedrag van €0,50. Er was een vrouw die €1 bood en er graag om zou willen komen. Tot drie maal toe had ze de afspraak verzet, niet dat het mij uit maakte want het mandje lag niet in de weg en ik was allang blij dat ik het niet in de container hoefde te gooien. Uiteindelijk kwam ze na ongeveer 1,5 maand later er om, ze gaf aan dat ze het enorm druk had en daardoor er niet eerder om kon komen. Kan gebeuren en ik gaf aan dat het geen probleem was. Diezelfde avond ontving ik een review ter waarde van 1-ster. Ik heb nog een poging gewaagd om opheldering te krijgen, maar dat was ter vergeefs. Ik heb het er maar bij gelaten. 8)7

Ook een keer een persoon aan de deur gehad die diverse hardware wou overnemen. waaronder een SSD voor een Apple Macbook Air. Twee dagen later stuurde hij een mail dat hij deze toch niet kon gebruiken in zijn computer en zijn geld terug wou. Ik ging de discussie aan door hem te vermelden dat hij dit vooraf had kunnen weten omdat dit ook in de advertentie stond. Hij moest er niets van weten en wou een afspraak maken. We hadden wat dagen voorgesteld om het artikel terug te nemen (om maar van het gezeur af te wezen). Geen reactie.

Enkele dagen later had ik kennissen op bezoek en tijdens het avondeten stond deze beste meneer met zijn gezin bij mij voor de deur. Hij wou zijn geld terug.

Dat was voor mij een hele goede reden om voortaan geen mensen meer van Marktplaats aan mijn deur te ontvangen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 20:23
Lang verhaal kort.

Telefoon verkocht en vals geld ontvangen.
Gisteren aangifte gedaan en proces verbaal op laten maken.

"Koper" een negatief beoordeling gegeven op marktplaats.
Krijg ik vandaag ook een beoordeling van 1 ster.

Deze kan ondanks aangifte niet verwijderd worden tenzij beide partijen instemmen.

Schiet mij maar lek.

Account aangegeven bij marktplaats dat het een oplichternis met vals geld. Maar meneer kan nog steeds op zijn account....

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:22
Daar heb je al een heel leuk topic voor:

Marktplaats... ik word er gek van - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is geen tweedehands-verkoopsite-klaagtopic. Gezien het daar inmiddels wel in vervallen is, gaat hier een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.