Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volledig om perfect te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Best in de range van 1500 maar zeker niet boven 1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een rtx 3060 zou wel heel handig zijn maar ik weet niet of dat zo goed lukt in die price
range
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
min 16GB of RAM, 500GB SSD mag natuurlijk meer, goeie koeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur lag toch bij de AMD processors maar ik weet er niet genoeg van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet persee
Ga je overklokken?
Bij spellen waar het nodig is wil ik toch wel het maximum uit mijn pc halen
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat advies voor welke systemen het best zijn in mijn budget en waar ik veel plezier mee zal hebben.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volledig om perfect te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Best in de range van 1500 maar zeker niet boven 1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een rtx 3060 zou wel heel handig zijn maar ik weet niet of dat zo goed lukt in die price
range
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
min 16GB of RAM, 500GB SSD mag natuurlijk meer, goeie koeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur lag toch bij de AMD processors maar ik weet er niet genoeg van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet persee
Ga je overklokken?
Bij spellen waar het nodig is wil ik toch wel het maximum uit mijn pc halen
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat advies voor welke systemen het best zijn in mijn budget en waar ik veel plezier mee zal hebben.